• CARPENTER HIGH

    ✯✯✯



    STORY
    Carpenter is een dorp waar iedereen elkaar kent. Nieuwelingen blijven niet lang onbekend, geheimen blijven niet lang geheim en roddels gaan als een lopend vuurtje door het dorp. Carpenter High, de middelbare school van het dorp, is daarom ook een bron van inspiratie. Een school zoals geen ander, waar dezelfde problemen gelden. Reputaties die sommige leerlingen gek maken. De ene groep dames gedragen zich als de koninginnen van de school, de andere groep blijft liever op de achtergrond en weer een andere groep heeft zijn eigen reputatie. Hoe zou jij omgaan op deze school? Zou jij je gek laten maken door de mensen om je heen of laat jij je schoolleven niet leiden door wat er gebeurt?



    CARPENTER HIGH
    Stad: Carpenter (fictief) | Het is dus een dorp waar iedereen elkaar kent. Carpenter heeft verschillende groepen. Van foute drugsdealers tot dat ene roddelgroepje. Alles wordt gelijk door verteld. Carpenter heeft haar eigen burgemeester en ook verkiezingen daarvoor Lights is hun eigen, echte café. Hier worden ook vaak de dates gehouden tussen de leerlingen. Het is het bekendste en enige café van het dorp. Er is ook een bioscoop en kleine, gezellige winkeltjes.
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Paars en geel.
    Sportteams:
    ✯ Football: The Alpha's. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    ✯ Cheerleaders: The Omega's. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    ✯ Overige sporten: Zwemteam, dansteam, volleybal, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie, schaakclub




    REGELS
    ✯ In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    ✯ Je schrijft een post van minimaal 100 woorden, een stukje waar iedereen iets mee kan.
    ✯ Je mag niet meer dan 2 personages van verschillende geslachten.
    ✯ Geen perfecte personages, er bestaan ook geen perfecte mensen.
    ✯ Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven.
    ✯ Bespreek relaties en overige zaken in de topics die daarvoor bedoelt zijn.
    ✯ Heb je een vragen? Stel ze gerust
    ✯ Enjoy!


    THERE'S ALWAYS THAT ONE TEACHER...
    ...THAT YOU WANNA SLAP.
    LIJSTJE
    Naam
    Leeftijd
    Grade
    Status
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties Geen toekomstige relaties, asljeblieft
    Extra


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina

    Mannen
    — Thaddeus Kingston • Senior • Absolutist • Captain/Orphan • 1.3
    — Jesse Elijah Aaron • Senior • Jurriens • Cute gay boy • 1.2
    — Gereserveerd door Jagermeister
    — Gereserveerd door Orwell
    — Gereserveerd door Sturmfrei
    — Gereserveerd door GinTonic
    — Gereserveerd door Solmeron
    — Gereserveerd door Necessity

    Vrouwen
    — Courtney Elizabeth Grey • Senior • H0pe • The Shy Girl/The Freak • 1.3
    — Nikia Willishka Marshall • Senior • Rasalghul • The Rebel • 1.2
    — Gereserveerd door Shadowsinger (Faceclaim: Christina Nadin)
    — Gereserveerd door Ricciardo
    — Gereserveerd door Orwell
    — Gereserveerd door Maluma (Cheercaptain)
    — Gereserveerd door Solmeron
    —


    TOPICS
    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic




    ''With all due respect, which is none...''

    Courtney's Relatielijstje


    WHEN A SHY PERSON SMILES...
    ...IT'S LIKE THE SUN COMING OUT.

    RELATIE IDEEËN
    - Beste vriend
    - Beste vriendin Alaska
    - Degene waar Courtney stiekem op verliefd is.
    - Iemand die Courtney stiekem om zijn/haar vinger bindt. Volgens mij Ryder
    - Iemand bij wie Courtney zich niet op haar gemak voelt.
    - Een vijand.
    - Iemand die de verlegenheid van Courtney weg wil toveren. Alaska

    Another things?


    RELATIES DIE ZE HEEFT

    — Thaddeus Kingston • Senior • Absolutist
    De eerste ontmoeting die ze hadden was bij Granny's Flowers, de winkel van haar ouders. Thaddeus haalde ieder jaar bloemen bij haar voor de geboortedatums en sterfdatums van zijn gezin, omdat Courtney goed is in het maken van bloemstukken. Als dankbaarheid nodigde Thaddeus haar een keer uit voor milkshakes bij Lights, waardoor er een vriendschap bloeide. Nu zitten ze daar iedere woensdag opnieuw tot sluitingstijd, te kletsen en grappen te maken.

    — Jesse Elijah Aarons • Senior • Jurriens
    Toen Jesse nog een muurbloempje was, ontmoette hij Courtney. In de pauzes, omdat ze beiden niet echt mensen hadden waar ze mee om gingen, zaten ze anders vaak alleen. Daarom zochten ze elkaar op, om toch niet alleen te zijn. Zo kwamen ze aan de praat en bloeide een goede vriendschap. Courtney zou hem één van haar beste, mannelijke vrienden noemen, maar weet niet of dit officieel wederzijds is.

    — Man door Jagermeister
    Komt.

    — Luca Leroy • Senior • Orwell
    Courtney en Luca kennen elkaar via zijn bijles. Courtney is hierin zijn docent. Ze hebben een goede vriendschap opgebouwd, ook al verschillen die twee nog best wel veel. Zij vindt hem sowieso wel een goede vriend, maar dat is vanaf haar zijde gezien.

    — Zachary Curtis Reed • Senior • GinTonic
    Komt.

    — Elio Romeo Silvestri • Senior • Solmeron
    Komt.

    — Ryder Mavuto • Senior • Necessity
    Omdat Courtney bloemen moest brengen van haar ouders, die daardoor wel een beetje moed toonden, had ze een korte ontmoeting met Ryder. Na een kort praatje hadden ze eigenlijk wel, van haar kant, een goed gesprek. Ze mochten elkaar wel, waardoor haar moeder haar expres vaker naar Ryder stuurde. Zo zou Courtney met Ryder een vriendschap moeten ontwikkelen, wat ook aardig lukte. Onbewust heeft Ryder haar gewoon om zijn vinger gebonden en heeft Courtney dat niet door.

    — Nikia Willishka Marshall • Senior • Rasalghul
    Komt.

    — Lenore Lawrence • Nog Onbekend • Shadowsinger
    Komt.

    — Arwen Ruolan Nguyen • Senior • Ricciardo
    Komt.

    — Eliza St. Claire • Junior • Orwell
    Het feit dat Eliza een populaire jongedame was, schrok Courtney altijd af. Zei waren namelijk degene die haar reputatie gevormd hadden. Toch durfde Courtney, toen de andere meiden Eliza hadden laten vallen, naar haar toe te lopen en te zeggen dat ze Eliza nog altijd aardig vond. Zo ontstond er een vriendschap tussen de jongedames.

    — Alaska Phoenix Montero • Senior • Maluma
    Alaska en Courtney zijn volgens hun statussen een rare combinatie. The freak met de cheerleader captain lijkt raar, maar toch kennen de dames elkaar vanaf de basisschool. Toen waren ze al onafscheidelijk en dat zijn ze nu nog steeds. Alaska is de beste vriendin van Courtney en is één van de weinigen die ze heeft verteld over haar zusje, Esmay, en haar zorgen. En Alaska mag wel met haar mee naar huis, in tegenstelling tot anderen in haar omgeving.

    — Elaine Aurora • Senior • Solmeron
    Courtney en Elaine hebben een vriendschap, die mensen van een afstandje niet echt een vriendschap zouden noemen. Ze kunnen goed met elkaar omgaan en zijn aardig tegen elkaar, maar echte,intieme meiden geheimen worden tussen hen niet tegen elkaar gedeeld.

    — Vrouw door Philophobia
    Komt.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2018 - 21:05 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    X

    [ bericht aangepast op 13 feb 2018 - 21:19 ]


    •

    CabeIlo schreef:
    (...)

    Hangt ervan af hoe Alaska omgaat met een meisje zoals Courtney ^^


    Ik denk eigenlijk wel dat de twee beste vriendinnen kunnen zijn? (: Misschien dat ze elkaar ook al kennen sinds de kleuterschool?
    Ik denk dat Courtney wel iemand is die er voor kan zorgen dat ze niet compleet roekeloos is en haar nog een beetje rustig houd. En dat Alaska haar soms wat uit haar schulp weet te trekken? ^^


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Ik denk eigenlijk wel dat de twee beste vriendinnen kunnen zijn? (: Misschien dat ze elkaar ook al kennen sinds de kleuterschool?
    Ik denk dat Courtney wel iemand is die er voor kan zorgen dat ze niet compleet roekeloos is en haar nog een beetje rustig houd. En dat Alaska haar soms wat uit haar schulp weet te trekken? ^^



    Nice, nice, nice! (flower)


    ''With all due respect, which is none...''

    Ik ga trouwens geen relatielijstje maken, want die wordt niet erg lang :')
    Heeft iemand zin om Ryders buurman/buurvrouw te zijn? :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    De achternaam van mijn personage is btw veranderd naar Aarons in plaats van Aaron.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 18:17 ]


    How far is far

    Necessity schreef:
    Ik ga trouwens geen relatielijstje maken, want die wordt niet erg lang :')
    Heeft iemand zin om Ryders buurman/buurvrouw te zijn? :'D


    Alaska? (:


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Alaska? (:

    Ja is goed ^^ hebben ze elkaar dan al ontmoet in de paar dagen dat Ryder er nu woont?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Is goed hoor ^^ Misschien dat Alaska wel eens een praatje komt maken als ze haar hond uitlaat?


    El Diablo.

    Elio is af en staat open voor relatie's, ik zal nu verder werken aan Elaine en daarna de andere rollen even doorlezen, maar als er iemand al ideeën heeft voor Elio dan mag je het altijd laten weten. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Solmeron schreef:
    Elio is af en staat open voor relatie's, ik zal nu verder werken aan Elaine en daarna de andere rollen even doorlezen, maar als er iemand al ideeën heeft voor Elio dan mag je het altijd laten weten. ;3

    Zelfde geld voor Jesse.


    How far is far

    Maluma schreef:
    Is goed hoor ^^ Misschien dat Alaska wel eens een praatje komt maken als ze haar hond uitlaat?

    Is goed c:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ga morgen de personages af die ik nog niet heb ingevuld in Thads lijstje — nu duik ik m’n bed in want halve migraine aanval.


    •

    Dare schreef:
    Ik ga morgen de personages af die ik nog niet heb ingevuld in Thads lijstje — nu duik ik m’n bed in want halve migraine aanval.


    get well!

    ik ga ook mijn bed induiken, dus ik hoop morgen ook een relatie/impressielijstje van iedereen te maken c: (Als je suggestie hebt of dit positief of negatief wil, lemme know)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ZACHARY CURTIS REED

    RELATIELIJSTJE / IMPRESSIES


    Grotendeel is impressies haha, als je het er niet mee eens bent let me know.

    Ik zoek Btw nog:

    Een beste vriendin
    Vijanden
    Iemand waar hij ongegeneerd snaps naar kan sturen
    Iemand waarbij hij een peuk kan roken
    iemand waarmee hij praktisch in de crib mee opgegroeid is
    iemand waar hij graag mee roddelt



    — Thaddeus Kingston • Senior • We aren't friends, we are brothers • Zach en Thaddeus zijn al een lange tijd beste vrienden te noemen en zijn bijna altijd bij elkaar te vinden op school. De twee jongens zijn net twee handen op één buik en Zach koesterd hun vriendschap dan ook enorm. Tad is altijd al een steun en toeverlaat voor Zach geweest en Zach staat ook altijd paraat voor de jongeman. Tad is dan ook de enige die 100% zeker weet dat Eliza zwanger is door Zachary. Zach wist niet meteen waar hij heen moest na het nieuws en kwam bij zijn beste vriend aankloppen om raad.
    Zach heeft het best wel moeilijk met het feit dat Eliza het kind ter adoptie wil stellen en Tad juist vind dat Zach het kind zelf zou moeten opvoeden. Echter verteld hij dit niet aan zijn beste vriend, gezien hij zelf niet weet wat hij wil.

    — Jesse Elijah Aarons • Senior • Oh yeah the 'gay' kid • Zach kent Jesse wel maar heeft niet meteen gelijke hobbies met de jongeman waardoor ze nooit echt een diep gesprek hebben gehad. Toch lijkt Jesse hem wel een coole gozer en heeft respect voor de jongen en zijn geaardheid.

    — Gereserveerd door Jagermeister

    — Luca Leroy • Senior • His reputation might be bad guy, but he's a good guy for sure • Zachary mag Luca wel ze zijn niet echt vrienden, maar kennen elkaar toch wel iets meer dan gewoon kennissen te zijn. Zach heeft leren roken mede door Luca en maakt wel graag een praatje met de jongeman.

    — Gereserveerd door Sturmfrei (The Sweetheart - Froy Guiterrez)

    — Elio Romeo Silvestri • Senior • He's kinda weird but nice • Zach heeft Elio leren kennen door de dramaclub en vind hem wel oké. Hij vind het best grappig hoe de jongen so gefacineerd is door film en praat soms ook wel over films met de jongen al kent Zach bijlange na nog niet zoveel films als Elio. Daarbij vind Zach het wel fijn dat de jongen net zo sociaal is als hem dus ze kunnen ook echt over vreemde dingen praten met elkaar.

    — Ryder Mavuto • Senior • Did you know about the new guy? • Zachary heeft Ryder nog niet ontmoet, maar heeft via via wel al veel dingen over de jongeman gehoord. Een typische badboy, sommige zeggen zelf dat hij een voortvluchtige crimineel is. Zach kan het dan ook niet laten om zijn speculaties over de jongeman met zijn vrienden te delen. Namelijk dat Ryder deel is van de maffia en hier drugs probeert te smokkelen.


    — Courtney Elizabeth Grey • Senior • A shy little butterfly • Zachary kent iedereen van de school en zo ook Courtney, nu ja het is moeilijk om Courtney Grey niet te kennen , ze heeft namelijk twee vaders. Zachary is nu eenmaal een jongen die graag met iedereen overweg wilt kunnen en zo heeft hij ook al meermaals met Courney gepraat of groepswerken moeten doen. Hij probeert haar een beetje uit haar schulp te trekken door haar uit te nodigen voor feestjes of haar aan te spreken in de gang in bijzijn van zijn vrienden.

    — Nikia Willishka Marshall • Senior • Rebelicious • Zach vind haar rebelse status natuurlijk geweldig en had vast zelf ook een rebel geweest moest zijn moeder niet op deze school werken. Op feestjes zijn ze vaak samen op de dansvloer te vinden waar Zach haar soms wel durft te plagen, al weet hij dat hij niet echt met haar kan flirten omdat zijn beste vriend al van kleins af aan een crush op haar heeft.

    — Lenore Lawrence • Nog Onbekend • Good friend • Zachary heeft Lenore leren kennen door Tad. Gezien zij zijn beste vriendin is en Zach zijn beste vriend hebben de twee elkaar ook veel gezien waardoor er ook een vriendschap tussen te twee is ontstaan.

    — Arwen Ruolan Nguyen • Senior • She's cool • Ik denk wel dat de twee elkaar zullen mogen c:

    — Eliza St. Claire • Junior • Ex, it’s complicated • Eliza en Zach hebben elkaar leren kennen in de dramaclub op school en hier is de jongen ook verliefd geworden op de jongedame. Eliza en Zach hadden een goed jaar en een paar maand geleden relatie met elkaar begonnen, eentje dat een jaar stand heeft gelopen. Eliza was prachtig, slim en kortom geweldig, zo'n vijf maanden geleden hadden ze dan ook een stomende nacht gehad, waarbij er een breuk in hun bescherming moet geweest zijn, want Eliza is namelijk zwanger. Ze heeft het Zach iets te laat verteld waardoor het te laat was voor abortie en vertelde hem dat ze hun kind ter adoptie wilde stellen. Zach was razend geweest, niet op haar maar op zichzelf. Hierdoor beïndigde het gesprek ook meteen hun relatie. Zach houd nog steeds van haar maar weet zelf niet meer wat hij moet doen. De roddel dat Eliza zwanger is van zijn kind, loopt nu als een vuurtje door Carpenter al heeft hij dit nieuws enkel bevestigd aan zijn beste vriend Tad.

    — Alaska Phoenix Montero • Senior • Dramalama's • Zach mag Alaska zeer zekers wel, ze houden beiden van drama en kunnen goed met de mensen praten. Het gebeurt wel vaker eens dat Zach voor de lol zich bij de cheerleadingstafel plaats puur zodat hij eens een praatje kan maken met de meiden. Hij kent niet veel schaamte en zou heus nog eens durven in cheerleaderscostuum aan de tafel te gaan zitten.

    — Elaine Aurora • Senior • Were both butterflies • Hij mag Elaine zeer zeker en helpt haar waar nodig met het feestcommité ookal is hij er geen officieel lid van. Misschien dat hij haar soms wat kan irriteren, maar over het algemeen denk ik dat ze het goed zouden kunnen vinden.

    — Gerserveerd door Philophobia


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH