• Jongens,

    Momenteel ben ik weer erg enthousiast met het spelen van de sims, maar ik heb vrij weinig inspiratie voor gezinnen.
    Heeft iemand een leuk idee voor een huishouden? Of een speciaal doel?

    Hebben jullie misschien nog leuke verhalen van keren dat jullie sims speelden? I would love to hear them ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik probeer altijd een 10G challenge te doen. Dus 10 generaties met hetzelfde gezin, met speciale regels waar je aan moet voldoen. Er bestaat ook zoiets als een ‘colab’ challenge geloof ik, maar dat zou je even moeten googlen. Maar dat is een challenge waarbij elke generatie een bepaalde verhaallijn moet volgen met specifieke goals.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    HAHAHA. Ik speel echt al jaren Sims, van Sims 1 tot nu aan Sims 4 en het blijft geweldig! Alleen ik heb altijd het probleem dat ik na een tijdje spelen met een gezin geen motivatie meer heb om nog door te spelen en raakt het saai en hou ik er weer voor een tijdje mee op.
    Meestal verzin in een eigen verhaal van dat iemand beroemd moet raken en BIJNA zijn/haar doel heeft bereikt totdat een andere sim de hele boel overhoop gooit. (bijv: zwangerschap, of een stuk lopende relatie). Gewoon die simpele verhalen zeg maar :') hahaha.


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Maak een Marvelhuis met alle superhelden xD
    Of Hogwarts bqhahaha oke ik ben kansloos


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je kan een geestengezin proberen.. Zelf probeer ik the book of life te maken en level 10 in schrijven te behalen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    JA IK SPEEL SIMS maar dat weet je al hehe
    Ik ben nu even iets aan het kijken maar ik deel straks wel mijn ideeën ofzo


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis