• Hey hoi, ik heb weer eens wat :'D

    Ik ben op zoek gegaan naar een tweede baantje, zodat ik wat meer te besteden had tot ik weer ging studeren. Nu ben ik aangenomen bij de Hema, in het restaurant. Gister was mijn eerste werkdag en vandaag moet ik werken van 1 tot 8. Maar... Ik zie er zo tegenop. Ik vind het werk (tot nu toe) helemaal niks en werkelijk alles is zo onduidelijk. Gister werd ik dus 'ingewerkt' maar ik heb vijf uur lang in de spoelkeuken gestaan met misschien vijf minuten uitleg. De rest mocht ik zelf uitzoeken.

    Ik zie het baantje dus echt niet zitten en wil ook het liefst stoppen, zo snel mogelijk. Ik zat er ook al aan te denken om morgen gewoon langs te gaan maar geen idee hoe ik het vanaf daar moet aanpakken. Maar het zijn ook pas twee dagen, is dat niet wat snel? Ik weet momenteel echt niet wat te doen want ik zie dit echt niet zitten voor een halfjaar. Dussss, who can help me out here? :')


    El Diablo.

    Misschien kun je het een weekje uitproberen en als je wat meer gedaan hebt dan aangeven dat je het niet zo leuk vind?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Gewoon aankaarten? Is dat niet een optie? Niemand weet wat je ervan vindt tot je het uitspreekt.


    oi, suzy

    Allereerst wil ik zeggen dat dit nog maar het begin is en dat het vanaf daar alleen nog maar beter kan worden als je je tanden op elkaar zet.

    En als je er dan achter komt dat je het écht drie keer niets vind, dan zou ik inderdaad zsm het met je baas bespreken. En hoe je dat moet doen, is gewoon vertellen wat je dwars zit. Jullie zijn allebei mensen. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Als hij je ontslaat, is dat voor jou mooi meegenomen.


    I have seen my own sun darkened