• HET GROTE LGBT+ TOPIC


    “Most of my life I've been terrified
    Spending my days always questioning
    Am I wrong to love a man?
    I realised, I realised
    Ain't gotta hide this heart of mine
    I'm gonna fight just to let you know
    To open your light and let it glow

    So if you want to kiss the boy,
    then you better kiss the boy right now
    You ain't gotta be afraid of the words you want to say right now
    'Cause love is a game we deserve to play out loud
    So if you want to play then you better kiss the boy
    Oh, you better kiss the boy right now!”


    — Keiynan Lonsdale, Kiss The Boy






    Hello there, fellow lgbt individual — or maybe not — Welcome!


    Ik dacht eens laatst: er is volgens mij geen LGBT+ topic op Q, en waarom eigenlijk ook niet? Quizlet is een plek waar we onszelf kunnen zijn, dus waarom zou dit topic er niet zijn? Dus voel je vooral vrij om hier te hart te luchten over die crush van je, of je coming out story, of gewoon een get together / praatje te hebben met andere fellow lgbt+ users hier op Q! Want we kunnen eindelijk onszelf vieren in plaats van dat we onszelf moeten verbergen, dus doe je ding!! You be you! Of je nou out and proud uit de kast bent, of dat je nog erin zit, of zelfs niet deel bent van deze community, maar wel je support wilt delen: Iedereen is welkom!

    - xxx -


    LGBT+ SQUAD
    Even een headsup als je hierbij wilt + welke tags c:

    — Sha — Asexual, calls themselves gay unironically, fuck gender and labels.
    — Xan — Panromantic and demisexual, for now.
    — Ads — Really gay tbh. 🤷
    — Mirts — no fucking clue about what I am but I don’t give two shits about it.
    — Britt — Bisexual en zo, met voorkeur voor zeh ladies.
    — Jana — lesbienne (ace).
    — Jarne — regenbooginspecteur is aanwezig, out en proud!
    — Nánouk — bisexual in tha house.
    — Inge — Vermoedelijke ace vraagtekens.
    — Elise — Demisexual en alles.
    — Veerle — no fucking clue about what I am but I don’t give two shits about it.
    — Wolfram — Pansexual.
    — Marleen — Queer.
    — Marlies — Trots lesbienne!
    — Loïs — Bi.
    — Mare — Geen idee.
    — Maddie — bisexual met 60/40 voorkeur naar aubergines.
    — Eva — bi, possibly pan.
    — Koffie — geen idee.
    — Aarsvogel — geen idee.
    — Frederick — a self-made man.
    — Mandy — een pannetje.
    — Goitske — Queer.
    — Avi — Non Binary & Bi.
    — Carianne — girl that doesn't know if she's gay or bi.
    — Samuel — transformer, ftm.
    — Mika(ela) — Non Binary, vind alles leuk behalve jongens, ace.
    — Rowen — Bi, trans guy & queer.
    — Ava — (koeken)pan.
    — Leo — (trans)man & hella gay (maar ik flirt met iedereen)!
    — Alex — Pansexual, transgender and fabulous
    — Eva — pan seksueel.
    — Britt — valt op mensen.
    — Yuna — wss Pan.
    — Lieke — Bi & Proud.
    STRAIGHT ALLIES:

    — Matty.
    — Cheryl.
    — Delphine.
    — Jellanie.
    — Natas.
    — Danique.
    — Femke.
    — Bes.
    — Anna.
    — Kim.
    — Belle.
    — Yolanda.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2018 - 20:04 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Haha je mag dat 'gewoon' wel weghalen hoor uit de beginpost. Dat is net alsof de rest niet gewoon is en dat is niet mijn bedoeling. ;D

    En supergoed, Shania! Maar wat heb je haar dan verteld? Ik bedoel - wat is je genderidentiteit? :'P
    En hoe reageerde ze?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ohh dat is zo fijn! I'm proud of you and happy for you! 💕


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    HiddIeston schreef:
    Haha je mag dat 'gewoon' wel weghalen hoor uit de beginpost. Dat is net alsof de rest niet gewoon is en dat is niet mijn bedoeling. ;D

    En supergoed, Shania! Maar wat heb je haar dan verteld? Ik bedoel - wat is je genderidentiteit? :'P
    En hoe reageerde ze?

    HAhaha noted :W Sorry, ik nam het idd niet zo op maar ik begrijp dat misschien anderen dat wel kunnen doen haha

    Nja ik ben niet heel comfortabel met het hele "vrouw" zijn en ik weet ook niet of ik dan wel in het hele "man" zijn zit, want ik ben daarvoor weer te vrouwelijk :W Raar he? Ja same zo denk ik ook. Ik voel me zeg maar... Niet een van die twee. Je hebt het binaire systeem (0= man, 1=vrouw in computertaal), en ik voel me een 0,5 om het zo simpel uit te leggen. Wat ik daarmee bedoel is dat ik mezelf wil zijn, de kleding wil dragen wat ik wil dragen, of dit nou typisch mannen/vrouwen kleding is of dat ik, wat anderen mensen zien als typisch jongens achtig, mezelf wel zo kan tonen, maar dat niet betekend dat ik dat direct ben. Basically het is mijn manier van zeggen: Fuck the gender roles and gender itself.

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 14:15 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oxton schreef:
    (...)
    HAhaha noted :W Sorry, ik nam het idd niet zo op maar ik begrijp dat misschien anderen dat wel kunnen doen haha

    Nja ik ben niet heel comfortabel met het hele "vrouw" zijn en ik weet ook niet of ik dan wel in het hele "man" zijn zit, want ik ben daarvoor weer te vrouwelijk :W Raar he? Ja same zo denk ik ook. Ik voel me zeg maar... Niet een van die twee. Je hebt het binaire systeem (0= man, 1=vrouw in computertaal), en ik voel me een 0,5 om het zo simpel uit te leggen. Wat ik daarmee bedoel is dat ik mezelf wil zijn, de kleding wil dragen wat ik wil dragen, of dit nou typisch mannen/vrouwen kleding is of dat ik, wat anderen mensen zien als typisch jongens achtig, mezelf wel zo kan tonen, maar dat niet betekend dat ik dat direct ben. Basically het is mijn manier van zeggen: Fuck the gender roles and gender itself.


    Ik kom hier zo even binnen vallen, maar ik herken me hier wel in.


    26 - 02 - '16

    Oxton schreef:
    (...)
    HAhaha noted :W Sorry, ik nam het idd niet zo op maar ik begrijp dat misschien anderen dat wel kunnen doen haha

    Nja ik ben niet heel comfortabel met het hele "vrouw" zijn en ik weet ook niet of ik dan wel in het hele "man" zijn zit, want ik ben daarvoor weer te vrouwelijk :W Raar he? Ja same zo denk ik ook. Ik voel me zeg maar... Niet een van die twee. Je hebt het binaire systeem (0= man, 1=vrouw in computertaal), en ik voel me een 0,5 om het zo simpel uit te leggen. Wat ik daarmee bedoel is dat ik mezelf wil zijn, de kleding wil dragen wat ik wil dragen, of dit nou typisch mannen/vrouwen kleding is of dat ik, wat anderen mensen zien als typisch jongens achtig, mezelf wel zo kan tonen, maar dat niet betekend dat ik dat direct ben. Basically het is mijn manier van zeggen: Fuck the gender roles and gender itself.


    Ah! Ja ik snap eigenlijk wel goed wat je bedoelt!
    Ik vind mezelf ook niet bepaald een typische vrouw haha maar ook niet bepaald een man. Maar goed in de tijd dat ik daar erg mee bezig was (gosh ik ben oud) toen bestonden daar allemaal geen namen voor (althans niet in mijn omgeving) dus ik heb me altijd maar gewoon als een zeer jongensachtig meisje beschouwd haha, maar uiteindelijk doen al die labels mij ook niet echt wat. Maar het is natuurlijk heel fijn als anderen zich er wel mee kunnen identificeren/er wat aan hebben. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yay eindelijk een LGBT topic! Mag ik ook joinen?


    We should kiss the girls that we wanna kiss

    Kadena schreef:
    Yay eindelijk een LGBT topic! Mag ik ook joinen?

    Natuurlijk! Hoe wil je erbij staan? (aka sexuality etc)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oxton schreef:
    (...)
    Natuurlijk! Hoe wil je erbij staan? (aka sexuality etc)


    Ik heet Marlies en ben trots lesbienne


    We should kiss the girls that we wanna kiss

    Kadena schreef:
    (...)

    Ik heet Marlies en ben trots lesbienne

    Toppie! Je staat erbij! welkom *O*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    HiddIeston schreef:
    Haha je mag dat 'gewoon' wel weghalen hoor uit de beginpost. Dat is net alsof de rest niet gewoon is en dat is niet mijn bedoeling. ;D

    En supergoed, Shania! Maar wat heb je haar dan verteld? Ik bedoel - wat is je genderidentiteit? :'P
    En hoe reageerde ze?


    Dit had ik precies hetzelfde! Ik wilde eerst typen: ben gewoon. Hetero. Maar dat klinkt net alsof de rest dat niet is en dat is idd niet de bedoeling! (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Nice een LGBT topic :'D! Ik ben -volgens mij- bi


    Seasons will change, but I shall remain

    Nice! Een topic!

    Ik ben hetero, denk ik?


    -

    Wat een geweldig topic (: ik ben hetero, maar wel enthousiaste supporter van iedereen die zichzelf is *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Superleuk topic! Ik weet niet wat ik ben, aangezien ik nog nooit verliefd ben geweest. Ik heb een vraagje aan alle LGBT+ mensen: wij hebben op school een GSA en daar ben ik wel lid van. Hebben jullie dingen die het prettiger zouden maken (of hadden gemaakt) op school om bijvoorbeeld uit de kast te komen, fijner te voelen, whatever?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wat een super initiatief is dit topic! Ik zou graag willen joinen, duss mijn naam is Larissa en ik ben bi.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie