• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mysterie van de dode muis op het kleed in de woonkamer is nog steeds niet opgelost. Ik denk dat of die kat hem te pakken heeft gehad (maar die lag te pitten toen ik de muis zag) of de muis had gif gegeten en is overleden op ons kleed.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Mysterie van de dode muis op het kleed in de woonkamer is nog steeds niet opgelost. Ik denk dat of die kat hem te pakken heeft gehad (maar die lag te pitten toen ik de muis zag) of de muis had gif gegeten en is overleden op ons kleed.


    Omg, ik had dus ook laatst een dodemuizenmysterie..... Ook nog steeds onopgelost x'D.


    Stenenlikker

    Ugh. Ik ben echt boos door die ophef over de All Stars 3 winnaar. Ze verdienden het allemaal. Get over it. Ga diegene geen haat sturen omdat je favoriet niet heeft gewonnen. Godverdomme. Waarom kunnen mensen niet gewoon een keer normaal doen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    dit is. uh. sub-ideaal


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gaat weer lekker vandaag. Not.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Omg, ik had dus ook laatst een dodemuizenmysterie..... Ook nog steeds onopgelost x'D.


    Ben bang dat dit dode muizen mysterie ook onopgelost blijft. Heb wel drie keer moeten kijken of het echt wel een muis was en dat om half zes. Was nog even bang dat ie zich voor dood hield en dan weer zou bewegen als ik zou op pakken.


    Physics is awesome

    Bruh je kunt niet zomaar voor sluitingstijd naar huis gaan omdat je mee wilt met boodschappen doen. B r u h.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 16:17 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als mijn vriend niet thuis eet vanavond ga ik echt gewoon eten bestellen en het hier laten brengen. Ik heb echt nergens meer zin in vandaag.


    26 - 02 - '16

    Wanneer je je eigen personage vermoordt: hele dag huilen met een schaal ijs
    Wanneer je iemand anders personage vermoordt: met een twijfelend gevoel een heerlijke doodscene schrijven
    Wanneer je iemand anders personage technisch gezien niet vermoordt omdat je hem enkel weglaat uit het herschreven verhaal maar hij er toch wel echt bij hoorde, wegvaagt terwijl het personage gek veel voor je betekende: AAAAAAAAH KDJAFKDJAFJDKAFJDFJAKDFJOEIOUIUFJIFJIJDOAJI;JIIEFJJKIFAWJI

    Ugh


    i wanna die with you once or twice.

    Aaahhhhh 140 euro weg doeiii
    voor één gala oml :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik dacht echt dat ik vandaag een betere dag zou hebben, maar mijn hoofd denkt er duidelijk anders over. Het is vrijdagavond, ik zou lekker bij mijn ouders op de bank moeten zitten of me klaar maken om uit te gaan. In plaats daarvan lig ik op bed met tranen in mijn ogen en een good vol nare gedachten. Dit is geen leven meer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Do you ever just feel lonely af bc same.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik snap niet waarom je ervoor zou kiezen zulke fake shit te accepteren. Dat is toch uiteindelijk totaal niet iets waar je trots op kan zijn? Als je het op deze manier verkrijgt, heb je eigenlijk niks daadwerkelijk verkregen. Alles eraan is dan nep. Terwijl als je hard werkt en zelf het juiste initiatief toont, je er net zo goed kan komen. En dan voel je je er écht veel beter bij. Dan is het tenminste oprecht iets wat jij hebt opgebouwd. Op zich is dat natuurlijk een eigen keuze, maar ergens veracht ik het als anderen zo doen. Ik zit hier echt met een vies gezicht en een naar gevoel naar te kijken. En ik houd mijn mond, want ik wil geen ruzie om zoiets onbenulligs. Maar echt, de rechtvaardige Gryffindor wil heel graag heel hard schreeuwen dat enkel hard werk beloond en dat dit soort sluwe neppe manieren nooit tot daadwerkelijke overwinning zullen leiden. Niet echt. Het is enkel een mooi schilderij dat je jezelf voorhoudt.


    At the end we're all cursed

    Ik had dit niet moeten kijken, why are you such a cutie. Had mezelf beloofd niet meer met jou in zee te gaan maar how can I handle that puppy look. Argh.


    The truth is out there.

    Ik hou zoveel van schrijven en lezen
    Ik vind dat ik dat niet vaak genoeg zeg


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt