• Als je dit topic ziet, denk je vast: wat? Of misschien: is dit een Inge (square) topic? Nee! Het is door mij gemaakt en Inge heeft er alles niets mee te maken.

    Dus, uitleg? Ja, hier komt het!

    Inge en ik hadden het over dieren die wel en niet op andere dieren lijken, en ik vond dat zeehonden de perfecte naam hadden. Kom op, ze lijken op honden en ze zijn in de zee? Hoe kun je ze anders noemen. Helaas zit de rest van de zee vol LEUGENS. Een zeeleeuw lijkt niet op een leeuw, een zeekoe lijkt niet op een koe, een zeewolf zou een coolere en gevaarlijkere versie van de zeehond moeten zijn, maar is gewoon een vis, en in het engels is het niet veel beter: een catfish lijkt helemaal niet op een kat!

    Wat vinden jullie van deze ontdekkingen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Heb je ooit gehoord van de boshond? Ten eerste groeit er geen bos op het beest, en ten tweede lijkt het niet op een hond.

    Of een mandarijneend. No way dat die op een mandarijn lijkt


    We were the forever that didn't last

    Phos schreef:
    Laten we even dankbaar zijn voor de zeester, geen enkel wezen op deze aarde heeft een betere naam.


    Drie hoeraatjes en een sterretje voor de zeester, een logische rots in deze branding van namen die nergens op slaan. <3⭐️


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    NiekNiek schreef:
    En zwaardvis dan? Een punt op je neus is niet meteen een zwaard, slimmeriken. Volgens mij is Pinokkio als hij liegt ook geen zwaardpop, of wel soms??


    Zwaardvis vind ii nog best logisch haha

    Of een walrus, lijkt niet bepaald op een Rus toch?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik hoor een tijgerwesp echt niet brullen.
    Misschien wel minder irritant,kutgezoem


    Not all treasure is silver and gold, mate.