• "Blind ben ik aan één oog,' sneerde ze, 'maar in jou zit gewoon geen diepgang, dus wat betreft heb ik geen zwakte aan mijn oog -ik mis toch niets."

    ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁


    Ze glimlachte vaagjes. "Ik wil de Spelen niet winnen," mompelde ze tenslotte, 'ik ben waarschijnlijk één van de eerste tributen die niet wil winnen. Absoluut niet. Mijn vader verdient geen gelijk, die klootzak."
    ☁ ☁ ☁

    "Sommige verhalen worden gewoon niet vertelt, omdat ze geen punt maken. Ze zijn daardoor oninteressant, zonder moraal, zonder rode draad, zonder diepte gang. Dit is er zo één. Mijn leven is niet tragisch of juist buitengewoon fantastisch. Ik ben niet bijzonder, ik ben niet buitengewoon, niet belangrijk genoeg om een verhaal over te schrijven.
    Ik ben tribuut van een Spel dat ongekend hopeloos en puntloos is, vrijwillig nog wel. Hoewel mijn vader besloot het leven van zijn kind te vergokken en zijn leven en die van zijn hele gezin te hangen aan mij, ik die mee moet doen aan de Spelen. Ik die de weddenschap van mijn alcoholistische rot vader moet winnen. Met de grootste zwakte van alle tributen bij elkaar, toch de spelen winnen. En dan noemen ze mij blind."

    ☁ ☁ ☁

    "Mijn verhaal is dan wel zinloos, maar wat er ook gebeurt,' ze nam een hap adem, 'cliché wordt hij niet. Maar is dat niet juist waarom hij vergeten zal worden?"
    ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁



    i wanna die with you once or twice.

    Kwelling 1.1 staat online (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2018 - 16:06 ]


    i wanna die with you once or twice.