• 1972, Marclsfield, Michigan.
    De zomervakantie is eindelijk in zicht, en voor het merendeel van een groepje tieners daarmee ook het einde van hun schoolcarrière. We volgen de seniors van '72 die zich voorbereiden op de allergrootste, meest waanzinnige, best gefabriceerde "senior prank" ooit. De druk, om het nóg beter te doen dan hun voorgangers, is immens. Wie komt er, tussen het chillen door, met het beste idee?

    In dit rpg komen de tieners van Marclsfield aan bod. Zonder internet of Playstation om je te amuseren moeten ze natuurlijk andere dingen gaan verzinnen om bezig te blijven - al zijn die er natuurlijk in overvloed.
    Het gaat om een hechte groep; iedereen woont op een steenworp van elkaar en zijn praktisch altijd klasgenoten geweest. Het is geen wonder dat ze ook in hun allerlaatste jaar met elkaar opgescheept zitten. Om van hun namen legendes te maken besluiten ze vlak voor het afstuderen een grootste grap uit te halen. De plannen daarvoor worden gesmeed in de oude schuur van de Clover-zusjes; dé hang-uit plek voor wie gelukkig genoeg is erbij te horen.




    ROLLEN

    Haylee Caliope Clover • 18 • rol binnen groep • Marina Laswick: • Rasalghul
    Lucy Helena Clover • 16 • Annoying-little-sister-that's-not-so-annoying-anymore • FC: Julia Adamenko • Taeralsahfer
    Jessica "Jess" Belle Andrews • 18 • The troublemaker • FC • Maluma
    Dorothy Fowler • 17 • The mom • FC • Shadowsinger
    Charlie Clyde Miller • 17 • rol binnen groep • FC • Wheeler
    Scott William Coleman • 19 • The stoner • Lucky Blue Smith • Sombre
    Daniel Christopher Smith • 18 • The drama-king • FC • Solmeron
    Joseph Cook • 19 • The slut • FC • Blinder

    In te vullen
    • Naam:
    • Leeftijd: [minimaal 17, maximaal 19]
    • Rol binnen de groep:
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Relaties:
    • Extra:



    EXTRA INFO

    • Marclsfield is een verzonnen, klein, dorpje in Michigan, Amerika. Er is weinig te doen, gezien het vooral leeft van de landbouw. De spannendste plekken zijn het wassalon, waar een snoep- en soda-automaat staan, de boerderij van oude Bill Williams waar je appels kunt stelen en achter de schuur kunt vrijen -
    omdat die knar je toch nooit inhaalt en de tribunes bij het sportplein.
    • De favoriete hang-out plek van onze jongeren is de oude schuur van de Clover zusjes. Sfeerbeeld 1 en 2. Er is een pingpongtafel, kerstverlichting in overvloed, een koelkast met drankjes en er staan sofa's met dekentjes waarop gerelaxed kan worden met muziek van de platenspeler.
    • Ik heb een story gemaakt met wat foto's van typische jaren '70 dingen.

    Regels

    • De huisregels van Quizlet gelden zijn hier van toepassing.
    • Minimum 250 woorden per post.
    • Ruzies IC, niet OOC.
    • 16+ is toegestaan, wel even aangegeven.
    • Maximaal 1 rol per persoon
    • Nieuwe topics worden aangemaakt door Taeralsahfer of Rasalghul, tenzij anders afgesproken
    • Naamsveranderingen graag doorgeven aan TS.
    • Houdt er rekening mee dat het RPG zich in de jaren 1970 afspeelt, en heel wat dingen anders waren dan nu.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2018 - 16:39 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ooh I love this ^^ Mag ik een meisje?


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Ooh I love this ^^ Mag ik een meisje?


    Je staat er bij!
    Dan is er nu voorlopig nog één vrouw beschikbaar.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    -- Mineeeee.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'



    LEEFTIJD
    Lucy is 16 jaar oud, en daarmee de jongste van de groep. Ze is geboren op 12 juli.

    ROL BINNEN GROEP
    Ze is enkel en alleen in de groep toegelaten omdat ze op veertienjarige leeftijd zuslief in de schuur betrapt had met een joint en dreigde de boel te verklappen aan hun ouders. Hoewel ze aanvankelijk iedereen op de zenuwen werkte heeft ze langzaam maar zeker met de hele groep een band weten te smeden. Natuurlijk waren de jongens eerst overstag, toen deze in de gaten kregen dat Haylee's kleine zusje toch niet zo kein meer was...

    EXTRA
    • Geaardheid: Lucy is heteroseksueel
    • Relatiestatus: recently single
    • Bijnamen: Luce, Red, Juicy Lucy
    • Likes: Led Zeppelin, Judas Priest, Van Halen, motoren, pranking, alcohol, sigaretten, soft drugs, aandacht, seks, spiegels, mode
    • Dislikes: autoriteit, binnen zitten, huisarrest, hard drugs, jongens van haar eigen leeftijd, naar de kerk gaan
    • Allergieën: eieren, milde zonne-allergie
    • Angsten: hoogtevrees

    RELATIES
    • Haylee Caliope Clover: oudere zus
         



    INNERLIJK
    positief
    • Intelligent
    • Sociaal
    • Zorgzaam
    • Goedlachs
    • Eerlijk
    • Vaak volwassen voor haar leeftijd
    • Zelfstandig
    negatief
    • Lak aan regels
    • Kan niet om met autoriteit
    • Ijdel
    • Zet zichzelf op de eerste plaats
    • Neemt niet alles serieus genoeg


    Lucy is een echte wild child. Ze heeft een hekel aan regels en kan het niet laten om ze te breken. Zo zal ze na een date nooit op tijd thuis, en huisarrest geven lost niks op want daar houdt ze zich toch niet aan.
    Met jongens neemt ze het niet te nauw, al zal ze het vaak wel bij flirten laten op momenten dat ze een relatie heeft; vreemdgaan doet ze niet. Tussen relaties door wil ze nog wel eens iets te gewillig met iemand tussen de lakens belanden, maar het is niet zo dat al tien kerels versleten heeft. Ze is zichzelf volop aan het ontdekken en daar hoort in haar mening trial and error bij.
    Wie Lucy écht kent kent haar twee kanten; ze kan zich, indien ze niet gepusht wordt, enorm hard inzetten voor school en haar toekomst maar ter compensatie moet ze net zo erg los kunnen gaan; door middel van feesten of verdovende middelen. Vaak hebben mensen een verkeerde indruk van haar en vinden ze haar maar een leeghoofd, terwijl dat zeker niet het geval is.
    Af en toe kan ze arrogant over komen, omdat ze altijd haar mening klaar heeft en niet bang is deze te delen, alleen gebruikt ze hierbij vaak niet het nodige tact waardoor sommigen nogal eens op hun tenen getrapt worden.


    UITERLIJK
    • Lengte: Lucy is héél klein, ze haalt net 1.60 m
    • Bouw: Hoewel Luce nogal tenger oogt, heeft ze in werkelijkheid wel stevige spieren vanwege het cheerleaden. Het eerste dat aan haar lichaam opvalt is haar wel zeer volle cupmaat, die haar bij enkele jongens de bijnaam "Juicy Lucy" heeft opgeleverd.
    • Haar: Ventiaans blond, al houdt ze het zelf ook liever bij "rood". Ze houdt haar haren lang en maakt er met hot rollers af en toe slag in.
    • Huid: De huid van Lucy is erg teer en licht, ze heeft altijd zonnemelk bij zich en moet meermaal daags smeren om niet te verbanden
    • Ogen: Blauw. Omdat haar ogen zo donker zijn neemt men automatisch vaak aan dat ze bruin zijn, maar wie goed kijkt ziet de echte kleur
    • Kledingsttijl: Lucy is een echte fashionista. Ze volgt de laatste trends op de voet en is altijd verzorgd. Ze heeft ook een enorme liefde voor plateauzolen, bandshirts die net een maat te klein zijn waardoor ze aansluiten, en leren jackjes. Make up houdt ze sober, maar vrijwel altijd heeft ze een felblauwe eyeliner wing. Ze verkiest voor haar lippen een kleurloze gloss met perziksmaak.
    • Bodymods: Verschillende gaatjes en piercings in haar oren, een navelpiercing en heeft plannen voor een neuspiercing



    GESCHIEDENIS

    [ bericht aangepast op 26 feb 2018 - 12:33 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Kan ik bog een vrouwelijke rol reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Kan ik bog een vrouwelijke rol reserveren?


    Jep.

    Dan zitten de vrouwen nu vol.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Awesome ik wel wel een chille dude huhuhu


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WheeIer schreef:
    Awesome ik wel wel een chille dude huhuhu


    Yeah dude. Tubular!


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Woops. Dom van me.
    #ikbenhelemaalnietaanslapentoe

    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 23:15 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Kan ik nog een vrouw reserveren?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Omg, mag ik een jongen? Stoner dude for the winnnn

    FC: Lucky Blue Smith

    [ bericht aangepast op 26 feb 2018 - 1:07 ]


    - thank you for existing -

    Solmeron schreef:
    Kan ik nog een vrouw reserveren?


    De vrouwelijke rollen zitten helaas vol.


    Ik FC voor mezelf even Marina Laswick! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rasalghul schreef:
    (...)

    De vrouwelijke rollen zitten helaas vol.


    Ik FC voor mezelf even Marina Laswick! ^^


    Ohh dan is een mannelijke rol ool goed als dat kan!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    @sombre en solmeron. Ik zet jullie er dadelijk bij.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Zou ik een mannelijke rol mogen reserveren?