• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 23:46 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh fuck off. Ik heb echt proberen uit te leggen dat ik nu geen concentratie, energie of wat dan ook heb en tbh gewoon alleen maar dood wil en alles veel teveel is. Sure als je me daar niet mee helpt of zo, maar doe me een lol en laat mijn cijfers dan ook met rust. Zoek het uit.


    obsessive rage

    Uhm wtf dat heb ik nooit ontvangen? Ugh ik ben hier nu al zo klaar mee.


    At the end we're all cursed

    Oh jee


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stomme staking, ik hoop dat er binnen het half uur een bus komt, anders mag ik nog een uur extra wachten aan het station. Rip

    [ bericht aangepast op 16 feb 2018 - 11:57 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wil naar huis, ugh.


    obsessive rage

    Oké Jap deze pogingen zijn zinloos en kansloos. Accepteer gewoon dat je aan de kant bent geschoven.


    At the end we're all cursed

    I honest to God don't get all the fucking fuss about The End Of The F****ing World.


    Oh mijn GOD, ik hoop zooooo fucking erg dat het goed gaat met wennen en dat hij niet met de kat gaat vechten oid, want het is zo'n lief hondje en ik wil hem zo graag houden ;-; Laat het morgen zijn zodat we erachter kunnen komen nfjdks.


    Caution first, always.

    Okay first of al AAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Zo, dat was mijn furstratie van de afgelopen 24 uur.

    Anyway, ja, ik ga nu zo kinderachtig zijn om op jullie te wachten, want volgens mij is kinderachtig het enige waar jullie bekend mee zijn. Take that.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hmmm... Ga ik morgen een binder aandoen omdat dat me comfortabeler maakt met mijn lichaam? Maar ik ga drinken en ik weet niet of dat dan een slim plan is.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ga nou aan school, je krijgt er morgen spijt van


    There are poems inside of you that paper can't handle

    I want foooooood.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yassss, deze is geslaagd voor al haar vakken. Redelijk nipt, but still :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    nog even de tweede helft van m'n personal essay eruit rammen voor het ontbijt


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Leuk dat je met iedereen dus eigenlijk wel lang wilt meeten behalve met mij. Fuck off please.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered