• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Yopanda jij bent echt super aardig, heb je ook al vaker gemeet ^^ Altijd flink gelachen al sinds het KletsCafe


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rikkert ik vind je echt heel gezellig en tof en samen zijn we twee crybaby's maar dat vind ik leuk aan ons. <3


    Ik ben echt blij dat ik met jou kan schrijven en je bent echt super lief Mir ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Een super collega en je doet het hartstikke goed! Verder ben je ook erg lief en heel erg sociaal! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Really an amazing username ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jouw tekeningen zijn altijd super leuk.
    Jpuw temenmanier laat ze daadwerkelijk tot leven komen vanaf je papier, en alle kleine details kenmerken jouw stijl daarbij! Super mooi altijd!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Anniek - je kan me altijd laten lachen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt je bent echt geweldig. Ik ben zo dol op jou. Je bent super gezellig en altijd leuk om mee te praten/zuipen. Massive girlcrush on you daaamn girl. Why you so hot.


    The truth is out there.

    Jij bent echt schat <3
    Ik ben echt blij dat ik je ontmoet heb en dat we toen zo fijn gepraat hebben. Je bent echt een topper!


    26 - 02 - '16

    Erieka - jij bent zo'n zorgzaam persoon en ik kan echt niet wachten om je binnenkort weer te zien!

    @Veerle (wbw)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Broetesnoettttt jij ben echt een gezellige aardige zuipschuit , ben blij dat ik je ken ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Tja wat zal ik zeggen Rick, ik zou je graag een compliment voor je profiel willen geven maar hmmm :')
    Nee, maar even serieus. Je bent een chill persoon en vooral ook aardig. ^^

    AAAAH LAURA!
    Je bent zo’n leukerd. Als ik jou zie, voel ik alleen maar happiness. Je bent incredibly lief en je schrijft als een god. Imma need a new chapter, alright? En dan heb ik het niet eens gehad over hoe fucking mooi je bent? Holy shiiiiit

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 23:24 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik vind je profielfoto echt heel tof omg. En je signature, aaah! <3


    Caution first, always.

    Ik vind jouw usernames altijd zo on point!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.