• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je bent de laatste tijd weer heel actief ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rick ik vind je echt superdupertof.


    Mirteee! We spreken amper en vaak zitten er lange tijden tussen onze gesprekken, maar ik vind je echt super lief en ik ben blij dat ik je ken! Je bent er wanneer iemand je nodig heeft, hebt zo lekker een duidelijke mening vaak wat echt prettig is te horen en je bent sowieso gewoon geweldig! ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je straalt warmte uit.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    jij bent vgm echt heel positief en enthousiast


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Lonlon, jij bent een schat van een meid en stiekem hoop ik je toch een keer bij een meeting tegen te komen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Snapchat en meme Queen!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Heb veel respect voor je :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je lijkt me een erg grappige persoon :) (dat komt mogelijk door je profielfoto maar ja...)


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Marthe, ik vind het zo leuk dat je weer online komt en gezellig weer in de chat en het forum bent!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Je hebt een mooie signature ^^


    obsessive rage

    Als ik je foto zie zou ik denken dat je houd van fantasy en wegdromen, ik iniedergeval wel!


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Oeh een leuke sig! Verder ken ik je niet? Maar je lijkt mij ook erg positief iemand. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Je profiel holy damn! 100/100


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Je naam en je profiel. I like them (blush)
    Je username doet me trouwens denken aan een mantarog..


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.