• Hey guys,

    Eind van de maand ga ik me mijn vriend een dag naar Parijs, nu is het zo dat mijn vriend een week voor we gaan jarig is. Ik wilde voor zijn verjaardag dus kaartjes online kopen voor de eiffeltoren, maar online kosten deze minimaal 35 euro per stuk, terwijl deze terplekke maar 8 euro per stuk kosten. Nu was ik dus aan het kijken voor een boottocht van de Eifeltoren naar de Notredame, dus een enkele rit. Online kan ik echter alleen een retour rit vinden, terwijl ik zeker weet dat je daar terplekke dus een 'halve' rit kan kopen. Ik vind het zeker niet erg om een hele rit te betalen, maar het komt qua tijdschema beter uit dat we bij de notredame kunnen uitstappen.

    Nu vroeg ik me dus af, kan iemand me helpen met eifeltoren kaartjes voor maximaal 30 euro voor twee personen of voor een ' halve' boottoch van de eifeltoren naar de notre dame? Zelf kan ik het namelijk niet vinden


    You were born original, don't die as a copy.

    Sorry, ik kan je hier niet mee helpen.
    In ieder geval wens ik je veel succes met het zoeken, en heel erg veel plezier in Parijs!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Sorry, ik kan je hier niet mee helpen.
    In ieder geval wens ik je veel succes met het zoeken, en heel erg veel plezier in Parijs!


    Dankjewel! (: Ik heb er ook heel veel zin in :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Niemand die hier meer van af weet?😊


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb geen idee, sorry. Maar als je zeker weet dat ze daar ook enkele ritjes verkopen is het dan niet fijner om het ook echt pas daar te doen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik denk dat je de kaartjes voor de Eiffeltoren best op voorhand bestelt, want als je ze daar koopt moet je heel lang aanschuiven (tot drie uur soms). Ik zou wel niet weten of je ze goedkoper kan krijgen.


    <3

    Amica schreef:
    Ik denk dat je de kaartjes voor de Eiffeltoren best op voorhand bestelt, want als je ze daar koopt moet je heel lang aanschuiven (tot drie uur soms). Ik zou wel niet weten of je ze goedkoper kan krijgen.


    Nou ja ik vind 16 euro in vergelijking met 80 euro wel wat overdreven om ze op voorhand te kopen :x
    Ik ben al vaker in Parijs geweest, 6 á 7 keer ofzo, dus ik weet wel dat de wachtrij lang is inderdaad.


    You were born original, don't die as a copy.

    Sakaar schreef:
    Ik heb geen idee, sorry. Maar als je zeker weet dat ze daar ook enkele ritjes verkopen is het dan niet fijner om het ook echt pas daar te doen?


    Jaaa opzich wel, maar dan moet je daar weer in de rij staan voor tickets en alles, dus dat is irritant haha. Éeeeen ik wilde het hem geven de week van te voren voor zijn verjaardag.


    You were born original, don't die as a copy.

    Met school heb ik heen en terug gedaan met die boot, de eifeltoren hebben we wel bezocht maar we zijn er niet op geweest. Misschien is dat ook een optie als je het goedkoop wilt houden. Verder kan ik niet veel helpen. Heel veel succes en plezier in Parijs.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Kan je hem geen 'tegoedbon' geven en de kaartjes daar ter plekke kopen? Al zit je dan nog wel met de rij.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.