• Hooi! (:


    Eigenlijk wil ik Teen Mom OG kijken. Maar ik weet niet of er überhaupt vorige week een nieuwe episode is gekomen of dat het 't einde was van het seizoen. Maar de website waar ik series op keek is helaas uit de lucht. Dus nieuwe websites om aan te raden waar ik niet of te betalen en geen account bij hoef aan te maken zijn altijd welkom. :Y)

    Maar goed. Aangezien ik mn serie dus niet verder kan kijken, wil ik dan vanavond een filmpie kijken. Iets inspirerends, denk ik. Iets wat je echt aangrijpt. Maar geen documentaire en niet te heftig qua bloed/dood of zoiets in detail. Dus wel iets positiefs. Positiviteit is namelijk nooit weg.

    Heeft iemand wellicht suggesties? Alvast bedankt!

    Liefs!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Iedere donderdag zijn nieuwe Teen Mom OG afleveringen en die kun je terugkijken op de website van MTV

    En uhm qua film geen idee :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AItair schreef:
    Iedere donderdag zijn nieuwe Teen Mom OG afleveringen en die kun je terugkijken op de website van MTV

    En uhm qua film geen idee :'D


    Maar dan moet ik inloggen met mijn provider en die staat er niet eens bij? Ik kan geen account aanmaken? :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    (...)

    Maar dan moet ik inloggen met mijn provider en die staat er niet eens bij? Ik kan geen account aanmaken? :/


    Doe je het via mobiel of laptop? Want op mijn laptop ga ik gewoon naar mtv.nl en dan bovenin zoeken naar Teen Mom en dan ben ik er.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AItair schreef:
    (...)

    Doe je het via mobiel of laptop? Want op mijn laptop ga ik gewoon naar mtv.nl en dan bovenin zoeken naar Teen Mom en dan ben ik er.


    Hmm, daar zie ik als laatste episode; Season 7, episode 3. Maar episode 10 is allang uit van dat seizoen en ik wil dus nu episode 11 kijken. Waarvan ik zag op een of andere site dat die er al wel is, maar ik kon 'm daar niet bekijken.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oooohh dat komt dan denk ik omdat Nederland 10000 jaar achterloopt op Amerika. :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wind River. Heb hem vorige week gezien, vond het een mooie film.
    Op Netflix heb ik laatst ook een leuke gezien en dat was Jem and the Holograms.





    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    The edge of seventeen is misschien wel een leuke film voor jou, als ik je smaak wat kan inschatten?


    Mhm?

    AItair schreef:
    Oooohh dat komt dan denk ik omdat Nederland 10000 jaar achterloopt op Amerika. :/


    Jep, hahaha. Normaal gesproken kijk ik op watchfree.to. Maar kennelijk is dat veranderd naar gowatchfreemovies.to/ en daar geeft mijn laptop de melding dat de site schadelijke programma's bevat. Dus is dan niet slim om op te kijken, denk ik?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I Am Sam? Ik weet niet of dat echt is wat je zoekt, maar ik vond hem wel heel aangrijpend en ik vond ook wel dat er wat positiviteit inzat (ook wel een heleboel scènes waarbij je gewoon spontaan begint te wenen, maar ja XD)
    Wonder heb ik het laatst gekeken en die vond ik ook mega mooi c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oeps schreef:
    The edge of seventeen is misschien wel een leuke film voor jou, als ik je smaak wat kan inschatten?


    Hmm, ik ga die eens kijken, hahah. Thanks! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Disney Pixar's Coco :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Kijk the Grand Budapest Hotel!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb laatst When We First Met gezien op Netflix, en wauw die film is geweldig, sinds ik totaal niet van romantische films hou, maar deze was echt gewoon prachtig.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    Kijk the Grand Budapest Hotel!


    Ooh die is in zo'n mooie stad opgenomen!!!


    Ik ben nu zelf bezig met Footloose, vind 'm tot nu toe erg tof maar moest helaas m'n laptop uitzetten wand hoofdpijn


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Forrest Gump (met Tom Hanks) is aangrijpend juist omdat het zo ontzettend positief en mooi is. Je volgt de levensloop van de licht verstandelijk beperkte Forrest die iedereen om zich heen inspireert puur door zijn naïviteit, pure onschuld en vriendelijkheid. Echt een klassieker en een van mijn favoriete films ooit.


    ars moriendi