• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Okay maar misschien moet ik her even iets rustiger aan doen oeps waarom ben ik zo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I don't blame you. I don't love me either.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mood: wegrennen en een vikingachtig leven gaan leiden ergens in een bos, heel ver weg van hier.

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 0:23 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Mood: wegrennen en een vikingachtig leven gaan leiden ergens in een bos, heel ver weg van hier.


    Mag ik met je mee?

    OTOFT: vet lief van ze. 😊 maar verder ben ik overal klaar mee. Mijn hoofd wordt steeds voller en ik weet niet waar ik t moet zoeken en hoe ik t moet oplossen. Ugh. I really, really hate this. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is half één, ik wil m’n leven beteren en wat doe ik > muziek van Roy Donders luisteren in bed.

    Why am I like dis?


    Waterbender schreef:
    Het is half één, ik wil m’n leven beteren en wat doe ik > muziek van Roy Donders luisteren in bed.

    Why am I like dis?

    Don't forget brainstorming sum gud things D:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waarom houd ik me bezig met naar 14 tot 16-jarige musical.ly turned youtubers mensen te kijken? Ik krijg hierdoor enkel het gevoel dat ik al lang gepeaked moet hebben, jfc.


    kindness is never a burden.

    Here's to another night staring at the ceiling and hating every millimeter of myself. (no_chears)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben zo benieuwd naar hem.


    Ik wil een tuin vol egels

    Yo, dit is al de tweede week dat je zonder reden me niet betaald hebt..


    True evil only comes from corrupting something truly good.

    Waarom ben ik nog steeds moe?


    26 - 02 - '16

    Oxton schreef:
    I don't blame you. I don't love me either.


    But I love you! (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oke, challenge of today: gisteren verstandskies laten trekken, nu mijn ontbijt eten met een theelepel...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb echt zo’n haat aan deze supervisor. (‘:
    Ze komt uit een ei maar bevelen geven kan ze als de beste.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    IK BEN ZO ZENUWACHTIG en ik weet niet eens of dat gesprek vandaag gaat zijn


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.