• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tijd om eindelijk die betoncursus eens af te werken. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hmm, eens even mn kast uitmesten voor een korte broek in mijn maat... Wordt denk ik niet zo makkelijk. 😅


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ajhzdefdhrfgrfrbhyg de feedback op ons mijn verslag is echt om in te kaderen omg. (bloos) Nu moet ik enkel nog zorgen dat alle andere verslagen even goed zijn. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Okay maybe I just need to take a little break. I can fix this once I feel better again.


    At the end we're all cursed

    Ik wil eigenlijk heel graag met een zomerjurkje en blote benen naar buiten kunnen gaan, zonder smoesjes over katten en uitslag te moeten bedenken.


    obsessive rage

    Feeling left out yet again.


    This ain't no place for no better man.

    Ik wou dat ik gewoon duidelijkheid kreeg over de tickets van Markipliers tour, Nog steeds geen nieuwe datum en ik twijfel of ik ze moet houden om weer dezelfde plaatsten te houden of, mijn geld terug te vragen en later weer opnieuw tickets te kopen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Turns out I gave up easy maar waar anders moet ik al mn shit dumpen? Dit is de dumpplek van alle shit

    Anywhoozles iemand enig idee hoe je een tweede tussenjaar op kan vullen??


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Turns out I gave up easy maar waar anders moet ik al mn shit dumpen? Dit is de dumpplek van alle shit

    Anywhoozles iemand enig idee hoe je een tweede tussenjaar op kan vullen??


    Backpacken. Backpacken. Backpacken.


    McLean schreef:
    (...)

    Backpacken. Backpacken. Backpacken.


    Maar wat nou als je bij jezelf gezworen hebt never ever in je leven ooit meer in een tent te gaan


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Maar wat nou als je bij jezelf gezworen hebt never ever in je leven ooit meer in een tent te gaan


    HAHA. Jip, lieve schat — backpacken is niet alleen slapen in een tentje. Het kan ook rondtrekken zijn door een bepaald land waarbij je in hostels of zelfs hotels slaapt.


    Super excited for the new acotar book :3


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wiarda schreef:
    Turns out I gave up easy maar waar anders moet ik al mn shit dumpen? Dit is de dumpplek van alle shit

    Anywhoozles iemand enig idee hoe je een tweede tussenjaar op kan vullen??


    Werken, reizen, een boek schrijven en uitgeven, sportfanaat worden, veeeeel vrijwilligerswerk etc etc?


    The truth is out there.

    Ik heb nu een deel van De Mol gekeken van afgelopen zondag en ik wil verder kijken. D: maar ik moet nu naar het werk. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    McLean schreef:
    (...)

    HAHA. Jip, lieve schat — backpacken is niet alleen slapen in een tentje. Het kan ook rondtrekken zijn door een bepaald land waarbij je in hostels of zelfs hotels slaapt.

    Dat... Is nog ergens wel iets aanlokkelijker. Ik ben alleen niet echt een reiziger vrees ik, ik spaar liever op om dan een paar keer per jaar echt luxe op vakantie te gaan weet je wel

    Misschien maak ik er even een topicje voor idk

    [ bericht aangepast op 11 april 2018 - 14:13 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.