• Dit is de laatste foto die ik van haar gemaakt had.


    Zaterdagochtend appte mijn moeder, heel vroeg in de ochtend, of ik al wakker was. Benieuwd wat het was belde ik haar op.
    Om te horen te krijgen dat de kat van de trap afgevallen was, en waarschijnlijk aan de achterkant verlamd geraakt. Natuurlijk wist ik me al op het ergste voor te bereiden, en inderdaad hebben ze de kat later die dag in laten slapen. Beter voor het beestje om niet te lijden.

    Nu woon ik niet meer thuis, en heb ik gister heel rustig een steun kunnen zijn voor mijn moeder. En op zich had ik er nog niet zoveel last van.
    Maar vandaag zit ik al de hele dag alleen thuis, en moet zo alleen gaan slapen. En nu hakt het besef er opeens in. Mijn maatje, die voor bijna twintig jaar in ons huis gewoond heeft, is gister overleden. Ik hield enorm van dat beestje, wat ook echt bijna mijn beestje was zoveel zat ze bij mij op schoot.
    Nu zag ik haar de laatste tijd niet vaak meer, omdat ik niet meer thuis woon. Maar heb haar gelukkig vrijdag nog gezien, en het maakt het er even niet minder op.

    Waarom ik dit zo allemaal vertel...
    Ik heb denk ik gewoon even een knuffel nodig van iemand.
    Voor ik straks ga slapen...




    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 22:12 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Sterkte *hug*
    Het verlies van een huisdier is altijd pijnlijk als ze al zolang bij je zijn geweest...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Heel veel sterkte Dani.. Zo'n verlies is nooit leuk. Al helemaal niet zo plotseling. :(


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat ontzettend naar ): sterkte!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik had al tranen in mijn ogen toen ik dit las. Ik weet namelijk hoe jij je nu voelt, heb het ook meegemaakt.
    Ik wens je heel veel sterkte toe meid!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aww : ( heel veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 22:19 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat rot... Heel veel sterkte!

    Aw gosh wat naar, heel veel sterkte!! <3

    Dank jullie wel voor de lieve reacties. Het hier al even neerzetten, lucht al iets op. (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Heel veel sterkte ermee! Een huisdier verliezen is verschrikkelijk, al helemaal als je er al zo lang mee leeft.....


    Stenenlikker

    Heel veel sterkte! Een huisdier verliezen is heel naar!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Oh no, heel veel sterkte!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Bah, wat een vervelend nieuws. Een huisdier verliezen is verschrikkelijk ):
    Veel sterkte gewenst!


    We were the forever that didn't last

    Oh, zo jammer. :c Veel sterkte, Danique!


    Ik wil een tuin vol egels

    Nawh, wat een vreselijk nieuws :/ Ontzettend veel sterkte!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Och, jeetje. Wat ontzettend fucked up. Ook een sad manier voor een kat om te overlijden.
    Heel veel sterkte ❤️


    look at the stars, look how they shine for you;