• Oké ik realiseer me net dat zeker de helft van mijn fictieve crushes psychisch niet bepaald in orde is (mass murderers enzo) en dat dat ergens best verontrustend is als ik daar langer over nadenk :')

    Am I the only one?

    Haha oké eigenlijk moet ik gaan slapen maar ik heb nog geen zin en dan krijg je dit soort nutteloze topics


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nee, maar Damon Salvatore, Niklaus Mikealson.

    En je titel: same.


    look at the stars, look how they shine for you;

    ahahaha, je bent echt nie alleen. Altijd fijn om te lezen dat er nog mensen zo over denken :P

    Mijn lijstje: Damon Salvatore, Niklaus Mikaelson, Lucifer, Peter Pan (Villain in OUAT), Khan (Benedict Cumberbatch, so obviously xD), Kylo Ren, Lord Beckett (POTC) en op nummer 1, hoe kan het ook anders: LOKI :'D


    | Why face reality when you have imagination? |

    Ik ging het laatst met een vriendin naar de film en ik keek naar de poster en zei: 'Die gozer is wel knap.' Mijn vriendin keek me aan: 'Romi, dat is blijkbaar de slechterik.' *diepe zucht* 'Typisch.'
    Maar ja, ik ervaar een automatische aantrekkingskracht naar personages die niet bepaald 100%? Ach ja, zolang het maar niet in real life zo is XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Phos schreef:
    Ik ging het laatst met een vriendin naar de film en ik keek naar de poster en zei: 'Die gozer is wel knap.' Mijn vriendin keek me aan: 'Romi, dat is blijkbaar de slechterik.' *diepe zucht* 'Typisch.'
    Maar ja, ik ervaar een automatische aantrekkingskracht naar personages die niet bepaald 100%? Ach ja, zolang het maar niet in real life zo is XD


    Welke film?


    | Why face reality when you have imagination? |

    Herkenbaar :'D
    In 95% van de gevallen als ik een personage leuk vind, is het de slechterik :') oeps?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Al.tijd. :')

    JA.
    Geen commentaar verder.
    Gewoon ja.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    idk what's wrong with me either


    Life is a beautiful struggle

    Voor mij niet herkenbaar, maar je bent duidelijk niet de enige ^^


    26 - 02 - '16

    Nou ja technisch gezien zijn de slechteriken meestal zo gemaakt dat ze of heel manipulatief zijn of dat ze medelijden opwekken (of allebei), dus ergens is het heel gewoon dat je voor ze valt? :')

    ((En natuurlijk casten ze vaak de knappe gozers als slechteriken, dus dat helpt ook niet lol))


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    same tho haha


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Hahaha altijd :'D Kylo Ren (en Hux stiekem), Negan, Peter Hale... Om maar een klein aantal van mijn lijst op te noemen 😂


    El Diablo.

    All the time. Vooral Marvel maakt het heel moeilijk, met Loki, Hela, maar ook zoals meerdere hier al zeiden: Kylo Ren, Anakin Skywalker, Hux, Ardyn Izunia uit Final Fantasy XV, en zo kan mijn lijstje blijven groeien. Maar ik heb er ook geen spijt van, ze zijn immers allemaal zo leuk.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh nee ik snap je helemaal


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vaak zijn de badguys gewoon het coolst. Dat is de schuld van de gpfilmmakerd, niet van onze crushes :X

    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 11:37 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.