• Hoihoi!

    Ik weet niet of het hier hoort maar het valt wel een beetje hieronder.
    Ik ben opzoek naar een leuke titel voor mijn blog, ik zoek al een paar maanden maar kan niks leuks/orgineels bedenken. Ook aan mensen in m'n omgeving gevraagd maar die wisten ook niet zoveel.

    Het word een persoonlijke blog die vooral zal gaan over het leven als slechtziende, of er veel verschillen zitten in dagelijke dingen, over Nystagmus wat ik ook heb en over fotografie wat een hobbie van mij is. Ik wil graag zoiets combineren in mijn titel.

    Groeten
    Soco


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Waarom kies je niet gewoon voor je naam? Of iets in de style van 'Het leven van *jouw naam*? (:


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Waarom kies je niet gewoon voor je naam? Of iets in de style van 'Het leven van *jouw naam*? (:


    Omdat dat allebei al bezet is en ik niks orgineels kan verzinnen in die trant zonder dat het bezet is,


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Socostagmus
    Nysoc/Nysoco
    Pictunyso

    Uhm, zoiets?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso