• Hai allemaal,

    Ik heb even ieders creatieve brein nodig! Momenteel ben ik bezig met een nieuw verhaal:

    ✦✧✦

    Dawn ziet, voelt en spreekt met de doden. Tenminste, dat is wat ze haar klanten van (??????) wijsmaakt...

    Een bijna ontmaskering door een nieuwsgierige journalist, een opdringerige schuldeiser die van geen ophouden weet en een relatie die op leugens gebaseerd blijken te zijn; dat zijn de redenen dat Dawn alles achter zich laat en halsoverkop naar het kleine afgelegen dorpje Ravenport vertrekt. Een nieuwe omgeving, een nieuw huis, een nieuwe naam, een nieuwe start. Het enige wat Dawn niet achter zich kan laten is (???????), maar sinds haar komst naar het mysterieuze Ravenport gaan de zaken geheel anders dan voorheen...

    Dawn krijgt namelijk de schrik van haar leven als er tijdens één van haar ''sessies'' ineens een echte geest opduikt! Een geest die het niet enkel heerlijk vindt haar de stuipen op het lijf te jagen, maar die ook niet van plan is haar met rust te laten voor hij de antwoorden heeft die hij zoekt. Met behulp van haar nieuwe charmante buurman Jason besluit ze deze zoektocht aan te gaan, met alle gevolgen van dien...


    ✦✧✦

    Oké, op die plekken waar een heleboel vraagtekens staan, moet dus een goede naam komen voor het kleine mediumbedrijfje dat Dawn heeft. Ik zit al een tijdje te klooien hiermee en kom er niet uit, vandaar dat ik jullie hulp inschakel :) Niets is te gek, het mag grappig zijn, mysterieus, een beetje duister... Ik ben heel benieuwd naar jullie ideeën!
    Alvast bedankt :)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2018 - 10:40 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Oeh, moeilijk.

    Ik ga er nog even over nadenken. Heb je ook geen associaties waar de naam op gebaseerd kan worden?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Sterrennacht schreef:
    Oeh, moeilijk.

    Ik ga er nog even over nadenken. Heb je ook geen associaties waar de naam op gebaseerd kan worden?


    Wat fijn dat je mee wilt denken!
    Ehm, lastige... Het mag alle kanten op gaan, maar denk aan termen als: dood, zielen, geesten, het hiernamaals, spiritueel... Dawn is ook een personage met humor, dus dat zou er ook in verwerkt kunnen worden.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ho, foutje

    Deadly Sins.
    Ghosts of Ravenport.
    Dawn’s geestenpraktijk.

    Omg dit is moeilijk. Ik hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2018 - 10:57 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    De Dode Dodo’s?
    Sorry, ik vond dit stom maar wel grappig klinken.

    Ik zal even voor je nadenken, het klinkt heel leuk!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Sterrennacht schreef:
    Ho, foutje

    Deadly Sins.
    Ghosts of Ravenport.
    Dawn’s geestenpraktijk.

    Omg dit is moeilijk. Ik hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen.


    Lastig he, maar bedankt voor het meedenken!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    aarsvogel schreef:
    De Dode Dodo’s?
    Sorry, ik vond dit stom maar wel grappig klinken.

    Ik zal even voor je nadenken, het klinkt heel leuk!


    Whahaha :') Wel heel creatief moet ik zeggen!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Het Purgatorium? :')

    E: De Louteringsberg is schijnbaar nog een Nederlandse term, klinkt wel meer als een knus praktijkje haha

    [ bericht aangepast op 26 maart 2018 - 13:32 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Leuk verhaal!! Schrijf je dit op Q?

    De geestendokter
    De geestenheler
    Heler des hemels
    Hemelencontact (BV)

    Succes met het vinden van een passende naam!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.