• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je bent echt zo gezellig om mee te praten!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Je lijkt me echt een erg lief persoon!!!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    I think you're awesome. 😊❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je bent echt lief en zorgzaam en een topper. Je hebt het echt niet altijd makkelijk en toch blijf je zo lief, vriendelijk en wil je anderen helpen. Dat siert jou ❤️


    26 - 02 - '16

    Oeps oud tabblad.

    Erieka! Ik vind jou echt super aardig en ik kan echt goed met je opschieten en we moeten vaker kletsen want dat is echt gezellig! Ik vind het jammer dat zo veel dingen zo moeilijk bij je gaan maar ik vind echt dat je je er heel sterk door heen sleept. Heb echt het gevoel dat ik goed met jou kan praten en je hebt van nature een vibe dat anderen zich bij je geaccepteerd en op hun gemak voelen. You're awesome.

    [ bericht aangepast op 21 april 2018 - 11:05 ]


    The truth is out there.

    Veerlee! Jij bent nog steeds een van de liefste mensen die ik heb mogen leren kennen via Quizlet en ik kan niet wachten tot ik 18 ben en legaal mag drinken met o.a. jou! Nee maar je bent echt een lieverd en ik hoop je snel weer te zien! Also je bent echt PRACH-TIG. Echt jeezzz.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik krijg altijd zo'n glimlach van je op mijn gezicht als ik je op het forum zie!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Jij geeft ontzettend leuke complimentjes! Ga zo door! Oeh en een leuke, maar bekende username! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Je bent echt een goede bemiddelaar. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty, jij bent echt ontzettend lief en ik ben blij dat ik je wat beter heb leren kennen. Daarbovenop ben je ook nog eens een topcollega!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Je profiel is echt supergaaaf!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    You are awesomeeee! _O_
    Maar dat wist je natuurlijk al. 💁 but stil, it's true. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HE YOLANDA! ik vind het super om te horen dat je een fijn weekend hebt gehad. Dat er nog velen mogen volgen hierna, want dat verdien je. <3

    YOU ARE THE BEST. Je bent er altijd voor anderen en like je hebt m'n hart opgewarmd. Ha, Nederlands. Maar nee, girl. hOEDAN.
    Je schrijft als een holy fucking animal en het is geweldig en je hoofd is een kunstwerkje. Je bent fucking prachtig.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je profiel holy damn! En je lijk me zo'n lief persoon die voor iedereen klaar staat.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known