• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sometimes I really wonder what I'm still doing here


    She's imperfect but she tries

    *Old McDonald had a farm*
    I'm so stressed that sunlight hurts, I am God's mistake. yay


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb vandaag vijf cent op straat gevonden dus hé nu hoef ik me spontaan geen zorgen meer te maken om inkomsten toch


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    When your mother walks in the room when you're crying, but you manage to keep your voice steady and she doesn't notice it. I can't help but feel slightly disappointed.


    She's imperfect but she tries

    Ik vind de namen van lippenstiften/lipgloss/lipproducten vaak zo leuk en ook wel een beetje gek. Vandaag strawberry skies gekocht en het is volgens mij echt zo'n barbie kleur dus de naam past er echt bij.

    @Square

    Gewoon door blijven zoeken! Vorige week vijf cent gevonden en deze week ook al. Alle kleine beetjes helpen, zal ik maar zeggen.


    Physics is awesome

    Stroud schreef:
    Ik vind de namen van lippenstiften/lipgloss/lipproducten vaak zo leuk en ook wel een beetje gek. Vandaag strawberry skies gekocht en het is volgens mij echt zo'n barbie kleur dus de naam past er echt bij.

    @Square

    Gewoon door blijven zoeken! Vorige week vijf cent gevonden en deze week ook al. Alle kleine beetjes helpen, zal ik maar zeggen.


    Zeer waar! Door de stad lopen op zoek naar verloren geld is ook nog eens geweldige lichaamsbeweging, dus hé, win-win. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb nu vier vrije dagen om me voor te bereiden op mijn toets. Dit gaat gewoon een vette voldoende worden *O*


    True evil only comes from corrupting something truly good.

    Square schreef:
    (...)

    Zeer waar! Door de stad lopen op zoek naar verloren geld is ook nog eens geweldige lichaamsbeweging, dus hé, win-win. :Y)


    Bewegen was nog nooit zo leuk. Hoorde op een van mijn stages eens dat er een vrouw was die dus ieder weekend bij het uitgangsgebied ging lopen in de ochtend, in de hoop dat mensen geld kwijt geraakt waren. Op zich nog best een slim plan, als je het mij vraagt.

    Ik heb een keer ongeveer drie euro gevonden in de trein.


    Physics is awesome

    Ik ben echt een alcoholieker in wording.

    // I am just so tired, you know

    [ bericht aangepast op 11 april 2018 - 22:40 ]


    kindness is never a burden.

    Holy shit, sommige mensen zijn gewoon zo lief dat je ze eigenlijk vast wil houden en nooit meer wilt loslaten.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Wat aan "ik kan niet tegen drukte" snap je niet?!


    26 - 02 - '16

    Ik heb zin om verder te gaan aan m'n GoT fanfiction van twee jaar geleden maar m'n co-auteur is een beetje heel erg offline gegaan :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Stroud schreef:
    (...)

    Bewegen was nog nooit zo leuk. Hoorde op een van mijn stages eens dat er een vrouw was die dus ieder weekend bij het uitgangsgebied ging lopen in de ochtend, in de hoop dat mensen geld kwijt geraakt waren. Op zich nog best een slim plan, als je het mij vraagt.

    Ik heb een keer ongeveer drie euro gevonden in de trein.


    Drie euro! Dat zijn echt al meerdere munten (hoop ik, anders ging er daar iets mis, haha), wat een indrukwekkende buit. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Woaaah, did not expect this. Like, at all.

    I am my mom's biggest mistake and regret and disappointment.


    — Inner peace, it's hard to find. —