• Goedemorgen.

    Ik lees al van verschillende bronnen dat het de bedoeling is dat Hyves weer terug komt! Er zijn teveel mensen die hun facebook verwijderen wegens schending van privacy. Hierdoor zal Hyves terugkomen.

    https://www.nporadio2.nl/nieuws/22821/hyves-komt-terug

    Zelf vind ik het wel leuk en kan ik stiekem niet wachten haha! De leuke krabbels, glitterplaatjes en respectjes. Oldskool tijden! <3 nu MSN nog terug! ^^

    Wat vinden jullie hier van?

    X.

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 7:29 ]


    Not all treasure is silver and gold, mate.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Omgggg childhood!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus



    Misschien is het beter als Hyves nooit meer terugkomt. Sowieso zijn mijn vrienden dan niet veilig voor dit soort plaatjes :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Er is dus al een vervroegde hyves terug. Ze zijn er nu mee aan het werk om het af te maken! Hahah

    https://profiel.hyvesbook.nl/index.php?r=dashboard%2Fdashboard

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 16:49 ]


    Not all treasure is silver and gold, mate.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Aaaand it's back!


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    Aaaand it's back!


    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Toch maar weer aangemaakt :') Maar de beveiliging laat nog wel wat te wensen over, dus hou daar rekening mee als je een profiel aanmaakt ^^ Kies bijv een wachtwoord dat je verder echt never nooit gebruikt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Maraj schreef:
    kent iemand eccky nog though


    omg eccky ik wil eccky terug


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Totdat Hyves het opfuckt en men weer een andere social platform vindt. De sleepwet gaat in, dus je privacy is sowieso al fucked.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HiddIeston schreef:
    Aaaand it's back!

    Eh, nope. Even info checken van tevoren.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 23:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Toch mijn kans om een illegale cryptominer op de nieuwe hyves te zetten gemist D: doei mogelijk gratis geld

    Maar serieus, ik wacht denk ik wel op de 'goede' hyves als die ooit nog komt. Deze deed het vanmiddag ook niet bij mij :Y)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Thetis schreef:
    (...)
    Eh, nope. Even info checken van tevoren.

    Dat was toen nog niet bekend :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thetis schreef:
    (...)
    Eh, nope. Even info checken van tevoren.


    Nou, ik wens ze veel succes met de nutteloze informatie op mijn pagina (':

    Voor mensen die mij willen toevoegen: klik

    Hoe leuk ik het ook vind, ik wacht eerst wel op een veiligere versie


    26 - 02 - '16