• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 23:46 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ugh... ):


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vakantievlog aan het kijken, ik wil dit jaar ook op vakantie, want vorig jaar ben ik niet geweest. Luxeprobleem ten top, maar dan zie ik zee/oceaan en hoe warm het ergens anders is en dan wil ik dat ook mee maken. Alleen dan wel een goede aanbieding ergens zien te scoren.


    Physics is awesome

    Waarom word ik net nu ziek? :c Ik dacht net dat ik de griepperiode had overleefd zonder ziek te worden...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ging er een productieve namiddag van maken, maar het enige wat ik gedaan heb tot nu toe is twee aflevering Temptation gekeken. Oeps :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Multiple people are saying it now, and ugh idk. Now i'm starting to doubt my feelings again and i just thought i had figured them out..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké nu heb ik m'n pols beklad met m'n tattoo idee en nu word ik er helemaal wild van I LOVE THIS I WANT THIS.


    Update 2: het sneeuwt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Al het respect, maar ik snap de hele casting van 'Troy: fall of a city' van de BBC echt niet.
    En dan sommige mensen die 'racistisch' roepen omdat mensen niet eens zijn met het feit dat Achilles gespeeld wordt door een zwarte acteur.
    Judging from the trailer, speelt die acteur het best goed. Daar niet van. Ik ben niet racistisch en ik vind het ook goed dat er een diverse cast is.
    Maar Achilles? Een van de enige personages uit de Ilias die beschreven wordt als de blonde, blauwogige Griekse held?
    Zo veel opties voor POC-personages en je neemt er juist degene uit die uitgebreid beschreven wordt like???
    Dat is echt gewoon een domme fout???
    En mensen die zeggen van "het is maar een verhaal, het is niet eens historisch waargebeurd," dus oja laten we even een 3000 jaar oud verhaal met literaire traditie onder tafel vegen omdat de BBC geen deftig opzoek werk kan verrichten.
    Geef hem een olijftint desnoods, Grieken zijn niet allemaal heel bleek dat zeg ik niet.
    Maar de acteur die Achilles speelt in de BBC-reeks. Echt, zonde voor de acteur dat hij zo een backlash moet krijgen, maar dat is net hetzelfde alsof je een film zou maken over Shaka Zulu en een blanke man zou casten voor de rol. Echt, wat???
    Als we toch zo bezig zijn tegenwoordig: petitie om Morgan Freeman te casten als Odin in het volgende seizoen van Vikings.
    Echt, dit was veelbelovend maar dit is nog erger dan de film Troy
    (en dan heb ik het nog niet eens over de vergelijking van een van de acteurs: Menelaus en Helena vs Donald Trump en Melania Trump. Honey, no, what is u doin ???)
    mijn bloed kookt hier echt van


    A to the Z

    Pls fuck off and let me cry, cut and be alone in the darkness. Love it. Today was hard.


    i wanna die with you once or twice.

    Maybe... I should suck it up and work on school already. Ugh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nee. Nee nee nee nee nee! Dit is niet de tijd voor een fucking mental breakdown Sha. Godverdomme.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hophop, schrijven jij.


    Stenenlikker

    ahhhh ze komen in mei naar New York I am so happyyyyy


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ughh hahah


    i wanna die with you once or twice.

    Bam en toen was ie vol


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i wanna die with you once or twice.