• Het vorige topic is van juli vorig jaar, dus laten we hier maar eens nieuw leven in blazen!

    - Druk op CTRL+V en kijk wat je het laatst gekopieerd hebt

    Oh en by the way, is het een YouTube video? Zet hem dan aub tussen de quote-code of plaats simpel en alleen de link!


    Ik zal beginnen:
    Druk op CTRL+V en kijk wat je het laatst gekopieerd heb

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 19:33 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    https://ready2help.rodekruis.nl/


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Een link naar de highlight van mijn laatste twitch stream. Die deel ik maar niet.

    6368,04


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    If your IBM ThinkPad laptop turns black and displays "fan error," this means your CPU fan malfunctioned. ... Fortunately, with some proactive fan cleaning, you can get the fan working again, resolving the error message and any potential processor damage. Cotton swabs can help clear fan vent blockage.


    Guardian of the Eastern Gate

    User with this ability either is or can transform into an Oni, variously translated as demons, devils, ogres or trolls


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Handig dat jullie gebruik maken van afbeeldingen, vooral de afbeelding van het verspreidingsgebied van de grove den hielp goed met de beeldvorming en ondersteuning van jullie verhaal. Ook de andere afbeeldingen waren ondersteunend (hadden we in ons voorstel meer aan moeten denken, haha) en geven ook wat creativiteit mee, net zoals het intro en outro.
    Jullie komen opzich wel met goede argumenten, al ben ik het niet overal mee eens. Zo is in theorie de verspreiding van de grove den, en dus waarschijnlijk ook roodkapje, wel breed en aaneengesloten, maar dit betekent niet dat dit in de praktijk zo is. Zo kunnen er alsnog gebieden zijn die van elkaar zijn afgesloten, maar wel aan elkaar verbonden zouden kunnen worden.


    Stenenlikker

    ja jongens het is gw ontzettend deprimerend om thuis te zitten, verder gaat t prima


    all because i liked a girl

    https://www.geef.nl/nl/doel/stichting-carnivora/acties


    I'll lick the poison from right off your kiss

    “I'm smiling on the inside,” Grimmjow replied blandly, face anything but.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    #LikeMe | Seizoen 2 | Ik weet wat ik wil


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Just because her eyes don't tear doesn't mean her heart doesn't cry.
    And just because she comes of strong, doesn't mean there's nothing wrong.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Why are we embarrassed by silence? What comfort do we find in all the noise?


    everything, in time

    :thinking:


    Stenenlikker

    Vandaag m'n nieuwe/extra joycons binnen joejoee


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    32 mm HDPE


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.