• Soms zijn er van die momenten dat je je ineens realiseert dat je oud wordt (al wil mijn mobiel er ouders van maken :'D).
    Voor mij was dat vandaag toen ik een koekje at. Het was een Zaans huisje (je weet wel, deze goddelijke dingen. Ik zweer echt bij de witte variant :'D) en ik nam een hap zonder eerst de chocoladerandjes af te breken :o
    Dus a) vertel me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die altijd die randjes eerst afbreekt,
    En b) door wat voor random dingen realiseerde jij je dat je 'oud' wordt?

    De titel wordt mede mogelijk gemaakt door het spandoek dat ik ooit gemaakt heb waar 'je bent pas oud als mensen zeggen dat je er nog goed uit ziet' op stond :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ten eerste; die spandoek-quote is geweldig.
    En tja, ik eet die koekjes nooit maar bij vergelijkbare dingen zoals oreo’s of van die prinskoeken doe ik dat ook altijd :P


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb al een tijd niet van die koekjes gehad (want murica), maar ik bijt altijd eerst de chocoladerandjes af, hoe klein ze ook zijn. Omg. Vaarwel, je takelt af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ghehe, nou, ik propte die dingen altijd meteen in mijn mond. Direct spijt van gezien het feit dat het er bijna niet inpaste. En inderdaad, bij die Prinskoekjes at ik eerst de vulling voordat ik de rest iin mijn mond propte. Daarbij doe ik dat nog steeds, ahem

    Ik merk dat ik ouder wordt aangezien ik niet meer een oorlog begin als iemand met een balpen een stip op mijn hand zet. Vroeger... oooohooh... The game was on.



    I have seen my own sun darkened

    OH MY GOD. Wij hadden die laatst ook opeens in huis! Ooooh de memories


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ahhh eerst de koekjes eten dan choco

    Als kids op scouting vragen hoe lang ik op scouting zit. Dan moet ik antwoorden 16 jaar en ben zelf 21


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hahaha die spandoek quote. :'D

    Ik voel me onwijs oud wanneer ik hoor dat kinderen these days rappers als Lil' Punk/Pump whatever helemaal de shit vinden. Serieus? Die gast ziet eruit als een mislukte kleurplaat en maakt geluiden als een fucking duif. Hoe is dit cool geworden jongens? Zelfde geld voor al die andere YouTuberappers en whatever.


    ars moriendi

    Ik deed ook eerst de randjes. Bij die koffiekoekjes (die van de hema denk ik?) likte/schraapte ik ook altijd eerst de suikerlaag aan de bovenkant af :')

    Ik merk dat ik oud word wanneer mensen naar mijn leeftijd vragen, haha. Ik wil nog altijd 14-17 zeggen, maar ik ben al 21 D:
    Ook als ik oude series terug wil kijken en merk dat die al 5-10 jaar oud zijn....

    E: ik vergat dit. Ik heb een vriendengroep waarmee ik door het bos of de duinen wandel. We gaan ook wel eens uit eten en dan zitten we aan de whisky/bourbon/gin/speciaalbieren, en na het eten gaan we dan biljarten :') echt erg.

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 21:53 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    EdensGate schreef:
    Hahaha die spandoek quote. :'D

    Ik voel me onwijs oud wanneer ik hoor dat kinderen these days rappers als Lil' Punk/Pump whatever helemaal de shit vinden. Serieus? Die gast ziet eruit als een mislukte kleurplaat en maakt geluiden als een fucking duif. Hoe is dit cool geworden jongens? Zelfde geld voor al die andere YouTuberappers en whatever.


    Dit.

    Of dat kinderen trots vertellen dat ze wiet hebben geprobeerd oid en ik vertel dat ik mezelf vroeger helemaal de bom vond als ik energiedrink en chips kocht, ergens een bankje zocht en dat op ging eten. Hahaha

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 21:24 ]


    26 - 02 - '16

    OH JA, DE PRINSKOEKJES. Nu voel ik me nog ouder want ik eet ze nog steeds (ze zijn gewoon lekker :'D) ZONDER de vulling er eerst uit te eten.

    Eruit zien als een mislukte kleurplaat (rofl) dat vind ik een mooie beschrijving. Je helpt wel gelijk tho. Dat is ook echt iets waardoor je oud lijkt haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    JA IK EET DIE KOEKJES OOK ALTIJD ZO OP.
    En jup die quote is geweldig ✨


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik voel me oud als ik over neopets begin en mijn nichtjes het niet kennen :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Zo eet iedereen toch die koekjes?

    Nou, mijn zus kreeg laatst voor haar verjaardag in plaats van drank tuincentrum bonnen. Dat was volgens ons de definitie dat je oud wordt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Laleah schreef:
    Ik voel me oud als ik over neopets begin en mijn nichtjes het niet kennen :')



    omg neopets hahahaha love dat


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Laleah schreef:
    Ik voel me oud als ik over neopets begin en mijn nichtjes het niet kennen :')

    WoW Neopets, memories


    Life is a beautiful struggle

    Laleah schreef:
    Ik voel me oud als ik over neopets begin en mijn nichtjes het niet kennen :')


    Of Club Penguin.