• Ik zat net in de trein en wtf.
    Een groepje kinderen zat heel hard te praten en natuurlijk kon de hele coupé meegenieten.
    Het ding is nu dat ik denk van: wat the freaking frickfrack is deze generatie?
    Het groepje bestond uit vier meisjes en een jongen. Allemaal rond dezelfde leeftijd en het meisje in kwastie was zestien. Dat was in ieder geval wat ik hoorde. Anyway, lang verhaal kort: ze hadden een morning afterpil en een luid gesprek over een zwangerschap waar het meisje bang voor was.
    Aka ze was op een feestje en ze had veel gedronken en ze had een condoom, dus er kon niets mis gaan, maar toen deed ze het nog een keer. De tweede keer onveilig.
    En I’m confused. Is dit altijd al zo’n groot onderwerp geweest voor zestienjarigen en waarom zou je dit zo door de trein schreeuwen? I mean ze was bang om het haar ouders te vertelen (wat ik begrijp), maar een hele treincoupé was ok?
    Meanwhile zat ik daar een beetje af te luisteren en me sneu te voelen over mijn lovelife.

    Dus, kusjes. Ik wilde mijn avontuur en verwarring even delen. Al hebben een aantal al een paar snaps ontvangen haha oeps.


    look at the stars, look how they shine for you;

    De laatste keer dat ik zoiets meemaakte ging het over een meisje en vier jongens van mijn leeftijd en ze zaten te praten over drugs en ze zaten gezellig van een fles vodka te drinken op de trein en ze waren ver heen denk ik. Tja, deze generatie kent geen schaamte


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    HAHA ik las je snap en ik zat van '... yap rip de wereld' als dit zo verder gaat :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Idk, ik hoorde ook wel eens meisjes over dat soort dingen praten toen ik zelf zestien was, en dat is inmiddels alweer vijf of zes jaar geleden. Ik snap je verwarring wel, want dat hele verhaal is iets wat ik me zelf ook echt niet kan voorstellen, maar ik weet niet of het helemaal fair is om het op "deze generatie" te schuiven. Mensen deden dit soort dingen altijd al wel, al is het meestal niet het soort verhaal dat je snel van je moeder of oma hoort. :'D

    Wat daar in het openbaar over praten betreft, ik denk dat het gewoon heel anders voelt als vreemdelingen zoiets over je horen versus mensen die je heel goed kent, zoals je ouders? Mensen zetten ook van alles en nog wat op het internet wat ze nooit met vrienden of familie zouden willen delen. Op zich ben ik vooral blij dat ze vrienden heeft waarmee ze het durft te delen en dat ze überhaupt aan anticonceptie denkt en schijnt te weten hoe het werkt, al was die tweede keer onbeschermd dan wel een zeer slecht plan en hopelijk een leermomentje. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zag je Snaps ja haha. Ik was toen al zo van wtf. Heel apart onderwerp voor in de trein idd (‘:


    i wanna die with you once or twice.

    Haha maar echt dat ga je toch niet midden in de trein schreeuwen.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Waar gaat het heen met de jeugd xD waar zijn de verhalen gebleven hoe ze in een boom klommen en er uit vielen? En verhalen over spelletjesavond met de ouders? Of verhalen over hoe ze een gezellig weekend NAAR DE KERK GINGEN! Y'ALL BITCHES NEED JESUS! :')

    [ bericht aangepast op 19 feb 2018 - 17:04 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hahaha ik zag je snaps ja.
    Ik kan altijd wel genieten van andermans verhalen in de trein. Tja, de jeugd begint tegenwoordig veel vroeger met van alles en het is bijna 'normaal' voor hen. Of het handig is om er iets te hard over te praten in de trein, meh niet echt.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zo hoor nog es wat ;p


    ~My Mind Is Free~

    Ik ben altijd wel intrigued in de levens van mede treinreizigers, TENZIJ ze in mijn stiltecoupechilltijd kneiterhard praten. Dan word ik treinmoordenaar. Maarja I guess dat bij onbekenden in de buurt het misschien niet zo veel uit maakt ofzo? En then again, ze zijn 16 mogelijk denken ze dat het heel volwassen praat is, lel. (':


    The truth is out there.

    Haha bij mij zijn het meestal jongens van die leeftijd die erg vulgaire praat uitslaan. Daar erger ik me altijd aan.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ben ik de enige die niets afweet van die snapchat groep?

    God, ik voel zo met je mee. Op de bus hoor ik ook soms gesprekken waarvan je denkt... whut, hoor jij niet met barbies te spelen in plaats van jongens?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat ik meer een schokkende ontwikkeling vind is het gebrek aan respect, hoe drastisch de mode is veranderd (kinderen kleden zich als volwassenen) ook met make-up, zinnen volproppen met scheldwoorden/ziektes en een grote groffe mond opzetten zodra je er iets van zegt.

    Jaren geleden stelde je heel wat voor als je bij een supermarkt zat te chillen op een bankje met energiedrink en chips. Tegenwoordig, naar wat ik meemaak/zie, als je te pas en te onpas een grote mond en weinig respect hebt.


    26 - 02 - '16

    Frodo schreef:
    Ben ik de enige die niets afweet van die snapchat groep?

    God, ik voel zo met je mee. Op de bus hoor ik ook soms gesprekken waarvan je denkt... whut, hoor jij niet met barbies te spelen in plaats van jongens?

    Neh same, ik heb Anna gewoon op Snap, zit niet in die groep haha


    i wanna die with you once or twice.

    You can add me if you like.
    Ik gooi je vooral dood met snaps over een koppels die tijdens concerten basically op me liggen te tongen. Was erg gezellig.
    Snapnaam: anselcorn


    look at the stars, look how they shine for you;

    Frodo schreef:
    Ben ik de enige die niets afweet van die snapchat groep?

    God, ik voel zo met je mee. Op de bus hoor ik ook soms gesprekken waarvan je denkt... whut, hoor jij niet met barbies te spelen in plaats van jongens?


    Dit ja haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen