• ... wanneer ik tijd en zin heb. Wat best wel vaak is trouwens.

    Als je een cover of banner wilt hebben, hoef je enkel in te vullen wat hiernaast staat. Bij overige zou je nog extra wensen kunnen plaatsen o.i.d. - wees creatief.

    Belangrijke punten:
    • Als je niet tevreden bent, hoor ik dit graag.
    • Wees zo duidelijk mogelijk met wat je wilt hebben.
    • Ik wil best afbeeldingen/gifs zoeken, maar het gaat sneller als je ze zelf al hebt.
    • Haast of de cover niet meer nodig? Let me know.
    • Ik bewaar alle documenten, dus ik kan ten alle tijden iets aanpassen.

    Archief:


    Kleine sidenote: op het moment ben ik hier een beetje traag mee, maar ik ben er zeker niet mee gestopt!

    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 21:05 ]

    Frodo schreef:
    Ik heb eigenlijk al een cover maar ik kon hier toch niet aan weerstaan :3
    Titel: Onder vuur
    Sfeer: Het gaat over een meisje die een soort mutanten-kracht heeft, waardoor ze vuur kan controleren. Dat aspect zou ik er dus graag op hebben. Misschien een silhouet van een meisje en daarin vuur dat beweegt ofzo? Dunno, ik geef maar ideeën :'D ik hou wel van je bewegende covers/banners.
    Kleuren: Vooral het warme vuur is belangrijk
    Afbeeldingen/gifs: Ik had een weheartit-collectie gemaakt, maar het is niet zo dat je daar per se alle afbeeldingen uit moet halen. Liever niet zelfs.
    Overige: Ik hou niet van super complexe covers

    Spanneeend (krul)

    Ik weet niet of dit te cartoon-achtig is?

    Titel Het onverwoestbare bloed
    * Korte Samenvatting Axelle Blaze komt uit een familie met uitsluitend Gryffindors. Als zij dan eindelijk naar Hogwarts mag, wordt ze zonder enige reden van de hoed in Slytherin ingedeeld. Dit levert haar thuis problemen op, maar ook met de vrienden die ze al had. Haar leven gaat gewoon verder en in haar laatste jaar vindt ze per toeval een boek met een legende in, een legende die haar te bekend voorkomt. (legende onder de spoiler + extra info)


    Een jonge vrouw die haar familie verlaat
    Draagt een geheim mee verweven in haat
    In de eeuwigheid verloren
    Werd zij, de nieuwe hoop, geboren
    Zij zal het duister bespelen
    Maar let op, zij die haar willen bestelen
    Al die proberen zullen falen
    De mysterieuze kracht bij haar weg te halen
    Men zal verliezen en sterven
    Voor zij de kracht kunnen verwerven
    Dus denk goed na voordat men zoekt
    Het onverwoestbare bloed...

    Axelle is de afstammeling van een nog niet bekende, sterke tovenaar die een groot geheim heeft. Dit geheim wordt doorgegeven van generatie op generatie door middel van een ring. Axelle is nu in bezit van die ring. De ring is eigenlijk een extra stuk ader. Hier stroomt het bloed van de persoon die het draagt door, maar omdat de ring dus magisch is, worden de magische krachten van de gebruiker versterkt en worden ze zeer machtig. Zodra de ring wordt gestolen of af gaat, sterft de persoon, omdat er een stuk ader verdwijnt en het bloed niet meer door kan stromen. Het is niet dat ze doodbloeden, de aders worden gewoon dichtgebrand door de ring als deze af gaat, zodat de aders ergens stoppen en de bloedcirculatie dus stopt.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Het liefst rechtenvrij, mocht ik dit verhaal ook als boek in mijn kast willen hebben.
    Wat ik er absoluut niet op wil zijn gezichten van mensen. Misschien iets met bloed, maar geen bloedspetters, iets wat magie en macht aanduidt, gewoon iets simpels, niet te veel plaatjes.
    Sorry voor deze cryptische omschrijving, ik weet niet precies wat ik er op wil hebben eigenlijk. Ik vind het alleen te duidelijk als ik de ring (zie spoiler voor wat de ring betekent) op de cover laat zetten. Nu mag dit wel, maar dan geen trouwring of moderne ring. Gewoon een sierlijke ring, met zilver en rood of met zwart en rood.
    Voorbeelden ring: Nummer 1, Nummer 2, Nummer 3
    Absoluut niet als ring: Nummer 1, Nummer 2. Zoals je ziet wil ik absoluut geen grote, dikke ringen met grote stenen.
    * Sfeer die het weer moet geven Harry Potter-ig, magisch, maar wel duister, gezien het niet zo'n happy verhaaltje gaat worden
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal, misschien ook met een soort van flap voor de achterkant van het boek.
    Afmetingen totale kaft:
    - Minimaal 3mm afloop rondom het bestand.
    - 10mm overslag rondom het bestand
    - 142mm achter/voorzijde (145mm - 3mm)
    - 8mm kneep achter/voorzijde
    - 13.1mm rugdikte
    - 216mm hoogte (3mm + 210mm + 3mm)

    Brutoformaat (zoals aan te leveren, inclusief afloop)
    339.1mm breed X 242 mm hoog.

    Nettoformaat
    333.1mm breed X 236mm hoog
    * Eventuele Extra's Niet te veel poespas, geen oversierlijke letters, gewoon mooi, niet te extravagant. Ik hou vooral van de simpele covers.
    Het liefst zou ik er wel mijn naam op willen, Maxime de Crook of M. de Crook, wat je het best bij de cover vinden passen. Twee versies mag natuurlijk altijd.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Thunaer schreef:
    Titel: De folteraar en de trooster
    Sfeer: Donker, mysterieus, spanning, misschien bliksem
    Kleuren: Kijk maar wat past
    Afbeeldingen:



    De omtrek van Loki in de achtergrond verwerkt.



    Het draait om Thor en het meisje, dus die het meest aanwezig



    Of deze gif voor thor (zou je me super blij mee maken :3
    klik

    Extra: Handboeien/kettingen ergens verwerkt in de cover.

    Not sure of dit iets te speels is haha

    TaeTae schreef:
    (...)
    Not sure of dit iets te speels is haha



    Mega vet! <3_<3

    Oehh i love your covers! Ik ben momenteel niet op zoek naar een cover, maar ik weet je te vinden als dat wel zo is hoor... (A)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Oehh i love your covers! Ik ben momenteel niet op zoek naar een cover, maar ik weet je te vinden als dat wel zo is hoor... (A)

    Dankjewel!! ^^

    Titel: Nimf
    Samenvatting: Rozekleur en maneschijn iets waar iedereen in zijn leven naar verlangd, Ivy daar in tegen wil enkel en alleen een langer en gezonder leven.
    Twee jaar geleden is ze onverklaarbaar ziek geworden en lijkt ze met elke volle maan zieker te worden, haar familie lijkt een verklaring en oplossing te hebben maar dit zorgt er voor dat ze al haar normen en waarden opzij moet zetten om in leven te blijven
    Sfeer: Romantisch/magisch/natuur
    Afbeeldingen/gifs:
    OO1
    OO2
    OO3
    OO4
    Anders: graag een cover en een banner (A)
    Het zou lief zijn als je mijn naam (mandy) er op wilt plaatsen,

    [ bericht aangepast op 18 maart 2018 - 23:02 ]


    It's still magic even if you know how it's done!

    TaeTae schreef:
    (...)
    Ik weet niet of dit te cartoon-achtig is?



    Hm ja, iets te :/ ik vind het silhouette ook iets te vrouwelijk. Je mag mijn idee dus vergeten en compleet je eigen weg gaan. Ik merk dat daar de mooiste covers van komen, als je minder instructies krijgt haha.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mij lukt dit niet haha, misschien kan jij hier iets mee

    Titel: Het Nachtboek (De quote "Adem voorzichtig, voordat de zuurstof je herkent" mag er eventueel ook bij)
    Samenvatting Het verhaal gaat over de vijftienjarige Thimble/Eden die met herinneringen die ze niet goed kan plaatsen zit. In het weeshuis waar ze zit wordt er niet heel veel aandacht aan besteed dankzij de kinderroof die er regelmatig plaatsvindt, en als er wel aandacht wordt gegeven wordt het geschoven op de trauma die ze is opgelopen bij het verliezen van haar familie. Als ze één van de rovers die kinderen steelt dan lijkt te herkennen van iets, gaat ze op onderzoek uit om de herinneringen te kunnen plaatsen en vlucht ze het weeshuis uit. Samen met een zwerversmeisje, genaamd Marble, trekt ze de wijde wereld in.
    (Dit is niet officiële samenvatting though haha)
    Sfeer: Zweverig, een tikje sad misschien, dromerig, met een duister randje
    Kleuren: Wit, lichtblauw en zwart zijn wel belangrijk haha. Grijstinten mag eventueel ook
    Afbeelingen/gifs: 1, 2, 3/4, 5, 6, 7, 8
    Dit zijn vooral inspiratie afbeeldingen - niet alles hoeft erin.
    Overige: Ehm, het genre is fantasy/avontuur, dus dat mag het wel uitstralen haha

    [ bericht aangepast op 19 maart 2018 - 15:35 ]


    obsessive rage

    TaeTae schreef:
    (...)Hoe vind je deze?


    Oeh gaaf! Thanks!


    Never look back, unless it is to see how far you've come.

    Titel: The planet after earth (RPG)
    Het RPG idee: Het is 2077. Onderzoekers en sterrenkundigen hebben in het universum een nieuwe planeet ontdekt. Na verder onderzoek komen ze erachter dat de planeet er uit ziet als aarde. Van de buitenkant lijkt het op een enorm groot oerwoud, maar de vraag brandt op hun lippen: hoe is het aan de binnenkant? Is er leven mogelijk op de andere planeet?
    Om dit te kunnen ontdekken worden 10 vrijwilligers, waarvan 5 dames en 5 heren boven de 18 en onder de 30, naar de nieuwe planeet gebracht. Ze hebben een halfjaar overlevingstraining gekregen en nu worden ze aan hun lot overgelaten. Met de nieuwste technologie bekijken de onderzoekers of ze nog echt blijven leven, maar wat nou als al de technologie wegvalt en ze echt aan hun lot worden overgelaten?

    Plaatjes:
    1
    2
    3
    4
    Probeer maar wat. Wel donker en een beetje mysterieus.
    (verticaal als het kan c:)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2018 - 18:15 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Titel: Demi (eentje zonder titel zou ook leuk zijn, ben namelijk nog niet zeker erover)
    Sfeer: beetje duister, het gaat om een psychologisch drama
    Kleuren: liefst zwart-wit, maar als je iets cools kunt doen met felle kleuren, kan dat zeker
    Afbeeldingen/gifs: ik heb geen plaatjes die ik er echt in wil, laat je gaan
    Korte inhoud (om het gebrek aan afbeeldingen en gifs te compenseren): Remy en Demi zijn een identieke tweeling; zelfs hun ouders kunnen hen niet van elkaar onderscheiden, was het niet dat hun persoonlijkheden elkaar volledig tegenspreken. Remy is vrolijk, sociaal en populair, terwijl Demi in zijn eigen wereldje leeft. Ondanks dat houden de broers van elkaar met heel hun hart, maar dan loopt alles mis. Door een stom toeval valt Remy van het dak van een flatgebouw: op slag dood. Iedereen denkt echter dat het Demi was die was gevallen. Demi, die altijd naar zijn broer heeft opgekeken, gaat mee in het spelletje. Vanaf die dag is hij Remy. Niet alleen komt hij te weten welke duistere geheimen zijn broer meesleurde, maar ook ontdekt hij hoe de mensen echt denken over zijn dood. Hoe langer hij het toneeltje verder zet, hoe meer hij zichzelf verliest en hoe meer Remy de overhand neemt.
    Overige: het zou fijn zijn als de cover er was voor Camp NaNo (1 april), maar als dat niet zou lukken is het nu ook weer niet zo'n ramp (ik heb geduld haha).

    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 18:13 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    J0Y schreef:
    (...)

    Hm ja, iets te :/ ik vind het silhouette ook iets te vrouwelijk. Je mag mijn idee dus vergeten en compleet je eigen weg gaan. Ik merk dat daar de mooiste covers van komen, als je minder instructies krijgt haha.

    Okido, ik zal wat proberen haha :'D

    Titel: The Dark Hour
    Had al zelf iets geprobeerd, but it didn't end well...Hier een linkje naar de story + samenvatting: KLIK!
    Kleuren: Ga je eigen gang, meis!
    Sfeer: Ik dacht zelf aan iets geheimzinnigs. Zo van: WOW, wat the heck gebeurt hier nou? Als je een beetje snapt wat ik bedoel, haha.
    Voorbeeld-plaatjes: OO1, OO2, OO3, OO4


    I have seen my own sun darkened

    Mt aan bts mede fan 😂😂


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.