• Een aantal maanden geleden brandde Jefferson High, een kleine maar beruchte school vlakbij de grootste achterbuurt van Los Angeles, volledig af. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat, bood hulp. Alle leerlingen van Jefferson konden een plek krijgen maar de verschillen tussen de leerlingen van Willow Creek en Jefferson werden al snel duidelijk. Aan de ene kant de grotendeels rijke leerlingen van Willow Creek, die alles konden krijgen wat ze willen. Aan de andere kant de leerlingen van Jefferson, die al heel hun leven strijden om te overleven in deze keiharde wereld. Toch werden er banden gevormd tussen de leerlingen, zowel goed als slecht. Alles lijkt goed te gaan, tot er een mysterieuze website online komt.
    Op deze site komen dagelijks nieuwe geheimen te staan, niemand is veilig. De gemoederen lopen hoog op en het eerdere wantrouwen komt terug. Alles wat opgebouwd is tussen de verschillende leerlingen, komt onder spanning te staan. Leerlingen van Willow Creek zijn er heilig van overtuigd dat het vanuit de Jefferson kringen komt, andersom geld precies dezelfde gedachte. Voor je het weet staan ze weer lijnrecht tegenover elkaar en deze keer is er geen weg terug…


    • Tieners van Willow Creek High School •
    ~ Georgina "Geo" Phoenix Ramírez - 18 - The Vixen - 1.2 - Maluma
    ~ Isabella Eleana Thomassen - 17 - status - 1.4 - Shadowsinger
    ~ Madison Sofie Caldwell - 18 - Wildchild - 1.4 - Shadowsinger
    ~ Roxanne "Roxie" Kinsey Burnett - 18 - 1.1 MoonchiId
    ~ Eadlin Rowan Hamilton - 17 - Queen of codes - 1.4 - Quean
    ~ Colin Graham Lewlyn - 18 - The White Knight - 1.4 - MoonchiId
    ~ Julius "Sebastian" Brown - 18 - Mr Have It All - 1.2 - BesidesYou
    ~ Nolan Fergus Hamilton - 18 - Second in command - 1.3 - IrisWestAllen
    ~ Kioshi Hara -18 - Spoiled little brat - pagina - Salaryman

    • Tieners van Jefferson High •
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta - 19 - 1.1 - Benu
    ~ Rebecca Matilda Pierce - 18 - Unknown - 1.4 - Solmeron
    ~ Juniper “Juni” Lia Callaghan - 18 - Rebels/Badasses - 1.4 - Marlow
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana - 17 - Levengenieter/Dealer - 1.4 - Armadillo
    ~ Valentia Adora García - 18 - The Sweetheart - 1.3 - BesidesYou
    ~ Miska Sepi Castle - 17 - Gypsy Nerd - 1.1 - IrisWestAllen
    ~ Tyler Jay Santiago - 19 - Badboy/Criminal - 1.1 - Maluma
    ~ Dantae Cross - 19 - (Street)Fighter - 1.1 - Benu
    ~ Naam - Leeftijd - pagina - Ziegler
    ~ Owen Bell - 18 - Badboy/stoner/skater - 1.2 - h1gh
    ~ Sami Abdalla - 19 - Bende/mysterie - 1.2 - h1gh
    ~ George Jayden Burnett - 19 - Double trouble - 1.4 - h1gh

    • Invullen •
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (Hou het een beetje tussen de 16 en 18. Er kunnen een paar uitzonderingen zijn):
    Status:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties (mensen van andere scholen kennen elkaar waarschijnlijk nog niet. Mensen van dezelfde school kunnen natuurlijk wel van alles hebben):
    Extra:

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 5 april 2018 - 17:40 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ah dit lijkt me heel tof, maar alle bestaande relaties houden me echt tegen. D:


    •

    Oeh, als ik t goed heb geteld betekend dat dat er dan een jongen meer is dan het aantal meisjes. Zou ik daarom dan heel misschien een Jefferson meisje mogen?

    McLean schreef:
    Ah dit lijkt me heel tof, maar alle bestaande relaties houden me echt tegen. D:


    Ik had dit eerst ook inderdaad. Maar hopelijk komen er genoeg nieuwe bij om t voor de nieuwe mensen toch leuk te maken (:

    McLean schreef:
    Ah dit lijkt me heel tof, maar alle bestaande relaties houden me echt tegen. D:


    Volgens mij valt het nog wel mee en zullen er ook genoeg relaties met nieuwe personages gemaakt kunnen worden c: Maar het is jouw keuze natuurlijk.


    El Diablo.

    Ik zal mijn rol waar nodig aanpassen en morgen posten wanneer ik terug ben in Glasgow! Ann staat altijd open voor relaties! (:

    Ik denk eerlijk gezegd dat het wel goed moet komen met nieuwe en oude personages, aangezien ik het idee heb dat we er allemaal open voor staan!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    N'ah ik heb de oude RPG even bekeken en ik laat deze toch aan me voorbij gaan. Alsnog veel plezier gewenst!


    •

    Miska wil ook heel graag nieuwe relaties, want hij is kinda very lonely


    Bowties were never Cooler

    McLean schreef:
    N'ah ik heb de oude RPG even bekeken en ik laat deze toch aan me voorbij gaan. Alsnog veel plezier gewenst!


    Wat jammer! Als het is vanwege de al bestaand relaties dan hoef je je echt geen zorgen te maken! Mijn beide personages staan open voor nieuwe relaties en gezien het school betreft kennen de meeste elkaar toch al deels.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Een jongen van Willow Creek dan


    Ik zet je er straks bij!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    BesidesYou schreef:
    Oeh, als ik t goed heb geteld betekend dat dat er dan een jongen meer is dan het aantal meisjes. Zou ik daarom dan heel misschien een Jefferson meisje mogen?


    Dat klopt inderdaad, volgens mij. Ik pas de beginpost straks aan en zet je dame er dan ook bij!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Benu schreef:
    (...)

    Dat klopt inderdaad, volgens mij. Ik pas de beginpost straks aan en zet je dame er dan ook bij!


    Super, thanks!

    Geo is 18 en heeft een nieuwe status, ik ga zo verder ^^


    El Diablo.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:41 ]

    Nolan Fergus Hamilton
    Naam:
    Nolan Nobelman
    Fergus Krachtige man
    Hamilton Plaats in Engeland, achternaam van een van de Founding Fathers van de VS

    Meestal wordt hij Gus genoemd door zijn vrienden. Zijn familie noemt hem wel Nolan.


    Leeftijd: 18
    Hij is geboren op 6 Juni in het French Quarter van New Orleans

    Status:
    Second in command
    Gus is de beste vriend van Sebastian en eigenlijk de nummer twee van Willow Creek High. Hij en zijn beste vriend staan al jaren aan de top van de voedselketen bij de heren van de school. Sinds Sebastian op uitwisseling is Gus opgeschoven naar de eerste plek, en eigenlijk past deze plek niet goed bij hem. Hij houd van zijn hoge plek, maar echt bovenin, waar iedereen naar je kijkt voor leiding, maar ook dat iedereen z'n pijlen op je richt. Hij hield graag de pijlen van zijn beste vriend af, maar het zint hem niet als ze het op hem gemunt hebben. Hij hield vooral stand om Sebastian's plek stabiel te houden. Sinds de jongens van Jefferson High erbij zijn gekomen, is het alleen maar lastiger geworden. Hij is enorm blij om zijn beste vriend terug te krijgen, en ook om niet meer de topdog te hoeven zijn.

    Uiterlijk: Cameron Monaghan
    Wat meteen opvalt aan Gus zijn de rode haren die als vuur uit zijn hoofd komen. Hij houd ze kort geknipt en in een zijscheiding. Velen zouden met zo'n haarkleur gepest worden, maar na een blik op Gus laat je dat wel uit je hoofd. Zijn zelfverzekerde houding en duidelijke spieren van het football, geeft hem zonder meer een redelijk intimiderend uiterlijk. Hij is een goede jongen, maar je moet geen mot met hem krijgen, dat is wel duidelijk. Bij zijn rode haren past zijn opvallend bleke huid, die nooit ook maar een tint donkerder lijkt te kleuren, en zijn grijsgroene ogen. Zijn gezicht is heel sprekend door het samenspel van zijn dikke wenkbrauwen, grote ogen, en roze lippen. Je kan aan hem heel goed aflezen hoe hij over iets of iemand denkt, al kan hij dit inmiddels ook wel faken. Als Gus veel in de zon komt, verschijnen er ontelbare sproetjes over elk lichaamsdeel wat geraakt wordt door de zonnestralen. Op Gus' scherpe kaaklijn siert van tijd tot tijd een nonchalant stoppelbaardje, vooral als hij een dag of twee geen zin heeft gehad om zich te scheren.
    Gus draagt meestal een simpel maar goed passend shirt of overhemd en een spijkerbroek of shorts. Het is een simpele look, maar van hoge kwaliteit en met een perfecte pasvorm, waardoor het er nooit slonzig uitziet.
    Gus weet dat hij een goed lichaam heeft, dus vaak heeft hij toch net een extra knoopje van zijn overhemd los of een wel erg goed aansluitend t-shirt. Hij vind dat het niet ordinair moet worden, maar als je het hebt, mag je er zeker ook trots op zijn en het laten zien.
    Gus' New Orleans' accent is in het Engels met de jaren grotendeels verdwenen, maar in zijn Frans zou je denken dat hij gister nog door de straten van het French Quarter zwierf. In het Spaans zit Gus er een beetje tussenin, daar klinkt hij deels Frans en deels Amerikaans, maar niet duidelijk uit een regio.


    Innerlijk:
    Dapper, vastberaden, zelfverzekerd, enthousiast, optimistisch, eerlijk, gepassioneerd
    Ongeduldig, humeurig, kort lontje, impulsief, agressief, zeer gevoelig voor verslaving, achteloos

    Gus' aanwezigheid brengt eigenlijk altijd een golf van energie met zich mee. Hij is constant op zoek naar dynamiek, snelheid, competitie, en avontuur. Gus is altijd haantje de voorste en een van de meest actieve mensen de je ooit zal kennen. Het zit in zijn natuur om altijd actie te ondernemen, meestal zonder er zelf erg goed over na te denken.
    Ondanks zijn impulsiviteit, heeft Gus een redelijke aanleg voor organiseren. Hij kan aan meerdere projecten naast elkaar werken en ze ook allemaal afwerken tot een goed eindresultaat. Gus heeft alleen een groot probleem met wachten. Hij is een heel ongeduldig persoon en wachten, zeker als hij het onnodig vindt, brengt al snel een kant van hem naar boven die je liever niet ziet. Deze agressieve kant kan je bijvoorbeeld ook te zien krijgen als je hem tegenwerkt of zijn familie of vrienden beledigd. Toch helpt deze vechtlust hem ook met te vechten voor zijn doelen en idealen, en kan hij hiermee ook zijn team inspireren. Het kost alleen vaak veel moeite om al zijn agressie in deze goede banen te leiden zonder dat er iets toch op een destructieve manier uitkomt.
    Gus gaat altijd vol ergens voor, wat het ook is, vaak zonder goed erover na te denken. Daar heeft hij Sebastian voor. Hij is dapper tot het idiote toe en gaat een avontuur, een gevaar, of een opdracht nooit uit de weg. Hij heeft een onbeschrijfelijke kracht en een energie bij zich en zal elke opdracht die hij krijgt snel en zo goed mogelijk uitvoeren.
    Als Gus zich ergens in vastbijt of ergens voor gaat, dan is er ook maar weinig wat hem kan stoppen. Hij heeft weinig gevoel voor consequenties van zijn acties, en dit brengt hem vaker dan eens in de problemen, maar zijn haast kinderlijke enthousiasme en optimisme heeft hem ook al wel vaker uit deze problemen gered. Liegen zal Gus alleen nooit in de problemen brengen, want als er een ander woord naast Dapper Gus nog meer omschrijft, dan is het Eerlijk.


    Geschiedenis:
    Louis Theodore Hamilton vader
    Sienna Eliza Hamilton moeder
    Eadlin Rowan Hamilton zusje

    Gus is geboren op een warme zomerdag in New Orleans, Louisiana. Zijn moeder is een bekende actrice en model, en zijn vader runt een miljoenenbedrijf. Hij was de oudste van het gezin en zijn ouders hebben het nooit onder stoelen of banken geschoven dat ze dolblij waren dat hun oudste kind een zoon was. Gus trok het zich zeker als klein kind niet veel aan. Hij snapte het ook gewoon niet. Hij speelde met de andere kinderen in de straat, waar hij ook zijn Frans leerde. Ook had hij een goede band met zijn zusje die iets meer dan een jaar na hem werd geboren. Van tijd tot tijd hadden hun ouders wel ruzie, zeker over het feit dat hun vader veel naar LA moest voor zijn werk. Dan kroop zijn kleine zusje bij hem in bed en troostte hij haar. Hierdoor is zijn drang om haar te beschermen zeer sterk geworden.
    Aan het einde van zijn tijd op Primary School begon alles in het gezin toch te veranderen. Gus werd steeds meer apart genomen van zijn zusje en ook anders behandelt door hun ouders. Dit kwam in een stroomversnelling toen ze verhuisden in de zomer dat Gus naar Middle School zou gaan. Het gezin verhuisde van het drukke French Quarter van New Orleans naar een gated community in een rijke buitenwijk van LA verhuisden, zodat hun vader minder hoefde te reizen voor zaken. Van de drukte vielen de kinderen in een stilte die ze daarvoor nooit hadden gekend. Gus ging het vrij goed af. Hij begon na de vakantie aan een nieuwe school. Hij maakte meteen vrienden, hoorde bij de populaire jongens, en bleek al snel een groot talent te hebben voor football.
    Toch ging niet alles van een leien dakje. De relatie tussen Gus en zijn zusje verslechterde, terwijl hij geen enkel idee had waarom, en de druk die zijn ouders op zijn schouders legden werd steeds groter. Hij kwam in contact met alcohol door een van de ouderejaars, en de volgende zomervakantie was de eerste die hij niet met zijn familie doorbracht. Vanaf hier werd zijn leven er steeds verder een van uitersten. Voor zijn ouders was hij de perfecte zoon, op school deed hij zijn best, hij had veel vrienden, en hij bloeide compleet op door zijn sport. De keerzijde was dat de relatie met zijn zusje steeds verder onder druk kwam te staan, wat hij ook probeerde, en zijn verslavingen gingen van kwaad naar erger.
    Gus bereikte zijn dieptepunt toen hij in zijn sophomore jaar van High School zat. In Middle School waren alcohol, sigaretten, en softdrugs binnen handbereik geweest, maar op High School was dat wel anders. Gus kreeg op een moment van zwakte contact met een dealer en het hek was van de dam. In eerste instantie was het de XTC die hij kende van Middle School, maar al snel was het echt het sterke spul. De eigenlijk alle studenten op school denken nog altijd dat Gus een sportongeluk heeft gehad aan het einde van zijn 2e jaar, waardoor hij de laatste maand heeft gemist, maar eigenlijk lag hij in het ziekenhuis voor een gecombineerde overdosis van verschillende harddrugs en alcohol.

    Hij werd weer naar een afkickkliniek gestuurd, waar hij dit keer in elk geval succesvol van de drugs en alcohol af is gekomen, maar zijn roken is iets wat heel hardnekkig blijft. Hiermee heeft zijn football-coach wel vooruitgang geboekt, gezien dit een van de weinige mensen is waar Gus echt tegenop kijkt. De laatste jaren gaat het met Gus' zijn verslavingen wel een heel stuk beter, maar de druk van zijn ouders, en de steeds slechter wordende band met zijn zusje, maken het hem nog altijd erg lastig. Op dit moment houd het football hem echt op de been en weg van de verdovende middelen. De sport is zeker een verslaving, maar een heel stuk beter dan alle zooi die hij in de loop van zijn jonge leven al heeft gebruikt. Zijn schoolresultaten zijn ook iets verbeterd na het afkicken, maar niet opvallend veel, en zeker niet zo veel als zijn ouders zouden willen.
    Ondanks dat Gus een lange geschiedenis heeft met drugs en verslaving, is dit maar bij heel weinig mensen bekend, en eigenlijk niemand weet hoe ver het is gegaan en hoe diep het in hem zit. Hij houd namelijk dit deel van hem geheim voor iedereen, vooral ook omdat hij zich er enorm voor schaamt. Niemand verwacht dat deze eerlijke zelfverzekerde jongen een geheim zou hebben, of schaamte, wat hem heeft geholpen om dit deel van hem uit de bekendheid te houden. Ook zijn ouders doen hun uiterste best om deze zwakte van hun zoon te verbergen en zijn heel blij dat hij inmiddels van het grootste deel van zijn verslavingen af is. Ze hebben nu besloten dat hij echt de goede opvolger is van zijn vader, terwijl Gus nog altijd zijn best doet om hen te overtuigen dat niet hij, maar zijn zusje, een goede opvolger zal zijn.


    Relaties:
    Geo Gus weet dat Geo houd van flirten, maar gaat er zelf graag in mee. Hij vind het prima of van tijd tot tijd met haar aan te pappen, maar meer dan een flirt is het niet.
    Isabella Isabella is een leuke flirt voor Gus, maar het feit dat ze toch wel veel met Colin omgaat, maakt haar niet iets minder aantrekkelijk als flirt dan de andere dames uit zijn jaar.
    Madison Net als de andere dames is Gus er niet vies van om met Madison te flirten. Toch ligt het bij haar net iets anders, omdat het niet alleen oppervlakkig geklooi is. Diep van binnen is Gus namelijk best jaloers op het feit dat zij wel haar creatieve kant en haar sportieve kant kan laten zien. Toch weet hij ook wel dat haar leven niet alleen rozengeur en maneschijn kan zijn, gezien velen dat bij hem ook denken en het zeker niet zo is.
    Roxie Gus vind het niet erg om deze dame in zijn blikveld te hebben, maar hij heeft respect voor haar relatie. Ze zijn lab partners bij Natuurkunde, waardoor ze met zijn twijfelachtige natuurkunde inzicht moet omgaan. Hij doet wel zijn best, wat het voor haar mogelijk alleen maar frustrerender maakt om met hem samen te werken.
    Eadlin Gus houd zielsveel van zijn zusje. Hij is de stereotype overbeschermende broer. Hij houd jongens van haar weg, brengt haar eten en water als ze zich weer eens heeft opgesloten in haar kamer, en doet hard zijn best om haar gelukkig te zien. Hij heeft altijd voor haar uitgekeken, zelfs nu hun relatie hun dieptepunt heeft bereikt. Hij heeft geen idee waarom hun band zo kil is geworden, maar elke keer als hij het weer denkt uitgevogelt te hebben, hebben ze een ruzie, omdat het niet de reden blijkt te zijn. Hij hoopt nog altijd deze band weer terug te krijgen.

    Colin Gus en Colin zijn niet de beste vrienden, maar echt veel rivaliteit is er ook niet. In hun eerste jaar was deze rivaliteit er wel, maar toen ze allebei hun plek op school hadden gevonden, is de rust tussen de jongens weergekeerd en kunnen ze redelijk goed met elkaar door een deur. Dit laatste jaar probeert Gus toch iets meer aansluiting bij Colin te vinden, vooral in de hoop dat hij tips heeft, mocht Gus toch het familiebedrijf moeten overnemen. Je ziet ze dan soms ook samen hardlopen in de ochtend voor school
    Sebastian Gus en Sebastian zijn al beste vrienden sinds Middle School. Ze doen veel samen en staan ook samen bovenaan de rangorde op school. Het is Gus dan ook heel zwaar gevallen dat Sebastian een half jaar op uitwisseling is gegaan. Gus is dan ook dolblij dat zijn beste vriend weer terugkomt en ze samen weer orde op zaken kunnen stellen met de jongeren van de achterbuurt op hun school.

    Valentina Gus en Valentina kenden elkaar voorheen nog niet, maar in Gus' ogen is het afbranden an Jefferson High niet alleen negatief. Hij heeft namelijk nu nog meer vrouwelijk schoon om mee te flirten. Valentina en Gus zijn nog niet veel samen geweest, maar de enkele keer dat het wel zo was, was het erg gezellig.
    Annabeth Annabeth en Gus hebben het niet zo op elkaar. Zij denkt dat hem alles is komen aanwaaien, wat haar niet lekker ligt, en hem ligt niet lekker dat zij denkt dat hij niets hoeft te doen voor zijn prestaties.
    Rebecca Rebecca en Gus zijn lab partners bij biologie en hier ging het dan ook meteen mis. Gus probeerde wat te flirten om haar af te tasten, maar dit eindigde in een lachbui van haar, die hij niet kon waarderen. Het ging van kwaad tot erger tot de twee elkaar in het Frans aan het uitkafferen waren. Ze zijn nog altijd lab partners, maar ze mogen elkaar nog altijd niet, en geven veel steken onder water naar elkaar, zeker in het Frans om de docent en andere leerlingen erbuiten te houden.


    Extra:
    Gus is een van de sterspelers en de Quarterback van het school Football Team. Dit is ook zijn ticket naar de universiteit, al kunnen zijn ouders het ook prima betalen. Hij vind het heerlijk om te sporten en tijd door te brengen met de andere jongens. Hij heeft de leiding over het team, en dat vind hij prima, maar hij hoeft niet de leider van de school te zijn, daar speelt hij graag tweede viool naast zijn beste vriend.
    Gus heeft een klein zwart met oranje gespikkelt katje genaamt Ginger. Het kleine katje is een van de weinigen die zijn zorgzame kant naar boven kan doen komen.
    Gus is
    zeer verslavingsgevoelig en worstelt hier van tijd tot tijd best mee, zonder dat iemand het eigenlijk door heeft. Zelfs football en de adrenaline die hij ervan krijgt is een verslaving, maar dit houd hem wel weg van harddrugs en alcohol, waar hij in het verleden toch wel problemen mee heeft gehad. Je zal Gus dus ook niet zien drinken of in de buurt van de dranktafel zien staan bij een feestje. Gus rookt wel, maar heeft het met hulp van zijn football coach nu op een niveau van 1 pakje per dag, in plaats van 3 tot 4, wat het op het toppunt was.
    Gus spreekt
    Frans en Engels als moedertaal. Verder heeft hij in LA Spaans onder de knie gekregen, maar hij gooit er van tijd tot tijd wel Franse woorden doorheen.






    [ bericht aangepast op 5 april 2018 - 20:30 ]


    Bowties were never Cooler

    Was er al een Football Quarterback?


    Bowties were never Cooler