• Ik heb dus al duizenden foto’s als achtergrond voor mijn gsm gehad, van vakantiefoto’s tot achtergronden van Pinterest. En ik vraag me nu dus eigenlijk af: wat is de achtergrond van jullie gsm/laptop? Ik gebruik nu deze:


    [ bericht aangepast op 15 maart 2018 - 20:54 ]


    <3

    Schilderij van Richard Philips uit Gossip Girl. Maar ik krijg het hier niet op 😂

    [ bericht aangepast op 15 maart 2018 - 21:00 ]


    I hate being bipolar, it is awesome.



    Dit op het moment!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Dit was heel lang mijn pc-achtergrond:


    Ik heb hem onlangs veranderd naar dit, want mood:


    Mhm?

    GSM en laptop zijn hetzelfde, de officiële achtergrond van BOTW van Nintendo, haha. Ik had heel veel Nintendo punten, dus toen dacht ik, laat ik er een achtergrond van halen.


    De versie met al mijn pc-troep ervoor, aangezien het eigenlijk een 'betaalde' achtergrond is :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Op mijn telefoon heb ik japanse bloesems en oo mijn laptop achtergron horizon zero dawn. Mooie achtergronden hier tho!


    The truth is out there.

    https://goo.gl/images/aYXTfQ
    Dit is van mn laptop
    Mijn telefoon is een foto van mn moeder en mezelf

    [ bericht aangepast op 15 maart 2018 - 21:58 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Telefoon: een M14 EBR rifle.



    Laptop:
    Een wallpaper van de All Ghillied Up missie in CoD4. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 maart 2018 - 22:43 ]


    oi, suzy

    Op mijn telefoon een foto van de winterverlichting in de Efteling.

    Op mijn laptop Link van Zelda


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.


    Dit super-de-puper geweldig, religieus symbool waar ik elke keer de vraag krijg ''Wat is dat?'' (':

    Ik heb een cactus als laptopachtergrond ( cliché ikr)
    En momenteel heb ik op mijn telefoon een zelfgeschoten natuurfoto.


    We were the forever that didn't last

    Mijn mobiel heeft vuurwerk en een foto van NY als achtergronden, mijn laptop heeft deze:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    ScribbleTheFox schreef:


    Dit super-de-puper geweldig, religieus symbool waar ik elke keer de vraag krijg ''Wat is dat?'' (':


    (Even tussendoor, ik vind dat symbool altijd op het google play logo lijken lol)

    Maar wel cool!


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.


    Ik heb deze als achtergrond van mijn mobiel!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    AriChibi schreef:
    (...)

    (Even tussendoor, ik vind dat symbool altijd op het google play logo lijken lol)

    Maar wel cool!


    Dit is mijn telefoonachtergrond, een foto van Bakagami en ik c:



    En dit is mijn laptop achtergrond; DC Comics' Bombshells' Black Canary;

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 18:40 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —