• Emma Martens kan haar geluk niet op wanneer ze na haar afstuderen een goedbetaalde baan aangeboden krijgt. Als ze dan ook nog eens een fijn appartement in het centrum van de stad weet te scoren, lijkt alles in haar leven de goede kant op te gaan.

    Maar dit verhaal zou niet geschreven worden als alles goed zou gaan natuurlijk.
    Insert drama… now.

    Haar vriend verlaat haar op het moment wanneer ze hem juist het meest nodig heeft. Ze weet niet of ze haar werk nog aankan met een baas die zo veeleisend is dat ze het daglicht nauwelijks te zien krijgt en om er nog een schepje bovenop te doen, belandt er een dreigbrief in haar brievenbus waardoor haar leven van het een op het andere moment op zijn kop wordt gezet. Als er dan ook nog een mysterieuze man opduikt die de opdracht heeft gekregen om haar te vermoorden, is haar perfecte leventje opeens ver te zoeken.

    Houdt het drama daar op, vraag je je dan af... Nee, natuurlijk niet!
    It has only just begun…

    2 POV's.
    Pinterest pagina.
    Bevat geweld, seks en gescheld.
    Af en toe Engelse woorden/uitspraken.

    3 in drie dagen! (H) (flower)
    Thanks! Ik word altijd een beetje vrolijker wanneer ik een nieuw hoofdstuk mag lezen! :$


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Muizlet schreef:
    3 in drie dagen! (H) (flower)
    Thanks! Ik word altijd een beetje vrolijker wanneer ik een nieuw hoofdstuk mag lezen! :$

    Wat lief! <3