• Nou goed, een lange tijd geleden toen ik het forum ontdekte enzo, was ik vaak bij het subforum Nieuws te vinden. Ik hield dan het aantal topics bij, wat dus rechts staat. Als er 76 stond, en als het de volgende keer 77 stond, wist ik dat er iets nieuws was. Nou, die aantal topics die veranderen telkens?:S De ene keer zijn het er 91, de andere keer 77. En er is niks nieuws bij gekomen, of iets af gegaan =.=''Hoe komt dit ? Of is dit ook een fout van quizlet ofzo .

    xx


    ok

    kversta d'r de kloten van

    kversta d'r de kloten van


    ik ook ni!


    I need you like a heart needs a beat

    Sommige verwijderen ze omdat ze het max reacties van 300 hebben behaalt denk ik


    What's wrong whit loving someone?

    Sommige verwijderen ze omdat ze het max reacties van 300 hebben behaalt denk ik

    Dan staan ze er nog steeds in hoor ;)
    En ik snap je wel, maar ik kom nooit in dat sub-forum ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    whaha sorry.. ik snap het niet xD Maar Ipod zal wel gelijk hebben.. klinkt logisch xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Wacht, ik leg het eventjes uit.x] Bij elke subforum kun je zien, zonder dat je erop klikt, hoeveel topics er in die forum zijn aangemaakt. Wat ik dus niet snap, is dat het bij Nieuws elke keer de aantallen veranderen, dus de ene keer is het 77, de andere keer 91, zonder dat er iets bijkomt of erafgaat?:S


    ok

    Vraag het aan Rutger?? [á]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Die geeft nooit ergens antwoord op.x]


    ok

    Die geeft nooit ergens antwoord op.x]

    Uhhmmm.... De Mods?? Anders denk ik dat het aan je PC ligt??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Uhhmmm.... De Mods?? Anders denk ik dat het aan je PC ligt??

    Nee, want bij mijn vriendin is dat ook zo x|


    ok

    Ja,dat heb ik ookal opgemerkt.

    Ik denk dat het ineens minder word omdat mods topics verwijderen/sluiten ?? maar wrm het dan weer veel meer word weekni, ik bedenk mr waa??

    Die geeft nooit ergens antwoord op.x]
    dat klopt:P


    *points@ass* kijk eens! en god zag dat het goed was ;D

    Nou goed, een lange tijd geleden toen ik het forum ontdekte enzo, was ik vaak bij het subforum Nieuws te vinden. Ik hield dan het aantal topics bij, wat dus rechts staat. Als er 76 stond, en als het de volgende keer 77 stond, wist ik dat er iets nieuws was. Nou, die aantal topics die veranderen telkens?:S De ene keer zijn het er 91, de andere keer 77. En er is niks nieuws bij gekomen, of iets af gegaan =.=''Hoe komt dit ? Of is dit ook een fout van quizlet ofzo .
    xx
    vraag het eens aan een moderater messchien kan die je helpen


    *points@ass* kijk eens! en god zag dat het goed was ;D

    Sommige topics verwijderen we inderdaad, als ze overbodig zijn, of al bestaan ;) [of iets in de richting van ''th gaat naar amerika'' want dat weet iedereen toch al xD]