• Ja, gaten in de neus hebben we allemaal, maar wie hier heeft er gaatjes in zijn/haar oren?

    Heb jij gaatjes?
    Waar?
    Hoeveel?
    En misschien nog wel het belangrijkste: wat voor dingen doe je erin?

    Ik heb zelf geen gaatjes, maar ik zit er wel over na te denken, want sommige dingen kunnen wel echt leuk zijn. Bijvoorbeeld fake strechers.

    Kussies.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb alleen oorbellen, maar ik wil nog tweede gaatjes laten schieten in mijn oorlel en ik wil nog een helix. (: Ik draag er alleen simpele knopjes in. Ik heb wel een sieradenkist vol met hangoorbellen maar ik ben allergisch voor het materiaal geworden.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb in elk oor een 'gewoon' gaatje, in de oorlel dus.
    Ik baal hier alleen verschrikkelijk van en hoop dat ze helemaal dichtgroeien en dat er niks meer van te zien is. Ben alleen bang dat het altijd zichtbaar zal blijven, aangezien ik toch wel een hele tijd (zo'n 10 jaar) oorbellen gehad heb...

    Ik heb alleen een gaatje in mijn kies...

    Nee, maar mijn moeder was altijd helemaal weg van gaatjes, waardoor ik ze uit recalcitrant gedrag nooit heb laten zetten :')
    Nu denk ik ook wel 'beter', vooral als ik zie hoeveel geld m'n zusje (met 3 gaten in ieder oor) kwijt is aan oorbellen die ze één keer in doet.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 11:19 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik heb een helix links en dan twee gewone gaatjes. De oorbellen die ik draag zijn meestal lang en fijn of juist van die hele kleintjes. Oh, en vroeger had ik een tongpiercing maar sinds een zware verkoudheid is die foetsie :’)


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik heb sinds ik in groep 1 zat oorbellen denk ik. In groep 7 of in de 1e (i forgot) liet ik mijn tweede gaatjes schieten. Afgelopen oktober heb ik mijn derde gaatjes laten schieten.

    Ik heb nu meestal in het eerste gaatje een zilver driehoekje, in het tweede gaatje een mini zilver ringetje en in het laatste gaatje een klein zilver knopje.
    Ik hou van kleine sierlijke sieraden :)

    Ik heb oorbellen en ik wil eigenlijk heel graag een lippiercing, maar ik ben een schijterd en ik weet niet of het me staat :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Skorpios schreef:
    Ik heb oorbellen en ik wil eigenlijk heel graag een lippiercing, maar ik ben een schijterd en ik weet niet of het me staat :')



    Ik vind lippiercings echt gaaf


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    AeIin schreef:
    (...)


    Ik vind lippiercings echt gaaf


    Same dus, ik twijfel er echt al lang over.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik heb gaatjes in mijn oorlellen. In elk oor 1. Elk 8 mm. Want ik heb ze opgestretcht c: en nog een extra gaatje in mijn neusvleugels omdat ik er heel graag een ringetje in wil, niet dat ie er nog inzit want er zit nog gewoon een normale in :W


    — Inner peace, it's hard to find. —