• ... wanneer ik tijd en zin heb. Wat best wel vaak is trouwens.

    Als je een cover of banner wilt hebben, hoef je enkel in te vullen wat hiernaast staat. Bij overige zou je nog extra wensen kunnen plaatsen o.i.d. - wees creatief.

    Belangrijke punten:
    • Als je niet tevreden bent, hoor ik dit graag.
    • Wees zo duidelijk mogelijk met wat je wilt hebben.
    • Ik wil best afbeeldingen/gifs zoeken, maar het gaat sneller als je ze zelf al hebt.
    • Haast of de cover niet meer nodig? Let me know.
    • Ik bewaar alle documenten, dus ik kan ten alle tijden iets aanpassen.

    Archief:


    Kleine sidenote: op het moment ben ik hier een beetje traag mee, maar ik ben er zeker niet mee gestopt!

    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 21:05 ]

    Phos schreef:
    ^Die allereerste blijf ik toch het beste vinden uitkomen haha. Eigenlijk zit dat kronkeltje in alle symbolen, maar ik associeer het gwn met lucht, maar op zich zou het dus wel kunnen. Ik denk ook niet dat iets ander beter uit zou komen om eerlijk te zijn, want die eerste is wel echt nice.
    (Dus ik ga toch voor die eerste, want het concept voor deze vind ik echt wel mega cool en ben er eig wel een beetje op verliefd XD)
    Sorry dat ik zo'n moeilijke kant ben geweest :s

    Hahaha oké. Dat is in ieder geval fijn om te horen. :Y) Als er nog iets is, let me know! Ik heb het bestand nog wel een lange tijd op mijn laptop staan, dus ik kan altijd nog iets aanpassen.

    Ik heb eigenlijk al een cover maar ik kon hier toch niet aan weerstaan :3
    Titel: Onder vuur
    Sfeer: Het gaat over een meisje die een soort mutanten-kracht heeft, waardoor ze vuur kan controleren. Dat aspect zou ik er dus graag op hebben. Misschien een silhouet van een meisje en daarin vuur dat beweegt ofzo? Dunno, ik geef maar ideeën :'D ik hou wel van je bewegende covers/banners.
    Kleuren: Vooral het warme vuur is belangrijk
    Afbeeldingen/gifs: Ik had een weheartit-collectie gemaakt, maar het is niet zo dat je daar per se alle afbeeldingen uit moet halen. Liever niet zelfs.
    Overige: Ik hou niet van super complexe covers

    Spanneeend (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    LaLoba schreef:
    Wooow dit is geweldig C:
    Titel: Cursed Stars
    Sfeer: Het is een fanfic van De Hongerspelen, maar het moet een romantisch verhaal worden dus een combinatie van die twee, als dat mogelijk zou zijn natuurlijk, zou geweldig zijn!
    Kleuren: Voornamelijk donkere kleuren.
    Afbeeldingen:
    foto 1
    foto 2
    foto 3
    Overige: Ik zou graag een cover willen, maar als je zelf nog ideeën heb voor bijvoorbeeld extra afbeeldingen kan je toevoegen wat je wilt C:
    Wat vind je hier van?
    Ik kan ook nog wel een banner maken als je wilt. ^^

    _Iridescent schreef:
    Ik wil graag een cover (flower)

    Titel: Black Money
    Kleuren: Donkere kleuren (zwart, donkergroen, wit, grijs, rood)
    Sfeer: Dark, mysterieus, thriller
    Afbeeldingen: Je hoeft niet perse allemaal te gebruiken en ik kan niet kiezen, dus laat ik het aan jou over (:
    X X X X X X
    Gif

    Hoe vind je deze? ^^

    TaeTae schreef:
    (...)Wat vind je hier van?
    Ik kan ook nog wel een banner maken als je wilt. ^^



    Whoaaaaa I'm in loveeeee (H)
    Ik vind hem echt super super gaaf! Super bedankt C: en het zou helemaal geweldig zijn als je er een banner van zou kunnen maken! Super bedankt!


    BE YOUR OWN ANCHOR

    TaeTae schreef:
    (...)Hoe vind je deze? ^^



    Wauw, I love it! Kan je misschien nog met andere lettertype proberen? Deze vind ik een beetje te dun

    LaLoba schreef:
    (...)

    Whoaaaaa I'm in loveeeee (H)
    Ik vind hem echt super super gaaf! Super bedankt C: en het zou helemaal geweldig zijn als je er een banner van zou kunnen maken! Super bedankt!

    Gelukkig! ^^

    Hoe vind je deze?

    _Iridescent schreef:
    (...)

    Wauw, I love it! Kan je misschien nog met andere lettertype proberen? Deze vind ik een beetje te dun

    Deze dan? Of is deze juist te dik haha
    Vind dat altijd een beetje lastig inschatten met lettertypes

    HiddIeston schreef:
    Ik heb eigenlijk ook nog wel een cover nodig en die van jou zijn altijd tof <3

    Titel: Vrees mij
    Kleuren: Onheilspellende kleuren
    Sfeer: Donker, onheilspellend, het draait op een sociopaat. Hier vind je de story-beschrijving, ik denk dat dat de sfeer wel goed omschrijft. (:
    Afbeeldingen: Het is een Riverdale fanfictie, misschien dat je daar nog wat mee kan. Maar ik vertrouw op jouw inspiratie. :3

    Oke, a shot in the dark haha, wat vind je hier van? Ik probeerde een beetje de style van Riverdale na te maken.

    TaeTae schreef:
    (...)
    Deze dan? Of is deze juist te dik haha
    Vind dat altijd een beetje lastig inschatten met lettertypes





    Deze vind ik veel beter! Dankjewel (flower)

    TaeTae schreef:
    (...)
    Oke, a shot in the dark haha, wat vind je hier van? Ik probeerde een beetje de style van Riverdale na te maken.


    Oeh ja, heel tof! Thanks!! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    TaeTae schreef:
    (...)
    Gelukkig! ^^

    Hoe vind je deze?


    Awesomeeeeeeee (H)
    Super bedanktttt


    BE YOUR OWN ANCHOR

    -

    [ bericht aangepast op 14 maart 2018 - 10:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    _Iridescent schreef:
    (...)



    Deze vind ik veel beter! Dankjewel (flower)

    *O* Graag gedaan! ^^

    HiddIeston schreef:
    (...)
    Oeh ja, heel tof! Thanks!! (:
    Graag gedaan! ^^