• 1972, Marclsfield, Michigan.
    De zomervakantie is eindelijk in zicht, en voor het merendeel van een groepje tieners daarmee ook het einde van hun schoolcarrière. We volgen de seniors van '72 die zich voorbereiden op de allergrootste, meest waanzinnige, best gefabriceerde "senior prank" ooit. De druk, om het nóg beter te doen dan hun voorgangers, is immens. Wie komt er, tussen het chillen door, met het beste idee?

    In dit rpg komen de tieners van Marclsfield aan bod. Zonder internet of Playstation om je te amuseren moeten ze natuurlijk andere dingen gaan verzinnen om bezig te blijven - al zijn die er natuurlijk in overvloed.
    Het gaat om een hechte groep; iedereen woont op een steenworp van elkaar en zijn praktisch altijd klasgenoten geweest. Het is geen wonder dat ze ook in hun allerlaatste jaar met elkaar opgescheept zitten. Om van hun namen legendes te maken besluiten ze vlak voor het afstuderen een grootste grap uit te halen. De plannen daarvoor worden gesmeed in de oude schuur van de Clover-zusjes; dé hang-uit plek voor wie gelukkig genoeg is erbij te horen.




    ROLLEN

    Haylee Caliope Clover • 18 • rol binnen groep • Marina Laswick: • Rasalghul
    Lucy Helena Clover • 16 • Annoying-little-sister-that's-not-so-annoying-anymore • FC: Julia Adamenko • Taeralsahfer
    Jessica "Jess" Belle Andrews • 18 • The troublemaker • FC • Maluma
    Dorothy Fowler • 17 • The mom • FC • Shadowsinger
    Charlie Clyde Miller • 17 • rol binnen groep • FC • Wheeler
    Scott William Coleman • 19 • The stoner • Lucky Blue Smith • Sombre
    Daniel Christopher Smith • 18 • The drama-king • FC • Solmeron
    Joseph Cook • 19 • The slut • FC • Blinder

    In te vullen
    • Naam:
    • Leeftijd: [minimaal 17, maximaal 19]
    • Rol binnen de groep:
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Relaties:
    • Extra:



    EXTRA INFO

    • Marclsfield is een verzonnen, klein, dorpje in Michigan, Amerika. Er is weinig te doen, gezien het vooral leeft van de landbouw. De spannendste plekken zijn het wassalon, waar een snoep- en soda-automaat staan, de boerderij van oude Bill Williams waar je appels kunt stelen en achter de schuur kunt vrijen -
    omdat die knar je toch nooit inhaalt en de tribunes bij het sportplein.
    • De favoriete hang-out plek van onze jongeren is de oude schuur van de Clover zusjes. Sfeerbeeld 1 en 2. Er is een pingpongtafel, kerstverlichting in overvloed, een koelkast met drankjes en er staan sofa's met dekentjes waarop gerelaxed kan worden met muziek van de platenspeler.
    • Ik heb een story gemaakt met wat foto's van typische jaren '70 dingen.

    Regels

    • De huisregels van Quizlet gelden zijn hier van toepassing.
    • Minimum 250 woorden per post.
    • Ruzies IC, niet OOC.
    • 16+ is toegestaan, wel even aangegeven.
    • Maximaal 1 rol per persoon
    • Nieuwe topics worden aangemaakt door Taeralsahfer of Rasalghul, tenzij anders afgesproken
    • Naamsveranderingen graag doorgeven aan TS.
    • Houdt er rekening mee dat het RPG zich in de jaren 1970 afspeelt, en heel wat dingen anders waren dan nu.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2018 - 16:39 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ooh, als rol in de groep zou ik graag "the mom" willen c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    JESSICA 'JESS' BELLE ANDREWS

    NAAM
    Jessica ~ Rich.
    Belle ~ Intelligent.
    Andrews ~ Family name.

    Haar naam wordt regelmatig afgekort naar Jess.

    LEEFTIJD
    Jess is 18 jaar en geboren op 27 november. Dit maakt haar een boogschutter.

    ROL BINNEN DE GROEP
    The troublemaker. Door haar impulsieve karakter en losbandigheid komt de dame regelmatig in de problemen. Soms trekt ze hier ook anderen in mee. Gelukkig kan ze er meestal wel om lachen en zorgt het weer voor een nieuw avontuurlijk verhaaltje.

    UITERLIJK
    • Blanke huidskleur, vaak met gebruind tintje
    • Grote bambi ogen omringt door lange wimpers
    • Bruine, licht gebogen wenkbrauwen
    • Lang bruin haar, natuurlijk vrij stijl
    • Rechte neus en volle, zachte lippen
    • Duidelijke jukbeenderen en kaaklijnen
    • 1,65 lang
    • Slank figuur met een erg prominente boezem
    • Hier en daar een paar littekens
    • Geen tattoos
    • Heeft piercings in haar oren, tepels en navel
    • Heeft een ietwat uitdagende stijl

    KARAKTER
    • Avontuurlijk
    • Erg charmant (flirt)
    • Sociaal
    • Doorzetter
    • Vurig
    • Spontaan
    • Levensgenieter
    • Niet bijster intelligent
    • Erg impulsief
    • Ongeduldig
    • Temperamentvol
    • Chaotisch
    • Erg koppig
    • Losbandig


    GESCHIEDENIS
    Vader ~ Hal Andrews ~ 42
    Moeder ~ Maggie Andrews ~ 38
    Zusje ~ Abigail Andrews ~ 15
    Broertje ~ Max Andrews ~ 8

    EXTRA
    Likes: Chillen, slapen, concerten, muziek, alcohol, wiet, seks, making out, cuddling, mannen, avontuur, chocomelk, auto's, mode, make up, honden, de avond en nacht, pretty lights, vrijheid, koffie
    Dislikes: Regels, autoriteit, school, judgy people, stress, koeien (behalve op haar bord), sinaasappels, schoonmaken, ziekenhuizen, insecten, ochtenden als ze vroeg móet opstaan, know-it-alls, zeurende mensen

    RELATIES

    [ bericht aangepast op 26 feb 2018 - 21:00 ]


    El Diablo.

    Als het goed is dan is het topic nu up to date én zitten we officieel vol.
    Ik moet zeggen; ik ben blij met deze groep :D

    Zou het voor iedereen lukken om tegen zondag hun rol af te hebben? :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Yush! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ———————————————————————————
    "I don't need your approval darling,
    that's for insecure people."
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————
    "And she would bow to no one."
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————
    •••
    ——————————————————————————


    "Everytime I dance, I turn into a better version of me."

    II Naam II
          Haylee Caliope Clover
    II Leeftijd II
          18 jaar. Haylee verjaart op 23 september.

    II Rol binnen groep II
    [Komt zodra ik iets weet x’) ]

    II Innerlijk II
          — Loyaal.
          — Sociaal.
          — Openlijk.
          — Creatief.
          — Leergierig.
          — sloddervos.
          — Speels/Flirt.
          — Aanhankelijk.
          — Geen blad voor de mond.
          — Onredelijk - tijdens ruzies.
          — Ongeduldig, wanneer dingen soms niet snel genoeg gaan.

    Toelichting; Komt.

    "She had been innocent once,
    a little girl playing with feathers on the floor of the Devil's lair.”

    II Uiterlijk II
          Net als haar jongere zusje heeft Haylee een paar heldere, blauwe kijkers en lijken deze met regelmaat een ondeugende twinkeling te bezitten die je vooraf al weet te vertellen in wat voor humeur de blondine verkeerd. Echter zijn deze poelen zo helder blauw dat ze niet zo donker ogen als die van Luce, waardoor ze nog geen klein beetje bruin zullen lijken en niet missen zijn
          Haylee lijkt in haar gezicht ontzettend veel op haar moeder en het valt dan ook amper te betwijfelen dat ze de dochter van is. Haar roomblanke huid wordt in het gezicht lichtelijk gesierd met zachte sproeten, die vooral in de warme maanden duidelijk aanwezig lijken te zijn en alleen op haar neus en onder haar ogen zichtbaar zijn. Met make-up is de blondine erg zorgvuldig, waarbij ze gauw gaat voor een donkere doch nude-achtige toon en hoewel ze dit niet te dik zal dragen heeft ze vrijwel altijd een zwarte wing, daar waar haar zusje er voor kiest deze felblauw te tekenen.
          Als het aankomt op kledij dan puilen de kasten van de blondine nooit genoeg uit. Ze heeft geheel haar eigen smaak door de jaren heen ontwikkeld en is er vindingrijk genoeg voor geworden vele stukken zelf te ontwerpen en te dragen. Hierdoor volgt ze dan ook volledig haar eigen stijl, die wisselend kan ogen, maar waar ze zich volledig bij op haarzelf voelt. Het enige wat ze een martelgang vind om te dragen zijn hoge hakken, die ze dan ook alleen aan zal hebben als het een must is en niet omdat het mag.
          Haylee is een stukje groter dan haar jongere zusje en reikt ommenabij de 1m68. Ze heeft een slank postuur van nature en haar vrolijke rondingen precies op de juiste plekken zitten.

    "Buckle up, buttercup
    You just flipped my Bitch switch."

    II Geschiedenis II
          [. . .]

    II Relaties II
          • Lucy Helena Clover • My not so little Baby sister.
    [. . .]
          • Scott William Coleman • Flirtatious and fun.
    [. . .]

    "Your loss, Babe.
    We all eat lies when our hearts are hungry."

    II Extra II
          • Likes • Vrijheden — Muziek — Alcohol — Soft drugs — Sarcasme — Mannen —
          • Dislikes • Bijdehante personen — Betweters — Leugens — Bedrog —
          • Geaardheid • Haylee is hartstikke hetero, maar niet vies van een stevige zoenpartij met een andere vrouw mocht dit eens voorkomen.


    Alvast een opzetje. (:

    [ bericht aangepast op 27 feb 2018 - 20:23 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oi peeps, ik twijfel bij de rol van m’n personage in de groep tussen:
    • The Joker
    • The Ladiesman
    • The Slut

    What ya guys think?


    Hoe is zijn karakter een beetje? Dan weten we wat er best bij past.
    Of wilde je zijn innerlijk baseren op zijn status?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:
    Hoe is zijn karakter een beetje? Dan weten we wat er best bij past.
    Of wilde je zijn innerlijk baseren op zijn status


    Vooral dat laatste, omdat ik momenteel veel personages heb lopen en ik dus niet één bepaald innerlijk voor ogen heb?


    Hm. Ik weet ook niet precies wat je met elke status in gedachten hebt, en dat maakt het moeilijk.

    The Joker; is hij iemand die graag grappen uithaalt of hij is oprecht die ene kerel die altijd weet hoe iemand anders aan het lachen te krijgen? Is hij een joker omdat hij probeert te verbergen wat er in hem om gaat of omdat ie overal schijt aan heeft?

    The Ladiesman is een beetje cliché, als ik eerlijk ben (en ja, ik ben me bewust van de ironie gezien ik er zelf eentje heb). Die rol is ook moeilijk vol te houden.

    The Slut; dan ga ik meteen aan een domoor als Michael Kelso (That 70's Show) denken :p

    MIjn keuze zou tussen 1 en 3 liggen, maar ik weet gewoon niet welke kant je ermee op wilt


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:
    Hm. Ik weet ook niet precies wat je met elke status in gedachten hebt, en dat maakt het moeilijk.

    The Joker; is hij iemand die graag grappen uithaalt of hij is oprecht die ene kerel die altijd weet hoe iemand anders aan het lachen te krijgen? Is hij een joker omdat hij probeert te verbergen wat er in hem om gaat of omdat ie overal schijt aan heeft?

    The Ladiesman is een beetje cliché, als ik eerlijk ben (en ja, ik ben me bewust van de ironie gezien ik er zelf eentje heb). Die rol is ook moeilijk vol te houden.

    The Slut; dan ga ik meteen aan een domoor als Michael Kelso (That 70's Show) denken :p

    MIjn keuze zou tussen 1 en 3 liggen, maar ik weet gewoon niet welke kant je ermee op wilt


    Oeh, alsnog bedankt voor je input want ik heb hier wel veel aan want net springt er ineens een idee in m’n gedachten op. :Y)

    Ik ga voor The Slut.


    (stiekem was dat m'n favoriet)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    PRAATTOPIC


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Kan ik nog een vrouw?


    Vodka was easier to swallow than the fact that you were not coming back.

    Sprouse schreef:
    Kan ik nog een vrouw?


    Nee sorry, het zit vol.
    Mocht er nog een plekje vrij komen dan laat ik het je weten.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Scott William Coleman

    _____________________________________________________________


    NAME
    » Scott, een naam afgeleid uit de Nationaliteit "Scottisch", ook betekend het "dwaler", iets wat erg goed bij hem past.
    » William, een Engelse naam die "resoluut beschermer" betekend.
    » Coleman is de familie naam van Scott, het betekend "duif" en komt van zijn familie van vele generaties terug.

    _____________________________________________________________


    AGE
    » Scott is pas negentien geworden,
    » 21/01/1953' Aquarius

    _____________________________________________________________


    STATUS
    » The Stoner, Scott heeft een grote liefde voor alle plantjes die je in een vloeitje kunt draaien. Zijn voorkeur gaat uit naar Wiet, omdat je daarvoor minder tabak hoeft te gebruiken. Het liefst rookt hij de joints puur, strakgedraaid, lekker dik en met een goeie tip. Sigaretten rookt Scott niet, hij vind ze maar smerig en houdt het liever bij de plantjes, hij noemt zichzelf een soort van vegetarische roker. Als je hem tegenkomt is hij waarschijnlijk stoned, maar zo voelt hij zich het best en is hij zichzelf, dus dan heb je de beste versie van Scott.

    _______________________________________________________________________________________________________________


    "don't kill my high because you're low,"

    _______________________________________________________________________________________________________________


    PERSONALITY
    » stoner » Scott is een echte liefhebber van wiet en hasj, voornamelijk wiet. Als je hem tegenkomt is hij waarschijnlijk zo stoned als een garnaal en daar heeft hij absoluut geen problemen mee. Scott schaamt zich er niet voor en zijn ouders hebben er ook geen problemen mee.
    » sociaal » Scott vind het prettig om bij mensen in de buurt te zijn, het liefst bij vrienden of familie. Als hij te lang geen sociale contacten heeft gehad wordt hij chagrijnig, maar gelukkig gebeurd dat niet vaak.
    » flirterig » Scott flirt graag en dat laat hij graag merken. Hij flirt het meest als hij wat gerookt of gedronken heeft, maar ook nuchter kan hij er wat van. Bij de meeste meiden staat hij ook wel bekend als de flirt, maar dat vind hij niet erg.
    » kort londje » Scott heeft zodra hij alcohol heeft gehad een erg kort londje, als iemand ruzie met hem zoekt heeft die persoon een probleem, want alcohol maakt hem ook agressief. Dat is ook een van de redenen dat hij liever smoked dan drinkt.
    » chaotisch » Scott is een chaoot en vergeetachtig. De wiet verpest zijn korte termijn geheugen een beetje, maar zijn lange termijn geheugen is prima. Omdat hij vaak stoned is maakt hij veel dingen niet af, hij vergeet soms zijn brood verder af te smeren, of hij stopt midden in een gesprek met luisteren omdat hij zich ineens weer iets herinnerd van een week geleden.
    » charmant, Scott is echt een charmante en goed opgevoede jongen, hij kan zich heel netjes gedragen als dat nodig is, maar bij zijn vrienden is hij zichzelf. Als het op vrouwen neer komt is hij ook heel erg charmant en hij heeft zijn charmes duidelijk van zijn moeder overgenomen.
    » goed, Scott is oprecht een goed persoon. Hij heeft een hekel aan rascisme en discriminatie en hij haat het als mensen hem daarvoor voor gek verklaren. Hierdoor wordt hij ook snel agressief en heeft hij snel ruzie. Ook homoseksualiteit heeft Scott niks tegen, ondanks dat het nog niet bepaald geaccepteerd wordt, vind Scott het juist uniek als een jongen op een jongen valt of een dame op een dame. Hij is bij de eerste gaypride geweest in New York in 1970 en hij vond het fantastisch.

    _____________________________________________________________

    APPEARANCE
    » body, Scott is 1,87 en weegt 82 kilogram, hij heeft een slank maar fit lichaam. Zijn huid is licht zongebruind en is vrij egaal.
    » face, Scott heeft een hartvormig gezicht. Zijn ogen zijn fel blauw die mooi in contrast staan met zijn donkere wenkbrauwen. Zijn neus is een beetje aan de brede kant maar zeker niet groot. Scott heeft volle lippen en een strakke jukbeenderen.
    » hair, Scott heeft zijn haar wel eens geblondeerd, iets wat hij gewoon simpelweg erg mooi vindt. Soms heeft hij zijn eigen haarkleur, namelijk donkerblond. Zijn wenkbrauwen horen bij zijn natuurlijke haarkleur, maar zijn donkerder dan het haar op zijn hoofd. Baardgroei is bij Scott niet echt aanwezig en daar heeft hij ook geen problemen mee.
    » style, Scott houdt van kleurijke kleding. Natuurlijk moet het ook comfortabel zitten, maar hij vind zijn outfit wel belangrijk. Scott heeft een liefde voor oversized kleding en draagt ook graag zijn denim jack. Qua sieraden draagt Scott vaak ringen, kettingen en bandana's. Het liefst draagt hij goede jeans of helemaal geen broek.
    _______________________________________________________________________________________________________________


    "peace is our gift to each other."

    _______________________________________________________________________________________________________________
    HISTORY
    » Scott is geboren op eenentwintig januari 1953, wat hem het sterrenebeeld waterman geeft. Scott is al sinds klein een avontuurlijk joch, zijn ouders hebben de helft van zijn jeugd besteedt aan hem terug zoeken als hij weer eens weg was gelopen om op avontuur te gaan. Op de basisschool was Scott altijd een vrolijk maar toch rustig kind. Hij gedroeg zich meestal goed en speelde ook altijd leuk met andere kinderen. Op de middelbare school werden dingen anders, hij begon aandacht te krijgen van meiden en hij wist niet zo goed hoe hij daar mee om moest gaan in het begin. Gelukkig voor Scott heeft hij genoeg ondekt en weet hij nu zijn weg wel te vinden rond om de dames. Op de middelbare school is Scott ook begonnen met drugs, hij had geen problemen met experimenteren en heeft bijna alle drugs wel een keer gedaan. Wiet en Hasj zijn nogsteeds zijn favoriet, maar een pilletje af en toe vind hij ook wel leuk. Hij woont al sinds kleins af aan in dezelfde straat, met dezelfde vrienden, die allemaal naar dezelfde scholen gingen. Natuurlijk zijn dat nu zijn beste vrienden.

    _______________________________________________________________




    _______________________________________________________________

    FAMILY
    » Emma Elizabeth Coleman » mom » 38 » nurse
    » William David Coleman » dad » 40 » firefighter
    » Eva Elizabeth Coleman » sister » 11 » primary school
    » Jonas Robin Coleman » brother » 9 » primary school
    » Constance Claude Coleman » niece » 20 » university

    _______________________________________________________________________________________________________________

    EXTRA'S
    » owns, Scott rijdt in een donkergroene Chevrolet Camaro, waar hij heel erg trots op is en hard voor heeft gewerkt.
    Scott heeft een weedstash waar hij ook erg trots op is. Hij heeft de plantjes zelf geteeld en momenteel heeft hij ook drie plantjes op zijn kamer staan.
    » likes, weed DUH, drugs, friends, gum, his car, family, gayprides, girls (he's straight as fuck), car trips, festivals, pink floyd, the beatles, elvis presley, sunny days, music, food, pizza, lollypops, milkshakes, jeans jacket, sunglasses.
    » dislikes, rascism, hate, fights, police, loud chewers, cocaine (he thinks it hurts like a bitch), biking, chores, babysitting, bad trips, rain, cold weather, sports, war, bad vibes at festivals.


    _______________________________________________________________


    "Relax dude, it's fucking two o' clock, I just woke up."

    _______________________________________________________________


    [ bericht aangepast op 27 feb 2018 - 17:28 ]


    - thank you for existing -