• ... wanneer ik tijd en zin heb. Wat best wel vaak is trouwens.

    Als je een cover of banner wilt hebben, hoef je enkel in te vullen wat hiernaast staat. Bij overige zou je nog extra wensen kunnen plaatsen o.i.d. - wees creatief.

    Belangrijke punten:
    • Als je niet tevreden bent, hoor ik dit graag.
    • Wees zo duidelijk mogelijk met wat je wilt hebben.
    • Ik wil best afbeeldingen/gifs zoeken, maar het gaat sneller als je ze zelf al hebt.
    • Haast of de cover niet meer nodig? Let me know.
    • Ik bewaar alle documenten, dus ik kan ten alle tijden iets aanpassen.

    Archief:


    Kleine sidenote: op het moment ben ik hier een beetje traag mee, maar ik ben er zeker niet mee gestopt!

    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 21:05 ]

    KyloRen schreef:
    (...)
    Vind je dit wat?


    Lichtelijk verliefd op deze tbh


    "Do you believe monsters are born or made?"


    Titel:
    Gone
    Sfeer: Mysterieus, Romantiek.
    Kleur:

    Foto's: Gif
    foto 1
    foto 2
    Overig: Voor FOTY en mogen ook wat andere foto's gebruikt worden, kijk maar hoe het uitkomt


    Never look back, unless it is to see how far you've come.

    HeI schreef:
    (...)
    Lichtelijk verliefd op deze tbh

    Ahh <3

    Ik ga na het eten verder hiermee. :Y)

    Phos schreef:
    Ik kom ook eens een aanvraag doen :p

    Titel: Over grenzen
    Korte Samenvatting: Het gaat dus om een Avatar: The last airbender fanfictie in de moderne tijd c: Het is nogal een stuntelige samenvatting, hopelijk kun je er aan uit :')

    De Avatar is niet uitgestorven; hij bestaat nog steeds, zelf in de moderne wereld. Alleen vermoordt de regering de Avatar van zodra hij geboren wordt en doet hij er ook alles aan om de water- vuur- en aardemeester uit te roeien. De jonge Flo is als aardemeester al haar hele leven op de vlucht voor de regering. Tot de dag van vandaag is haar familie erin geslaagd om haar veilig te houden voor de regering en voor zichzelf, maar dan merkt ze plots dat ze haar kopje thee zelf kan verwarmen. Alsof de regering het heeft geroken, slaan ze net op dat moment toe. Haar vader laat het leven, maar Flo slaagt erin te ontsnappen met de hulp uit onverwachte hoek.

    Lorenzo is de zoon van de president van [naam rijk] en heeft het niet makkelijk. Niet alleen moet hij het feit dat hij een vuurmeester geheim houden, maar ook mag hij niet prijsgeven dat hij op mannen valt, tenzij hij wil dat zijn vader hem in de psychiatrie stopt. Wanneer hij steeds meer in de knoop komt te zitten met zichzelf, slaat hij op de vlucht. Daar ontmoet hij Flo, de nieuwe Avatar. Samen proberen ze te ontsnappen aan de klauwen van de regering. Al snel wordt het echter duidelijk dat de regering niet hun grootste probleem is: de wereld is stervende, en Flo is de enige die al het leven op aarde kan redden.

    Eventueel plaatjes die je er in wilt: Iets met de vier elementen, voor de rest ben je vrij te doen wat je wil :p
    Sfeer die het weer moet geven: avontuurlijk, een beetje dreigend misschien
    Horizontaal of verticaal: verticaal
    Extra: Ik heb deze coveraanvraag ook ergens anders geplaatst, maar als jij sneller bent, dan ga ik de coveraanvraag daar waarschijnlijk annuleren. Mocht ik die andere cover toch eerder hebben, laat ik wel iets weten. De cover heeft niet extreem veel haast, maar ik zou met deze story mee willen doen aan FOTY, al kan dat wel nog even wachten.

    Edit: Oh wow, ik zag jouw lijstje met invuldingen nergens staan, maar het staat in het plaatje :') Hopelijk lukt het zo ook

    Haha ja dat lijstje is maar een guideline. ^^
    Ik heb wat geprobeerd! Wat vind je er van?

    TaeTae schreef:
    (...)
    Haha ja dat lijstje is maar een guideline. ^^
    Ik heb wat geprobeerd! Wat vind je er van?


    Oe, echt nice! Bedankt, ik vind hem echt heel mooi c: Maar één opmerking: dat symbooltje in het midden lijkt een beetje op een van die kringetjes uit het symbooltje voor lucht, maar mijn MC is een aardemeester, dus is een beetje tegenstrijdig
    Oké, aarde heeft ook zo'n kringetje in het midden, maar het doet me meer aan lucht denken

    [ bericht aangepast op 26 feb 2018 - 20:57 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Phos schreef:
    (...)
    Oe, echt nice! Bedankt, ik vind hem echt heel mooi c: Maar één opmerking: dat symbooltje in het midden lijkt een beetje op een van die kringetjes uit het symbooltje voor lucht, maar mijn MC is een aardemeester, dus is een beetje tegenstrijdig
    Oké, aarde heeft ook zo'n kringetje in het midden, maar het doet me meer aan lucht denken

    Dit is hem zonder dat ding;


    had hem er eigenlijk alleen ingezet omdat het er anders een beetje leeg uitzag naar mijn gevoel. Zou je er iets anders in willen zien?^^

    TaeTae schreef:
    (...)
    Dit is hem zonder dat ding;


    had hem er eigenlijk alleen ingezet omdat het er anders een beetje leeg uitzag naar mijn gevoel. Zou je er iets anders in willen zien?^^

    Ziet er iid een beetje leeg uit haha :') Maar heb eig geen idee wat er nog in zou kunnen :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Phos schreef:
    (...)
    Ziet er iid een beetje leeg uit haha :') Maar heb eig geen idee wat er nog in zou kunnen :/


    Zo staan ze dichter bij elkaar...
    Ik zal morgen anders nog even nadenken wat ik er nog bij kan toevoegen haha

    ^Dan vind ik die andere toch beter (ik ben zo moeilijk sorry XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Phos schreef:
    ^Dan vind ik die andere toch beter (ik ben zo moeilijk sorry XD)
    Nee joh, gewoon zeggen wat je er van vindt! Het is uiteindelijk jouw cover dus. ^^

    Okay nu is ie definitief :Y)

    Naam: LACUNA (caps, yes)
    Foto's: Foto uno, draken van hier & chickie van hier
    Kleuren: Ik twijfel over de darkness die ik wil, misschien beetje donkergrijs eerder? Zie maar :'D
    Sfeer: Soort Game of Thrones meets sprookje. Fantasy & mysterie.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2018 - 14:31 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Hi, zou je voor mij een banner kunnen maken die ik boven mijn hoofdstukken kan plaatsen? Ik heb een aantal wensen, maar kijk maar wat je wel en niet gaat lukken:

    - Ik zou het heel fijn vinden als de banner in de stijl is van mijn cover (zie spoiler hieronder), dat het één geheel is. Als je ook een beetje de kleuren kan gebruiken van de cover, zou dat heel gaaf zijn. Wat duisterder is ook prima. Het is een steampunk verhaal vol actie en avontuur en met een duister randje dat zich afspeelt in het 19e eeuwse Londen, dat geeft misschien wel een beetje weer wat voor sfeer het is ;)


    - Ik zou graag de titel van mijn verhaal op die banner willen: Clockwork Heart. Het zou heel gaaf zijn als dit ook in hetzelfde lettertype is als ik op de cover gebruikt heb en in ongeveer dezelfde kleur. Dat lettertype heet Pirou.
    - Qua afbeeldingen hoop ik dat het lukt een stukje van de afbeelding in mijn cover in de banner te kunnen verwerken in combinatie met een coole gif. Ik heb zelf een aantal gifs gevonden die me aanspreken:
    https://img11.hostingpics.net/pics/123143tumblro5djl4kPSm1rq9ihbo2500.gif <-- deze het liefst!
    Mocht dit niet de juiste zijn, misschien dat je wat kan met 1 van deze hieronder:
    https://media.giphy.com/media/IC7uuW6vXqKEo/giphy.gif
    https://media.giphy.com/media/rXqOCwy1pt8EE/giphy.gif
    https://media.giphy.com/media/13BOEhed3Bjjtm/giphy.gif
    https://media.giphy.com/media/oAnXcaKN5Qlvq/giphy.gif

    Ik hoop dat je hier wat mee kan! Als je zelf nog ideeën hebt die een beetje passen bij de cover: ook prima :) Ik ben erg benieuwd, alvast super bedankt!

    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 11:13 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    @ Phos
    Oké ik heb nog iets geprobeerd;


    Of heb je liever dat ik dit concept omgooi en iets heel anders probeer?

    ^Die allereerste blijf ik toch het beste vinden uitkomen haha. Eigenlijk zit dat kronkeltje in alle symbolen, maar ik associeer het gwn met lucht, maar op zich zou het dus wel kunnen. Ik denk ook niet dat iets ander beter uit zou komen om eerlijk te zijn, want die eerste is wel echt nice.
    (Dus ik ga toch voor die eerste, want het concept voor deze vind ik echt wel mega cool en ben er eig wel een beetje op verliefd XD)
    Sorry dat ik zo'n moeilijke kant ben geweest :s


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.