• Nee, ik ben niet gay of biseksueel voor zover ik weet (al geloof ik er wel in dat iedereen diep van binnen bi is, maar dat is een discussie voor een andere keer), MAAR ik heb me opnieuw laten sorteren op Pottermore en...

    I’m a proud Hufflepuff!


    Ik heb geen idee waarom ik het niet eerder zag, want hoe obvious is het dat ik geen gryffindor ben, maar een hufflepuff? Ik ben niet moedig, maar ik ben dol op geel en Newt en cuddly stuff.

    Anyway, in welke afdeling ben jij gesorteerd? En ben je het er mee eens? (Dit is ook hét moment om uit de kast te komen.)
    Do you mind if I slyther in? 😏😏

    [ bericht aangepast op 18 feb 2018 - 21:40 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    AWW YASS! Nice!

    Ik heb de test lang geleden al wel eens gedaan, maar ben mijn resultaat vergeten (hehe). Goed dat je me er met dit topic aan herinnert! Misschien ga ik hem zo meteen wel doen. (:

    Edit:
    I'm a Gryffindor!


    En mijn patronus is een Newfoundland. :3

    [ bericht aangepast op 18 feb 2018 - 22:20 ]

    ANNA DIT MAAKT ME BLIJ. WE GAAN HET ZO FIJN HEBBEN IN DE COMMONROOM EN DE SLAAPZAAL. YAAY


    --



    HUFFLEPUFFS UNITE

    Welcome to the club ♥


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hahahaha Anna, ik las die titel en ik was echt even flabbergasted (';

    Ik ben ingedeeld in Slytherin en ik ben het daar wel mee eens.
    "Cunning, ambitious, creative, resourceful."


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Heujj! Ik ben volgens mij door Pottermore ingedeeld in Ravenclaw, maar ik vind mezelf meer een Hufflepuff, dus ik vind dat ik daar gewoon bij hoor. :Y) Laten we een Hufflepuffclub op Q oprichten. Qufflepuff.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben een Slytherin, maar ik word ook nog wel eens gesorteerd in Gryffindor, dusja internal struggle ofzo :'D

    Plunkett schreef:
    Heujj! Ik ben volgens mij door Pottermore ingedeeld in Ravenclaw, maar ik vind mezelf meer een Hufflepuff, dus ik vind dat ik daar gewoon bij hoor. :Y) Laten we een Hufflepuffclub op Q oprichten. Qufflepuff.


    Y e s


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    De helft van de tijd word ik ingedeeld bij Ravenclaw, de andere helft bij Hufflepuff (‘: En ehm ja, ik heb de test vier keer gedaan, oeps? Nu ja, I guess dat ik een echte Ravenpuff ben. Ik kan niet kiezen tussen de twee en de tests ook niet (‘:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Plunkett schreef:
    Heujj! Ik ben volgens mij door Pottermore ingedeeld in Ravenclaw, maar ik vind mezelf meer een Hufflepuff, dus ik vind dat ik daar gewoon bij hoor. :Y) Laten we een Hufflepuffclub op Q oprichten. Qufflepuff.

    Ik heb dit juist andersom, ik ben op Pottermore ingedeeld bij Hufflepuff, maar ik vind mezelf echt veel meer een Ravenclaw (en dat vond ik al toen ik als zevenjarige de boeken voor het eerst las), dus ik ga me gewoon als Ravenclaw identificeren (of misschien een beetje als Ravenpuff).


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik ben een Slytherin, en er een beetje in doorgeschoten geloof ik :') Maar idk, always presenting my house with pride <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aah cool. Je lijkt er tevreden mee dus gefeliciteerd (cat)

    IK was op mijn oudste account een Gryffindor, maar zie mijzelf meer als Slytherin die innuendo van je post maakte iemand die ik ken in real life.... Gelukkig zag pottermore dat de tweede keer, een paar (?) jaar terug ook. hehhe


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Yeess Hufflepuff


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."


    ars moriendi

    Yesss ik ben gryffinfor!
    Alhoewel ik volgens de dertig keren dat ik die quiz heb gemaakt ook prima in slytherin en hufflepuf pas


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)



    Jolijn (SPECS) zei al dat ik een Ravenclaw was voordat ik überhaupt Harry Potter gelezen had, hahaha. Van de zomer toch alle boeken gelezen, alle films gezien en de Sorting Hat Quiz op Pottermore gemaakt, nou, turns out I'm a Ravenclaw, as expected :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly