• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kan je stoppen met overdenken? En het is bijna belachelijk dat je denkt dat je ‘m gekwetst kan hebben, lol. Wees toch niet zo bang en overdenkend met alles, jee. Kan iemand overnemen en haar wakker schudden, please. En goed wakker schudden.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik wil chocoladekoffie en koekjes. Vooral koekjes. Door al die gesprekken over stroopwafels lol.

    Edit: ns why you so slow. Geef op z'n minst een reden waarom je zo sloom rijdt en ik mijn bus ga missen D:

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 12:16 ]


    At the end we're all cursed

    Uuugh doe nou nieeeet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat ontzettend fucking ironisch


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Uuugh, ik ben soms zo chaotisch...

    Maar ik ben wel lekker bezig met me inschrijven voor al die dingen, zodat ik hopelijk over anderhalf jaar begeleid op kamers kan gaan.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 14:19 ]


    Stenenlikker

    Echt WAAROM zoek ik altijd spoilers op. Ugh.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga een chocoladepaashaas kopen en niemand kan me tegenhouden. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    'Deze trein gaat uitzonderlijk niet meer naar Genk. Laatste halte: Hasselt. Deze trein stopt niet in Kiewit, Bokrijk en Genk.' Thanks NMBS, nadat je me een half uur in de kou hebt laten staan breng je me niet eens meer naar mijn bestemming.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik weet vrij zeker dat jij niet de hele wereld aankon toen je 21 was. Misschien fysiek, maar het is geen fysieke strijd. Het is een mentale strijd, geleverd met een in stukjes gebroken zwaard. Je kan veel over mij zeggen, maar ik ben niet zwakker dan jij en jij had net zo moe geweest als ik nu ben, als je in mijn schoenen had gestaan. Oh en ik word schijtziek van mensen die mij neerhalen, die mijn zwaktes triggeren zodat ik mijzelf weer uit ga putten en laat afdalen in een neerwaartse spiraal. Dat ga ik niet meer toelaten. So you better shut up or I'll show you just how strong I can be.

    Edit: overigens weten we allebei dat jij niet eens de helft kan van wat ik atm moet doen, omdat jij simpelweg de skills niet hebt. Jij kan namelijk nog niet eens een goede brief schrijven. Maar dat ga ik niet zeggen, want jij bent minstens net zo gebroken als ik en in tegenstelling tot jou wil ik die situatie niet erger maken bij anderen.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 15:29 ]


    At the end we're all cursed

    Aww ik vind mn hond echt lief en gezellig dat ze steeds op schoot komt liggen maar ze heeft vandaag al zeker 4u op schoot gelegen 😂.


    The truth is out there.

    JimmyPalmer schreef:
    Ik ga een chocoladepaashaas kopen en niemand kan me tegenhouden. (cat)


    Ik support dit soort krachtige levensbesluiten. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    phew gelukkig pikten ze dat goed op


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I need to like.........Do Stuff

    Why is Doing Stuff so hard?

    Get yourself together, me..


    There is freedom in the dark.

    Make up your bloody mind. Je wil dat we werken en dat doen we ook. Maar dat betekent ook dat we dingen gaan doen in het weekend, want doordeweeks hebben we nu minder tijd en sommige dingen kunnen alleen in het weekend. Ja, dat betekent ook dat we minder samen zijn in de weekenden. En dan voel je, je eenzaam in de weekenden omdat we er dan ook minder zijn.

    Volgens mij is dat jouw probleem, dus ik schuif het probleem netjes naar je terug. Ik kan er weinig mee. Volgende week maandag heb ik vrij zodat we misschien iets kunnen doen. Krijg ik te horen, maar dan zijn de winkels pas in de middag open. Nou, dan weet ik ook even niet meer.

    Want op de dagen dat ik thuis ben, krijg ik het gevoel dat ik geen goed kan doen. En dan als ik "teveel" van huis dan wil je meer tijd samen doorbrengen. Echt jouw probleem. Ik heb al werk aan mijn hoofd, de verhuizing van werk en het zoeken van een nieuwe baan aan mijn hoofd. En dat is niet het enige. Daarbij is slapen ook niet echt top gegaan deze week dus ik ben redelijk op.


    Physics is awesome

    Wow, ik mag een dag extra komen dan gemiddeld én mag al zelfstandig gaan werken, terwijl de inwerk/proefperiode pas op de helft is! Yay! Nu alleen nog ff de andere baan afronden en dan kan ik weer opgelucht ademen (ze reageerden gelukkig heel redelijk, waarschijnlijk omdat ik zelf al aangaf wel gewoon de dingen af te maken). Wel weer allemaal vroege diensten though, dus zo te merken gaat tussen 8 en 9 naar bed en om 4 uur op de standaard worden? :') Oh well, I can live with that as long as I can keep this job, earn money and save some time to keep creating costumes and stories.


    At the end we're all cursed