• Ik heb heel veel zin om te gaan bakken maar mijn moeder mag geen suiker. Nu lijkt het mij leuk om koekjes te bakken die zij ook mag hebben maar tot nu toe vind ik alleen maar recepten met een of andere siroop en gekke spullen erin en ik wil eigenlijk gewoon met spullen die we al in huis hebben.

    Hebben jullie dus nog leuke recepten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hartige koekjes maakte ik vroege wel eens :9~
    Vierkantjes bladerdeeg, ingesmeerd met eigeel, en dan met tuinkruiden, gerapste kaas, maanzaadjes of sesamzaadjes en verder gewoon als je nog iets lekker vindt...

    Misschien een beetje simpel, maar die maakte ik altijd als 7-jarig kind ofzo😅


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Maar een deeg vormt zich niet door de suiker , maar voegt alleen smaak toe. Je zou er voor kunnen kiezen om vanille extract toe te voegen ipv suiker


    Firm believer of all that is magic

    Sandra Bekkari eens opzoeken, die maakt havermoutkoekjes en over het algemeen gezondere recepten. Mijn mama mag ook geen suiker eten, als je wilt kan ik wel eens kijken als ik thuiskom? Maar dan stuur je me best een pbtje. Ik ga pas vrijdag of zaterdag naar huis en tegen dan ben ik dat sowieso vergeten :')


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell