• SPORTS
    • Skiing (fall/winter)

    • Snowboarding (fall/winter)
    – Cassius Maverick
    – Asher Carrington
    – Jemima Woods
    – Dexter Mills
    – Charlotte Harris
    – Elijah Evans

    • Cheerleading (all seasons)
    – Captain Sarah Bradley*
    – Jasmine Blackburn
    – Kellin Quinn

    • Swimming & diving (all seasons)
    – Augustus Hayward
    – Dexter Mills

    • Tennis (summer/spring)

    • Baseball (summer/spring)
    – Asher Carrington
    – Charlotte Harris

    • Gymnastics (all seasons)
    – Kennedy Ármansson

    • Field Hockey (summer/spring)
    – Captain Jemima Woods
    – Luna Sherman
    – Elijah Evans

    CLUBS
    • TheaterClub
    – Het wordt geleid door: Cassius Maverick.
    – Jasmine Blackburn
    – Kellin Quinn

    • LaboratoryClub
    – Het wordt geleid door: naam.
    – Dexter Mills
    – Elijah Evans

    • Elite-Club:
    – Het wordt geleid door: Kennedy Ármansson.
    – Jasmine Blackburn
    – Augustus Hayward

    • GamerClub:
    – Het wordt geleid door: Jemima Woods.
    – Asher Carrington
    – Dexter Mills
    – Charlotte Harris

    • ArtClub:
    (het is mogelijk om bijvoorbeeld de leider te zijn van de schrijversgroep, gezien er dus verschillende groepen zijn ontstaan onder de leerlingen van de ArtClub zelf)
    – Het wordt geleid door: Inez Carrington.
    – Leider Schets- en Tekengroep Jasmine Blackburn
    – Leider Schildersgroep Jackie Delenay
    – Makenzie Parker
    – Asher Carrington
    – Oliver Merculief (schrijven)

    • DebateClub:
    – Het wordt geleid door: Oliver Merculief.
    – Nolan Illunis

    • GreenClub:
    – Het wordt geleid door: naam.
    – Luna Sherman

    • Loser-Club:
    – Het wordt ‘geleid’ door: naam.
    – Arthur Chapman?*

    OVERIGE ACTIVITEITEN
    • Leerlingenraad
    – Cassius Maverick
    – Inez Carrington

    • Feestcommissie
    – Sarah Bradley
    – Asher Carrington
    – Jemima Woods
    – Kennedy Ármansson
    – Oliver Merculief

    • Helpen bij de theatervoorstellingen (zoals: decor, schrijven, kostuums etc)
    – Jackie Delenay (decor)
    – Jemima Woods (licht)
    – Makenzie Parker (decor en kostuums)
    – Nolan Illunis (schrijver)
    – Kellin Quinn (visagie)

    • Liefdadigheidswerk
    • Presidentschap en zijn/haar vice-president


    NOTHING IS IMPOSSIBLE
    ★★★
    THE WORD ITSELF SAYS: I'M POSSIBLE


    BELIEVE YOU CAN
    ★★★
    AND YOU'RE ALREADY HALFWAY THERE


    DON'T COUNT THE DAYS
    ★★★
    MAKE THE DAYS COUNT


    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 10:56 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Shadowsinger schreef:
    (...)

    She is friends with Cas, dus dat weet ze denk ik al wel haha. Jem zou Kell daar sowieso voor moeten mogen, want ze zou niet iemand die ze niet mag met makeup bij haar gezicht laten komen :')


    Ik weet niet hoeveel Cas af zal weten van make-up tho hahahah


    That is a perfect copy of reality.

    Sombre schreef:

    Makenzie ⋆ respect ⋆ Jasmine kent Maze niet erg goed, maar ze heeft echt respect voor hoe ze zichtzelf laat zien aan de wereld. Het is volgens Jasmine gewoon een topwijf die schijt heeft aan iedereen... en daar staat Jasmine volledig achter.
    Kellin ⋆ gay bestie? ⋆ Kellin en Jasmine delen een heeeeele grote liefde voor make-up. Waarschijnlijk zegt Jasmine wel iedere keer dat ze hem ziet dat hij perfecte wenkbrauwen heeft en daar is ze erg jaloers op.
    [/13] [/font]


    Maze zal Jasmine denk ik altijd willen high-fiven als ze haar tegenkomt. Ik weet niet waarom, maar dat idee heb ik gewoon. ;x
    Ze zijn beide heel artiefartie en ik denk dat Maze super veel respect heeft voor het werk wat jasmine altijd leverd. Misschien beetje opervlakkige adviesjes uitwisselen enshit.

    Sowieso Gay bestie. Denk dat die twee super goed door een deur kunnen.

    [ bericht aangepast op 14 april 2018 - 22:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    _Iridescent schreef:
    (...)
    Ik vind het goed! Ik denk dat Jackie Nolan wel als vriend beschauwd en hem af en toe haar schilderkunt laat zien (:


    Is goed!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Marlow schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoeveel Cas af zal weten van make-up tho hahahah


    Cas is een theathernazi tho, die dingen weet hij vast wel haha


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    (...)

    Cas is een theathernazi tho, die dingen weet hij vast wel haha


    Okay, ja true hahahah


    That is a perfect copy of reality.

    Sombre schreef:
    Relationships & Ideas

    Inez ⋆ best friend ⋆ Inez en Jasmine zijn allebei zo gek als een deur. Ze zijn beide hyper en vrolijk. Inez is net iets meer terughoudend, maar Jasmine probeert haar uit haar schulp te krijgen.
    Cassian ⋆ good friend ⋆ Jasmine kent Cassian al een flike tijd en ze staat altijd voor hem klaar. Hij heeft vaak woedeaanvallen en Jasmine probeert hem altijd rustig te krijgen. Verder vind Jasmine Cassion gewoon een echte toffe peer.
    Asher ⋆ flirtationship ⋆ Jasmine heeft best een pittige crush op Asher en ze vindt het erg leuk dat ze samen bij toneel zitten. Je zou kunnen zeggen dat het net Romeo en Julia zijn, maar dan vooral het Julia gedeelte. Jasmine weet niet zo goed of Asher oprecht flirt. Hij is tevens ook de tweeling broer van Jasmine's beste vriendin, wat het een beetje gek maakt.
    Jemima ⋆ workout buddy ⋆ Jasmine gaat niet veel met Jem om, maar ze ziet haar vooral tijdens het sporten. Jasmine vindt Jem goede motivatie en ze vindt het altijd gezellig om met haar te sporten en na de tijd een gezonde smoothie te halen.
    Jackie ⋆ art-sister ⋆ Jackie en Jasmine zien elkaar vaak tijdens de handvaardigheid lessen en tijdens tekenen en schilderen. Jasmine bewondert Jackie's werk en ze leert iedere keer weer iets van haar.
    Sarah ⋆ good friend & cheercaptian ⋆ Jasmine heeft Sarah ontmoet tijdens het cheerleaden. Sarah heeft Jasmine veel geleerd op het gebied van cheerleaden en ze zijn hierdoor heel goed bevriend geraakt.
    Kennedy ⋆ friend-ish ⋆ Jasmine doet aardig tegen Kennedy, maar vooral omdat ze aardig doet tegen iedereen. Kennedy heeft nogal een interessant innerlijk, ze is namelijk best wel een bitch soms en daar kan Jasmine niet tegen.
    Oliver ⋆ convo buddy ⋆ als ik zo zijn innerlijk doorlees denk ik dat Jasmine het heerlijk zou vinden om een interessant en serieus gesprek met hem te voeren.
    Makenzie ⋆ respect ⋆ Jasmine kent Maze niet erg goed, maar ze heeft echt respect voor hoe ze zichtzelf laat zien aan de wereld. Het is volgens Jasmine gewoon een topwijf die schijt heeft aan iedereen... en daar staat Jasmine volledig achter.
    Kellin ⋆ gay bestie? ⋆ Kellin en Jasmine delen een heeeeele grote liefde voor make-up. Waarschijnlijk zegt Jasmine wel iedere keer dat ze hem ziet dat hij perfecte wenkbrauwen heeft en daar is ze erg jaloers op.
    Nolan ⋆ sarcastic twin ⋆ Jasmine kan soms erg sarcastisch zijn, maar Nolan is a whole nother level en dat vind Jasmine echt geweldig. Ze geniet er van als hij iemand vol de grond in drukt met alleen een sarastische zin.


    Dat van Nolan vind ik prima!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Marlow schreef:
    (...)

    Kan hij haar eventueel aan het huilen hebben gebracht?


    Definitely. Jackie zou gedurende een paar minuten van Cas' gebrul terughoudend zijn, maar in haar kamer wel huilend vloeken c:

    _Iridescent schreef:
    (...)

    Definitely. Jackie zou gedurende een paar minuten van Cas' gebrul terughoudend zijn, maar in haar kamer wel huilend vloeken c:

    /
    Vind je het dan goed dat Jackie nu een beetje een hekel heeft aan Cas? Ze zou juist door kunnen zijn gegaan met decor om Cassius de eikel ongelijk te bewijzen. :p


    That is a perfect copy of reality.

    ik nheb een beginnetje van Arthur geplaats ;') nu mijn bed in


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oliver is nu ook klaar, ik ga morgenmiddag op mijn gemak even alle rollen doorlezen, maar mocht iemand al suggesties hebben ...

    Oliver Joseph Merculief


    ~ een goede vriend(in)
    ~ iemand op wie hij een crush had/heeft
    ~ iemand die hij totaal niet mag
    ~ ...
    Cassius Rhys Maverick |
    Asher Xavier Carrington |
    Nolan Illunis |
    Kellin Lucius Quinn |
    Kennedy Harmony Ármansson |
    Jemima Woods |
    Jackie Delenay |
    Makenzie Juliet Parker |
    Inez Viveca Ellington |
    Sarah Ava Bradley |
    Jasmine Alyssa Blackburn |


    chaos makes the muse

    Marlow schreef:
    (...)
    /
    Vind je het dan goed dat Jackie nu een beetje een hekel heeft aan Cas? Ze zou juist door kunnen zijn gegaan met decor om Cassius de eikel ongelijk te bewijzen. :p


    Ze gaat sowieso niet stoppen met decor door Cas. Om hem extra op stang te jagen, zou ze - wanneer hij weer een commentaar geeft - haar koptelefoon op doen en onverstoord verder gaan met waar ze bezig was ^^

    WheeIer schreef:
    ik nheb een beginnetje van Arthur geplaats ;') nu mijn bed in


    "How you doin'?"


    Waarom las is dit als Joey Tribbiani?
    Edit: I already like him c:

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 1:02 ]

    _Iridescent schreef:
    Ze gaat sowieso niet stoppen met decor door Cas. Om hem extra op stang te jagen, zou ze - wanneer hij weer een commentaar geeft - haar koptelefoon op doen en onverstoord verder gaan met waar ze bezig was ^^


    And rightly so, hahaha. Zal Cas waarschijnlijk niet zo leuk vinden, maar goed. Dus haat Jackie hem nu? Of vindt ze hem gewoon een eikel, want dan ga ik dat morgen in mijn rol zetten. c:

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 1:03 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    And rightly so, hahaha. Zal Cas waarschijnlijk niet zo leuk vinden, maar goed. Dus haat Jackie hem nu? Of vindt ze hem gewoon een eikel, want dan ga ik dat morgen in mijn rol zetten. c:


    Yup, definitely hate him ^^

    _Iridescent schreef:
    (...)

    Waarom las is dit als Joey Tribbiani?
    Edit: I already like him c:



    Dat is de bedoeling :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jailbird schreef:
    Oliver is nu ook klaar, ik ga morgenmiddag op mijn gemak even alle rollen doorlezen, maar mocht iemand al suggesties hebben ...

    Oliver Joseph Merculief


    ~ een goede vriend(in)
    ~ iemand op wie hij een crush had/heeft
    ~ iemand die hij totaal niet mag
    ~ ...
    Cassius Rhys Maverick |
    Asher Xavier Carrington |
    Nolan Illunis |
    Kellin Lucius Quinn |
    Kennedy Harmony Ármansson |
    Jemima Woods |
    Jackie Delenay |
    Makenzie Juliet Parker |
    Inez Viveca Ellington |
    Sarah Ava Bradley |
    Jasmine Alyssa Blackburn |



    Ik zoek nog iemand voor Sarah om te crushen? ^^