• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 23:46 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Broomball of geen broomball


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zo blij dat ik morgen eindelijk weer eens het huis niet uithoef. En m'n ouders zijn ook nog eens een dagje weg, dus ik heb het rijk alleen :Y)


    Stenenlikker

    aan de ene kant zou er niks mis mee moeten zijn en zou ik blij moeten zijn dat er een knappe, fitte, aardige twintig-nogwat tennisleraar interesse toont maar ??? ik ben het soort mens dat de meeste mensen pas ongeveer enigszins interessant gaan vinden nadat ze me leren kennen want ik ben raar lang en minstens tien kilo te dik en ik heb een kraaienneus en mijn stem is nogal luid en schel en ik ben gewoon geen Goede Eerste Indruk mens

    dus wat is er mis met knappe fitte knul

    wat is z'n motief

    wat is z'n deal

    ik kan niet eens van de ene naar de andere kant van een tennisveld rennen! jij gespierd fit wezen! ik had vandaag vier stroopwafels en een banaan voor lunch omdat ik TRASH ben, met je proteïneshakes en je knappe "ik heb mijn shit op orde" hoofd en je eigen appartement en je eigen bedrijf en je stomme stem WAT MOET JE


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    You're my lil' snowflake


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    High key craving hugs but also kinda happy I at least feel like I don't deserve what happened to me today.

    I want to cry like any other person would probably do but all I get is this stupid fever..

    [ bericht aangepast op 16 feb 2018 - 1:41 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I’d like to stay in bed today and cancel my life • thank you very much.


    Ugh pap stop met je kutmuziek veel te luid aan ons op te dringen want IK LUISTER OOK MUZIEK. EN HET IS NIET OMDAT IK DIE NIET KAPOT LUID OPZET MAAR JUIST, WANT DAT IS RESPECTVOL VOOR JULLIE WEETJEWEL, MET OORTJES LUISTER dat ik er minder recht op heb dan jij en je irriteert me kapot hard met die muziek en ik kan zelf niet eens meer luisteren naar wat ik heb opstaan. Ugh


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Als die gast van school me er ooit nog mee gaat confronteren dat ie me net huilend heeft gezien word ik boos.


    obsessive rage

    Ik had beter kunnen blijven slapen. Wat een *** kinderen zijn jullie ook. Of eigenlijk niet want jullie zijn allemaal al bijna 30, maar zo gedragen jullie je niet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    When will she realize she means more than she thinks?


    all because i liked a girl

    Ik weet gewoon echt niet meer wat wijsheid is. Ik zoek afleiding na afleiding na afleiding maar als ik dan in bed lig, sta te wachten op de trein, in de wachtkamer van revalidatie zit, me op maak, me aan het douchen bent bij godverdomme alles denk ik aan je en ik word er echt gigagestoord van. IK was degene die het niet meer wilde, en ook degene die een klap in haar gezicht kreeg letterlijk en figuurlijk en nog he, nog ben ik geindoctrineerd ofzo wat is dit gevoel en hoe kan ik het kwijtraken want I'm losing my fucking mind rn.


    The truth is out there.

    Weet je, misschien moet ik hier ook maar gewoon mee naar de politie gaan. Serieus **** hun. Ik ga me niet zomaar laten bedreigen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I really want to throw my lawbooks at her face cause threatening is going waaaaayy too far.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is zo schijt irritant om constant niks te willen en nergens motivatie of energie voor te hebben, maar te weten dat dingen doen het enige is wat helpt.


    At the end we're all cursed

    Ik ben nu wel een beetje klaar met deze verkoudheid, bah