• Haai!

    Volgens mij zegt de titel genoeg. Ja, toch? Ja, vast wel.
    Zo nee, lees hem nog eens, ontleed hem op grammaticaal vlak en probeer hem te snappen.
    Oké, sorry voor mijn gelul.

    Ik was de laatste. Wie heeft zin om mij een complimentje te geven? :3

    Saloon schreef:
    (...)

    Ik vind jou tof, alleen al omdat jij ook een Groninger bent, haha ;x
    En je username is gaaf!



    Hooo! Ik was te laat.
    Maar voor plunkett;
    Jouw signature is leuk ^^


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Je lijkt me hartstikke aardig en je profiel is kei mooi! (:

    Aaaaaah Freddy!!! Ik vind je een heel veelzijdig mens want je bent echt super knap, maar ook zo creatief. Tsss. The jealousy. Ly though


    Heaven is a place that we all have

    Ach, lieve ads. Je was zo plots hier op Q, maar nu kan ik je onmogelijk wegdenken. Je verspreidt hier zooooveel liefde, pls don't ever stop that
    <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind je sig heel tof!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Je lijkt me echt een fijn persoon (:


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Je lijkt me heel aardig en lief, en je pf en username zijn ook nog eens geweldig^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Je bent echt een supergezellige aanwezigheid hier op Q — ik hoop dat je hier nog lang blijft rondhangen ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    heyy delphine, je bent een geweldige aanwezigheid hier op Q en ik vind je fucking lief ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind jou altijd super enthousiast op het forum, echt een leuke toevoeging aan Q. c:


    The truth is out there.

    Jouw profiel is zó satisfying omg die kleuren! Also, ik vind jou echt superknap. Jouw haar, jouw ogen - beautiful!

    Lauraaaa, jij stiekeme undercover K-pop artist. _O_ want tis echt wel wennen hoor, hoewel het genoeg impact heeft gemaakt doordat de verandering zó anders is, dat er opzich wel aan te wennen valt. (:

    Maar je bent altijd zo heerlijk actief en positief en gewoon super gezellig! Je bent een geweldig persoon! ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ken je niet echt, maar je lijkt me echt een vet aardig persoon ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xan-chan! Ons contact is kind of verwaterd, maar je bent echt een supermens dat very close to alwetend is want je bent zo lief en wijs en cute aaahhh


    Heaven is a place that we all have

    Ads, je bent zo’n ontzettende lieverd. Ik vind het heel tof hoe straight jij altijd je mening uit en hoe je echt honderd procent daar achter staat.


    look at the stars, look how they shine for you;