• Want waarom was hier in hemelsnaam nog geen topic over?



    We zitten ondertussen al aan aflevering 9 (of 10, voor sommigen), maar ik vond het dringend tijd voor een temptation-topic. Zijn er nog mensen die naar dit guilty pleasure-programma kijken? Welke koppels denken jullie dat het programma zal overleven? Wie zijn jullie favoriete verleid(st)ers? Deel het allemaal hier (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    J0Y schreef:
    (...)

    Woooow dat wist ik nog niet! Dus het is gewoon een spelletje voor haar?

    @Amica: haha ja, 'hier trek ik de lijn'. Je zou beter zo op je eigen gedrag reageren.

    Ja blijkbaar. Er is zo’n soort ‘programma’ op YouTube waarin elke week mensen van Temptation Island aan de leugendetector een paar vragen moeten beantwoorden en vorige week was het Cherish. Ze zei onder andere dat ze afknapte op zijn gehuil, en dat als ze een vriend zou hebben, ze hem echt mega hard zou uitlachen als hij zo zou huilen als Tim. Ook zei ze dat ze dacht ‘Ik wil naar huis’ toen ze de mannen voor het eerst zag en dat ze er enkel was om het spelletje te spelen. (‘:

    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 15:01 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    J0Y schreef:
    (...)

    Ook niet op dailymotion?

    Nee, de inhoud is iedere keer verwijderd


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Kan iemand even Tim zijn kop in de wc-pot douwen aub (A)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mendes1998 schreef:
    Kan iemand even Tim zijn kop in de wc-pot douwen aub (A)

    Spoel die hele vent in zijn geheel maar weg. :'D Man man, wat een flippo.


    ars moriendi

Apocalyptic schreef:
(...)
Spoel die hele vent in zijn geheel maar weg. :'D Man man, wat een flippo.


en dan nog beweren dat Deborah zijn beslissing moet 'respecteren' :') I was like: wtf kerel, zij moet helemaal niks.


“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

J0Y schreef:
(...)

en dan nog beweren dat Deborah zijn beslissing moet 'respecteren' :') I was like: wtf kerel, zij moet helemaal niks.

Had zo te doen met haar, he. Dat meisje is veel te lief voor zo'n show. Hoop dat ze hem keihard terugpakt eigenlijk. Pff, heeft die even geluk dat ze niet zijn getrouwd uiteindelijk. :')


ars moriendi

Arme Deborah. Ik zou ook uit m'n plaat gaan


oi, suzy

Ik kijk dit jaar voor de allereerste keer. Gewoon om te zien wat het allemaal is.
En op zich: het is geen geweldig programma, maar het is wel ideaal om je hoofd leeg te maken. =P

Nu start aflevering 10, ik ben eens benieuwd naar wat voor zotte dingen we nu gaan horen. :'D


I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Hier is het al afgelopen, Scandal? Wij krijgen nu Temptation Talk.


oi, suzy

Roach schreef:
Hier is het al afgelopen, Scandal? Wij krijgen nu Temptation Talk.

Ik dacht al dat het normaal een uur eerder startte. Hier was het net eerst Goedele on top, de uitzending van vorige week.
Maar echt, hier is het net gestart. =)


I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Die Tim jonguh, ff serieus laat Mezdi ff een tatoeage met LOSER op zijn kop zetten ofzo, ik vind het echt zielig voor Deborah


Do I look like Mother Teresa?

Over Mezdi gesproken, die deugt zelf ook niet helemaal, vind ik trouwens.


oi, suzy

Voor zij die aflevering 11 willen zien: hij staat op bunda vids!


“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Who will be watching tonight? (wbw)


Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Laleah schreef:
Who will be watching tonight? (wbw)


Me, ofc c:
Spoiler van de aflevering die volgende week op tv komt:
Ik vind het echt lame dat ze een stroomstoring moeten gebruiken om het seizoen nog wat spannend te maken. I mean, kom op. De stroom valt uit maar alle camera's werken nog, hoe kan dat?


“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien