• Ik heb gisteravond te horen gekregen dat iemand in mijn gezin terminaal ziek is en ik kan alleen maar huilen. Zie alles gitzwart in en ik kan me niet voorstellen dat deze belangrijke persoon spoedig niet meer in mijn leven zal zijn. Ik weet niet hoe ik verder moet met werk, mijn freelance opdrachten, etc.

    Ik hoop dat jullie tips voor me hebben, want ik weet echt niet hoe ik dit moet gaan doen. Ik wil het niet.


    ars moriendi

    Wat erg. Ik kan alleen maar zeggen: heel veel sterkte. En hoewel je er niets aan hebt, wil ik dat toch even zeggen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ontzettend bedankt voor al deze lieve berichten. We zijn vandaag naar het ziekenhuis geweest en hebben te horen gekregen dat de behandeling tijd kan winnen, maar het hem hoe dan ook fataal gaat worden. Het kunnen maanden tot een jaar zijn. We weten pas hoelang dat gaat zijn zodra hij aan de behandeling begint.

    Ik heb dit soort verdriet nog nooit gevoeld, jullie steun is ontzettend fijn om te lezen. Dankjewel, allemaal. <3

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 19:18 ]


    ars moriendi

    Veel sterkte gewenst. Ik kan je alleen even een knuffel sturen op dit moment (:
    --En op zich fijn dat jullie nog even tijd hebben samen, al is het onzeker voor hoe lang ^ Kan me verder niet voorstellen hoe je je moet voelen op dit moment. Ik kan alleen nog meer sterkte toewensen!

    [ bericht aangepast op 13 april 2018 - 12:37 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ook ik heb een familielid verloren aan een terminale ziekte. Het ging bij hem echter zo snel dat we niet eens tijd hadden om iets te doen. (Hij werd opgenomen en de volgende dag was hij dood, terwijl hij zelf niet eens wist dat hij ziek was, wij trouwens ook niet). Dit kwam echt als een donderslag bij heldere hemel.

    Het enige dat ik kan zeggen is: huil! Huil je verdriet er lekker uit, het is beter dat je er alles uitgooit dan dat je alles opkropt. Doe dingen met hem die hij wilt doen, die jullie samen nog willen doen. Maak foto's, herinneringen. (Dit is het enige waar ik spijt van heb: wij namen eigenlijk nooit foto's omdat we te veel in het moment zelf opgingen en nu heb ik spijt dat we zo weinig foto's hebben...)
    Veel sterkte, ik weet dat het moeilijk is, maar probeer te genieten van de tijd die jullie nog hebben met hem.

    [ bericht aangepast op 13 april 2018 - 16:04 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat een nare situatie ):
    Een tip, ik weet niet of 't helpt; luister naar je gevoel, neem de tijd die je nodig hebt en geef jezelf ruimte..

    Heel veel sterkte ❤️


    26 - 02 - '16

    Wat verschrikkelijk seg... heel veel sterkte meid, zowel voor jou als voor je familie. Ik hoop dat je ook bij hen wat steun kan vinden. (heart2)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien