• Ja, gaten in de neus hebben we allemaal, maar wie hier heeft er gaatjes in zijn/haar oren?

    Heb jij gaatjes?
    Waar?
    Hoeveel?
    En misschien nog wel het belangrijkste: wat voor dingen doe je erin?

    Ik heb zelf geen gaatjes, maar ik zit er wel over na te denken, want sommige dingen kunnen wel echt leuk zijn. Bijvoorbeeld fake strechers.

    Kussies.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb gwn oorbellen maar ik zou ook nog wel andere piercings in mijn oor willen zetten. Fake stretchers lijken mij ook heel leuk


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ja, 3 in elk oor. Gewoon oorlellen. Ik doe er helemaal niks in. Ik denk zelfs dat alleen de eerste gaatjes misschien nog open zijn en de rest al dicht is, hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    2 aan iedere kant (4 dus) ik heb nu 4 keer dezelfde oorbel, maar dan in 2 verschillende maten. Eerste gaatje het grootste ringetje en tweede een wat kleinere. Vind dat zelf heel mooi omdat het zo goed past en het is zilver dus hou ze ook altijd in met slapen enzo.


    The truth is out there.

    Ik heb er 4 aan de ene kant (waarvan eentje een helix) en 2 aan de andere. Ik draag meestal kleine, zilveren oorbelletjes (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb er 1 rechts en 2 links, allemaal gewoon oorbellen en ik doe er ook alleen maar oorbellen in. Maar meestal draag ik geen oorbellen, omdat ik ze gewoon vergeet in te doen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb 2 simpele gaatjes, 1 in elk oor. Ik draag ook enkel simpele oorbellen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb vier gaatjes; in ieder oor twee. In alle gaatjes zitten ringetjes.


    26 - 02 - '16

    Ik heb 2 paar gewone oorbellen (2 links, 2 rechts). Eerste paar in groep 6 laten schieten en tweede paar in groep 7.
    Verder heb ik nog 2 helix piercings in mijn linkeroor zitten. Ik wil er sowieso nog 2 piercings bij en misschien nog wel meer in mijn oren C;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb een helix (zo'n piercing bovenin je oor) en gewoon oorbellen. Maar ik zit er de laatste tijd aan te denken om nog extra oorbel-gaatjes erbij te laten zetten. ^^

    Ik heb gewoon één gaatje in elk oor. Ik zou er graag nog een extra willen, maar mijn mama is daar niet zo’n fan van. Ik draag meestal kleine oorbellen, maar voor een speciale gelegenheid draag ik er soms wel eens grotere.


    <3

    Ik heb zelf oorbelgaatjes - waar ik eigenlijk weinig tot niets mee meer doen - en ik heb de twee gaatjes van een industrial piercing, maar daar zitten nog steeds twee losse barbells in plaats van de echte industrial staaf.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Amica schreef:
    Ik heb gewoon één gaatje in elk oor. Ik zou er graag nog een extra willen, maar mijn mama is daar niet zo’n fan van. Ik draag meestal kleine oorbellen, maar voor een speciale gelegenheid draag ik er soms wel eens grotere.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb twee in beide oren, ben van plan om er nog een derde te zetten.
    Ik heb een neuspiercing gehad maar toen ik hem wou wisselen wat niet lukte, wou ik de oude weer in doen wat ook niet lukte, dus is die weer dicht gegroeid.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik had er 5 totaal, maar 1 is dichtgegroeid en het zou me niks verbazen als mijn tweede gaatje in m'n rechter oorlel ook inmiddels is dichtgegroeid. Ik heb nu in elk geval zeker een gaatje in m'n tragus en twee in mijn oorlellen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Op dit moment heb ik gewoon één gaatje in elk oor, maar ik wil er wel meer. Ik mag het ook gewoon van mijn ouders, dus geen idee waarom ik het nog niet heb laten doen eigenlijk (‘:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis