• R O Y A L S

    ~~~~~~~~~~~~~



    In het koninkrijk Cinquantes gaat het niet goed. Er is een hongersnood, en de zwarte dood roeit door het hele land duizenden mensen uit. Mensen lijden honger en zijn wanhopig, opstanden en relletjes breken uit in de arme streken. In de hoop het volk te sussen, besluit de koning enkele jongeren uit de armste gebieden in het paleis te halen, om hen te voorzien van een educatie en een leven vol luxe, met een prachtige toekomst toe. In het paleis zullen ze, gevolgd door een cameraploeg, voor het oog van iedereen met toegang tot een televisie of het internet te zien zijn in een wekelijkse reality-serie. Maar een groep jongeren van de straat, in combinatie met een leven vol luxe, is dat wel zo´n goed idee?

    We´ll never be Royals. It doesn´t run in our blood. That kind of luxe just ain´t for us.

    LIJSTJE

    Naam - Leeftijd - Innerlijk - Uiterlijk - Geschiedenis - Extra

    REGELS

    - Algemene huisregels van Q
    - Minimaal 250 woorden per post.
    - Ik open alle topics, tenzij anders gevraagd
    - Have Fun!

    EXTRA

    De Wereld - Cinquantes ligt in een bergachtig, groen gebied, en is een relatief groot koninkrijk (ongeveer even groot als Spanje) en bevind zich in het gebied dat wij Zuid-Frankrijk en Noord Spanje noemen. Cinquantes is geen arm land, maar er wordt niet veel moeite gedaan door de regering om de armoede te stoppen. Er zijn niet echt grote steden, behalve de hoofdstad Estellia. Verder worden de verschillende gebieden simpelweg het noorden, oosten, zuiden, of westen genoemd.
    Het Paleis - Het paleis is enorm groot, en kan maar liefst 5000 mensen huisvesten. Het staat in het gebied dat wij de Dordogne noemen. Voor iedere deelnemer is er een eigen kamer, badkamer en er is een gezamelijke woonkamer die van alle gemakken is voorzien. Ze krijgen een compleet nieuwe garderobe, een smartphone en zelfs een lijfwacht tot hun beschikking. Ook heeft ieder 2 hofdames, die helpen met aankleden, haren, make-up of kleine klusjes. Er is een eetzaal waar gezamelijk gegeten wordt, drie maal per dag, en van 08:00 tot 14:00 worden er lessen gegeven. Verder beschikt het paleis over een prachtige tuin, stallen, zwembad, sportschool, bibliotheek, en een flink aantal salons, eetkamers en gastenvertrekken. Uiteraard is er ook een balzaal.
    Het Programma - Er worden dus enkele jongeren uitgekozen uit de meest arme gebieden. Zij zijn dus in armoede opgegroeid, en niets van alle luxe gewend. Ieder had zo zijn eigen methodes om te overleven. De één dealde drugs, de ander werkte kei en keihard om rond te komen. Zij zullen elke dag in hun vrije tijd gevolgd worden, en eens per week geïnterviewd. Elke week verschijnt er een aflevering.


    ROLLEN

    SennaBibble ~ Female
    Shadowsinger ~ Female

    [ bericht aangepast op 5 april 2018 - 20:49 ]


    Vodka was easier to swallow than the fact that you were not coming back.

    Zou ik een meisje mogen reserveren c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zou ik een vrouw mogen reserveren?

    Nog nooit een RPG gedaan.... Maar toch... Deze is wel erg nice!

    Ik ga even kijken. Mag ik een meisje reserveren?

    edit: Hoe oud moeten ze ong. zijn?

    [ bericht aangepast op 6 april 2018 - 18:39 ]


    -

    Zou ik een jongen mogen? c:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Zou ik een jongen mogen die in een straatbende zit?

    [ bericht aangepast op 9 april 2018 - 13:04 ]


    Bowties were never Cooler

    Zou ik een meisje mogen reserveren? (flower)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Zou ik een meisje kunnen reserveren?


    I have seen my own sun darkened

    Zou ik een jongen mogen reserveren?

    [ bericht aangepast op 8 april 2018 - 17:44 ]


    She wasn't bored, just restless between adventures - Atticus

    Could I have a girlll? Ik begin er zo snel mogelijk aan.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Zou ik een vrouw mogen?
    (morgen is mijn laatste proefwerk, daarna heb ik al vakantie)


    Choices - too tired to make them.

    Ik wil wel een dame reserveren als het kan maar speelt het gewoon in de tegenwoordige tijd af tho? ^^

    Zou ik een meisje morgen reserveren die op straat opgroeide? Zo ja, wanneer moet ik dan zeker een omschrijving uploaden? ^^


    Militat omnis amans

    Het heeft niet veel nut hier nog op te reageren gezien de TS in twee weken tijd hier niks gezegd heeft :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Het heeft niet veel nut hier nog op te reageren gezien de TS in twee weken tijd hier niks gezegd heeft :')


    Oh, ja.
    Thanks voor het zeggen :p


    Choices - too tired to make them.