• Behind Closed Doors

    Er is een klein dorpje aan een rivier aan de rand van Manchester: Carrington. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de binnenstad van Manchester, wat ongeveer een half uurtje fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.



    • Spelers •

    Breckenridge • Noek • Hyun Han, Luana Reyes
    Drumstick • Vera • Valerie Reyes
    Errante • Jessica • Loren Taylor
    Fonollosa • Dani • Layla Douglas, John Reyes
    Hotwing • Noa • Nico Taylor
    Henney • Esmée • Yoongi Han, Maggie Waugh
    IrisWestAllen • Miriam • Jamie Douglas, Zacky Reyes
    Marlow • Demi • Max Reyes, Reilly Vanduyn
    MoonchiId • Naam • Arwen Darling, Casey Waugh
    Necessity • Naam • Seth Darling
    Oliveira • Marie • Eleanor Douglas
    Phorthos • Sav • Moeder familie 6
    Quean • Nikita • Shay Darling
    Sasaki • Mika • Jihyun Han
    Shayle • Jodi • Audrey Taylor
    Solmeron • Maaike • Jakob Taylor
    Spier • Sam • Skip Douglas, Yoonseok Han
    Wheeler • Saar • Fletcher Darling, Allistair Taylor
    Wicker • Gab • Caity Waugh, Nathan Cooper



    • Regels •
    • Minimaal 200 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet, daarvoor moet je naar Manchester.
    • Geen Mary Sue's [perfecte personages]
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • IrisWestAllen, Spier, of Sasaki maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).




    Rollentopic • Speeltopic • Praattopic


    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 20:50 ]


    Bowties were never Cooler

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Ik vind het goed! Ik vind haar niet heel duidelijk 'niet-blank' haha :'D

    weet je laat ook maar ik maak haar dan wel white white

    [ bericht aangepast op 17 april 2018 - 22:35 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Drumstick schreef:
    (...)
    weet je laat ook maar ik maak haar dan wel white white


    Hoeft voor mij in elk geval echt niet, maar ik denk dat het aan haar haarkleur licht. Met die donkere krullen zie je het een stuk beter. Misschien dat ze daarom juist haar haar verft en stijlt om minder anders te lijken


    Bowties were never Cooler

    Drumstick schreef:
    (...)
    weet je laat ook maar ik maak haar dan wel white white


    Uh okay I guess, als jij dat wilt :'D


    Even in het algemeen:
    Ik weet nog niet helemaal wat ik wil qua geheimen, maar ik zat aan John te denken aan een affaire/vreemdgaan als geheim/een van zijn geheimen. Dat hij (nog) niet wilt scheiden (tot de kinderen uit huis zijn) omdat hij dat zelf ook niet als fijn ervaren had toen hij opgroeide, maar de liefde voor het overgrote deel ook wel weg is voor hem. Iemand die daar een rol in wil hebben? c:


    El Diablo.

    Oh, lol, mijn naam is btw Samuel (Sam for short).


    How far is far

    Breckenridge schreef:
    (...)

    Ik vind het prima, ik zal mijn best doen een passende moeder te vinden aangezien de FC voor de vader al vast staat. Vind het eerlijk gezegd wel moeilijk, aangezien ik blanke vrouwen in gedachte had. Daarvoor heb ik misschien een oplossing. Ook voor Miriam en Demi: Ik zou graag weer lekker gaan voor het kind met een andere man en een mogelijke affaire, dit keer wel met een ander karakter. Dat zou betekenen dat één van jullie personages een andere vader heeft. Eén van jullie die dit ziet zitten? Dat zou voor jou Vera een mogelijkheid kunnen zijn tot haar huidskleur. En natuurlijk brengt dat vragen op als ze twee blanke ouders heeft, maar dat maakt het misschien juist weer interessant.
    Dan moet er zich natuurlijk ook nog een man tot zijn beschikking stellen.

    Dit is een mogelijk idee. Ik weet nog niet of ik hiermee doorga, of een andere richting zoek aangezien JDM. Anders zou ik graag voor mijn dochter toch nog een man vinden waarmee zij een affaire kan hebben. Dus hoe dan ook heb ik mannelijk bloed nodig.


    Ik wil hier mijn dochter wel voor aanbieden opzich. :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Welcome to Jamie. He's really hot... but also his life is really quite boring

    Also, heeft iemand al een idee voor de achternaam van familie 3 of familie 5?

    Ik had het idee om Jamie Schotse of Ierse roots te geven, maar hoe diep die liggen is nog een dingetje, en of ze er überhaupt zijn natuurlijk ook

    [ bericht aangepast op 17 april 2018 - 23:18 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik Fc alvast Jack Falahee (De jongere versie heheh)



    Hij word een gay boy al is dit geen geheim, maar gezien hij al 19 is, en dolgraag naar College wil in Manchester heeft hij een sugardaddy waar hij dus voor werkt. Nu mijn question, iemand geïntereseerd? :') (Sugarmommy mag ook, maar mijn boy valt wel voornamelijk op mannen dus dan zal hij het ook enkel voor het geld doen)

    [ bericht aangepast op 17 april 2018 - 23:10 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aiai, ik was dus ook opzoek naar een sugardaddy. Maar kijk anders wel even.

    [ bericht aangepast op 18 april 2018 - 1:35 ]


    Reality's overrated.

    Breckenridge schreef:
    Aiai, ik was dus ook opzoek naar een sugardaddy. Maar kijk anders wel even.



    Ze kunnen misschien dezelfde sugardaddy hebben?? Of misschien dat mijn jongen een had maar gedidtcht werd en zijn sugardaddy haar verkoos? Iets waar mijn jongen wraak op wil ofso?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Oeh kunnen de tweetjes de Darling family zijn? :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    Oeh kunnen de tweetjes de Darling family zijn? :Y)


    Whahahah, since the children are all darlings, right? 0:)

    Ik vind het prima, tho! ^^ Moet nog wel even op zoek naar een fc o_O


    I have seen my own sun darkened

    Quean schreef:
    (...)

    Whahahah, since the children are all darlings, right? 0:)

    Ik vind het prima, tho! ^^ Moet nog wel even op zoek naar een fc o_O


    Demonspawnfromhell rolt niet zo lekker van de tong he.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    WheeIer schreef:
    (...)


    Ze kunnen misschien dezelfde sugardaddy hebben?? Of misschien dat mijn jongen een had maar gedidtcht werd en zijn sugardaddy haar verkoos? Iets waar mijn jongen wraak op wil ofso?


    My guy can be? :Y)


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    (...)

    My guy can be? :Y)


    Step away from my babeh (cat)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.