• Als je dit topic ziet, denk je vast: wat? Of misschien: is dit een Inge (square) topic? Nee! Het is door mij gemaakt en Inge heeft er alles niets mee te maken.

    Dus, uitleg? Ja, hier komt het!

    Inge en ik hadden het over dieren die wel en niet op andere dieren lijken, en ik vond dat zeehonden de perfecte naam hadden. Kom op, ze lijken op honden en ze zijn in de zee? Hoe kun je ze anders noemen. Helaas zit de rest van de zee vol LEUGENS. Een zeeleeuw lijkt niet op een leeuw, een zeekoe lijkt niet op een koe, een zeewolf zou een coolere en gevaarlijkere versie van de zeehond moeten zijn, maar is gewoon een vis, en in het engels is het niet veel beter: een catfish lijkt helemaal niet op een kat!

    Wat vinden jullie van deze ontdekkingen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wat ik van deze ontdekkingen vind is dat de groepapp te rustig is. (cat)

    Nee, maar seriously, sommige (lees; eigenlijk best veel) namen die de mens aan dingen of dieren geeft, slaan nergens op!
    Ooit een kraanvogel gezien die op een daadwerkelijke kraan lijkt met een koud/warm waterfunctie? Nee? Precies mijn punt. (cat) stupid people making up stupid names. It's not fair! :c laat de dingen en dieren hun eigen naam verzinnen! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    Wat ik van deze ontdekkingen vind is dat de groepapp te rustig is. (cat)

    Nee, maar seriously, sommige (lees; eigenlijk best veel) namen die de mens aan dingen of dieren geeft, slaan nergens op!
    Ooit een kraanvogel gezien die op een daadwerkelijke kraan lijkt met een koud/warm waterfunctie? Nee? Precies mijn punt. (cat) stupid people making up stupid names. It's not fair! :c laat de dingen en dieren hun eigen naam verzinnen! D:


    Haha, sorry! We zullen onze zeeleugen gerelateerde gesprekken voortaan in de groepapp voeren.

    Je hebt gelijk, de kraanvogel heeft geen koud of warm waterfunctie! Schokkend!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oh echt he? En een zeeolifant, ook zoiets. Telkens als ik die voorbij hoor komen, denk ik spontaan aan een olifant met kieuwen?
    Maar op het land komt het idd ook wel voor, zoals een sneeuwuil. Hij is dan wel wit, maar hij poept nou niet bepaald sneeuwvlokjes haha.


    We were the forever that didn't last

    Het is een schande! Gelukkig hebben we de zeedruif nog :3


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wat is er mis met een zeekat dan? (cat)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    NiekNiek schreef:
    Wat is er mis met een zeekat dan? (cat)


    😂😂😂😂

    [ bericht aangepast op 26 feb 2018 - 22:45 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Wat een prachtig topic, haha.
    Maar hmmm, op zich heb je gelijk, veel van die namen slaan nergens op 🤔


    Stenenlikker

    Eigenlijk om precies de zelfde reden heb ik de aardkip geïntroduceerd: een soort octopus maar dan vreemder. Geen kip, eb geen aars, maar ja, veel dierenamsn kloppen niet.
    Ik zal morgen het plaatje voor jullie zoeken


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Het is inderdaad tragisch en extreem verwarrend. Ik ben overtuigd dat marinebiologen gewoon de wereld willen zien branden. Het is een traag werkend plan, maar daarom niet minder duivels. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    NiekNiek schreef:
    Wat is er mis met een zeekat dan? (cat)



    Aw, met die zeekat is helemaal niets mis. Die verdient de titel. <3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een walvis komt nooit aan wal, waarom heet het dan wel een walvis? 🤔



    26 - 02 - '16

    Bokeh schreef:
    Een walvis komt nooit aan wal, waarom heet het dan wel een walvis? 🤔


    En het is geen vis. 🤔


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Maar je kan niet ontkennen dat de zeekomkommer wel erg overtuigend is :Y)


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Duendes schreef:
    Maar je kan niet ontkennen dat de zeekomkommer wel erg overtuigend is :Y)


    En de zeeëgel! :Y)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Om dan nog maar te zwijgen over een sprinkhaan. Die lijkt niet eens op een kip?!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.