• Jongens,

    Momenteel ben ik weer erg enthousiast met het spelen van de sims, maar ik heb vrij weinig inspiratie voor gezinnen.
    Heeft iemand een leuk idee voor een huishouden? Of een speciaal doel?

    Hebben jullie misschien nog leuke verhalen van keren dat jullie sims speelden? I would love to hear them ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik probeer altijd een 10G challenge te doen. Dus 10 generaties met hetzelfde gezin, met speciale regels waar je aan moet voldoen. Er bestaat ook zoiets als een ‘colab’ challenge geloof ik, maar dat zou je even moeten googlen. Maar dat is een challenge waarbij elke generatie een bepaalde verhaallijn moet volgen met specifieke goals.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    HAHAHA. Ik speel echt al jaren Sims, van Sims 1 tot nu aan Sims 4 en het blijft geweldig! Alleen ik heb altijd het probleem dat ik na een tijdje spelen met een gezin geen motivatie meer heb om nog door te spelen en raakt het saai en hou ik er weer voor een tijdje mee op.
    Meestal verzin in een eigen verhaal van dat iemand beroemd moet raken en BIJNA zijn/haar doel heeft bereikt totdat een andere sim de hele boel overhoop gooit. (bijv: zwangerschap, of een stuk lopende relatie). Gewoon die simpele verhalen zeg maar :') hahaha.


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Maak een Marvelhuis met alle superhelden xD
    Of Hogwarts bqhahaha oke ik ben kansloos


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je kan een geestengezin proberen.. Zelf probeer ik the book of life te maken en level 10 in schrijven te behalen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    JA IK SPEEL SIMS maar dat weet je al hehe
    Ik ben nu even iets aan het kijken maar ik deel straks wel mijn ideeën ofzo


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Mijn laptop kan het wegens ouderdom en de updates, die het spel zwaarder lijken te maken, niet meer aan. Zo jammer :c


    26 - 02 - '16

    Ik maakte altijd extremen bij de Sims. Extremen qua karakters en de nodige contrasten daarin. Zo had ik een agressieve man gemaakt met een alternatief uiterlijk die kinderachtig was en kleptomaan. Hij jatte altijd allerlei spullen. Ook had ie vaak vrienden over de vloer die z'n huis tof vonden, terwijl dat huis puur gecreëerd was en vol stond met gejat spul.


    26 - 02 - '16

    JA SIMS YAS

    Je moet eens googlen op Sims 4 challenges.
    Ik speel momenteel de " Not so berry" Challenge van Lilsimsie, misschien is dat wat!


    We were the forever that didn't last

    Ik speel momenteel the legacy challenge. Google het maar eens. En als deze challenge je niets lijkt zijn er ook genoeg anderen bijv. runaway teen challenge, homeless challenge, 100 babies challenge etc.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Als jonge puber maakte ik altijd mijzelf en mijn droomjongen of celebritycrush, in Sims 2 toen nog. Mooie tijden.


    ars moriendi

    Kijk eens bij lilsimsie op YouTube, zij doet veel leuke challenges! Zelf ben ik bezig met alle townies een makeover te geven hahaha, maar dingen als teenage runaway of the asylum challenge lijken me ook super leuk om te doen


    Spinning around, I'm weightless.

    Ja nee ik begon aan een 10G maar toen kreeg ik een alien en die kreeg een drieling maar dat zijn van die stomme hybrids dus nu zit ik vast aan paarse peuters :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wildfowls schreef:
    JA SIMS YAS

    Je moet eens googlen op Sims 4 challenges.
    Ik speel momenteel de " Not so berry" Challenge van Lilsimsie, misschien is dat wat!


    Omg hey love haar

    @Revenger dat had ik ook omg, kan je ze in cas niet normaal maken?


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Omg hey love haar

    @Revenger dat had ik ook omg, kan je ze in cas niet normaal maken?


    Nee D: Ja met cheats wel maar niet gewoon legit, omdat het dus hybrids zijn. Verder zien ze er ook gewoon uit als een normale Sim, op die huidskleur na dan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Revenger schreef:
    (...)

    Nee D: Ja met cheats wel maar niet gewoon legit, omdat het dus hybrids zijn. Verder zien ze er ook gewoon uit als een normale Sim, op die huidskleur na dan.


    Nee dat bedoel ik, als je in fulleditmode naar cas gaat kan je het als het goed is wel veranderen toch? Ik zou me er echt dood aan irriteren want ik ben zo perfectionistisch als de pest hahaha


    Spinning around, I'm weightless.