• WAROFHOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 14:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zoek voor Memphis nog iemand die door zijn masker heen prikt, dus iemand die ziet dat hij lang niet zo vrolijk en onbezonnen is als dat hij zich voordoet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik zoek voor Memphis nog iemand die door zijn masker heen prikt, dus iemand die ziet dat hij lang niet zo vrolijk en onbezonnen is als dat hij zich voordoet.


    Audrey?

    Ik zou nog wel een jongen willen uit Aries, (als dat mogelijk is)

    ik heb een lievelingspersonage uit een boek die ik na ga maken :p

    Edit: Ik ben morgen btw vanaf 9:00 in de ochtend tot zondag bij mijn vader en ik moet zeg maar iets gaan regelen daar.
    En ik ga een keer gezellig doen, uhum.

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 15:07 ]


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    hopeloze schreef:
    Ik zou nog wel een jongen willen uit Aries, (als dat mogelijk is)

    ik heb een lievelingspersonage uit een boek die ik na ga maken :p

    Edit: Ik ben morgen btw vanaf 9:00 in de ochtend tot zondag bij mijn vader en ik moet zeg maar iets gaan regelen daar.
    En ik ga een keer gezellig doen, uhum.


    Prima!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik zoek voor Memphis nog iemand die door zijn masker heen prikt, dus iemand die ziet dat hij lang niet zo vrolijk en onbezonnen is als dat hij zich voordoet.


    Daar heb ik eventueel Elsa voor? We hebben nog niks tussen die twee, dacht ik.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ziegler schreef:
    Ik zoek voor Memphis nog iemand die door zijn masker heen prikt, dus iemand die ziet dat hij lang niet zo vrolijk en onbezonnen is als dat hij zich voordoet.


    Hier heb ik eventueel Nore voor c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fonollosa schreef:
    So Sal is looking forrrrr
    - Best friend
    - Exes
    - Former fwb/fling/ONS
    - Jongen waar hij het ene moment letterlijk mee kan vechten, en het andere moment gezellig mee feest
    - Enemies
    - Jeugdvriend(in)
    - Iemand die hem probeert te helpen met zijn issues
    - Vrienden
    - Other stuff


    Ik heb Skye voor je. ^^


    I have seen my own sun darkened

    Fonollosa schreef:
    So Sal is looking forrrrr
    - Best friend
    - Exes
    - Former fwb/fling/ONS

    - Jongen waar hij het ene moment letterlijk mee kan vechten, en het andere moment gezellig mee feest
    - Enemies
    - Jeugdvriend(in)
    - Iemand die hem probeert te helpen met zijn issues
    - Vrienden

    - Other stuff


    Hangt ervan af wat hij van Nena vindt,


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    ^ Is goed ^^


    El Diablo.

    hopeloze schreef:
    (...)

    Hangt ervan af wat hij van Nena vindt,


    Ik denk dat ex of former fwb/fling wel kan? c:


    El Diablo.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Prima!



    Sanneee zoek je nog iemand die Memphis niet mag? :') i git Ethan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Ik denk dat ex of former fwb/fling wel kan? c:


    Kan beide. Vriendschap --- > relatie --- > hield het een week vol, omdat ze niet aan elkaar vast wouden blijven zitten ---- > FwB. c;

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 15:59 ]


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    hopeloze schreef:
    (...)

    Kan beide. Vriendschap --- > relatie --- > hield het een week vol, omdat ze niet aan elkaar vast wouden blijven zitten ---- > FwB. c;


    Klinkt goed ^^


    El Diablo.

    Elsa Miller
    Leader of Gemini House



    ex » Jax
    — vriendinnen uit Gemini
    — een meisje uit Gemini dat jaloers is op Elsa's nieuwe 'baan' als leidster en Elsa dit graag laat weten
    een beste vriend(in) » Nore
    — mensen die zij niet mag / die haar niet mogen
    — flings / hook-ups / fwb's zijn zo cliché maar als je een goed idee hebt
    — eventuele love interest?
    — Disney- en karaokebuddies




    Jax Steeleex
    Jax was niet bepaald een echt goed vriendje. Toch liet Elsa zich meeslepen, omdat ze zo graag de positie als leider wilde hebben en wilde laten zien dat ze volwassen en opgegroeid was. Het was niet een echte normale relatie, al ging het de eerste tijd wel goed. Jax was echt bezitterig en gebruikte haar meer voor seks, want veel andere aandacht kreeg ze niet per se. Toen het nieuws kwam dat zij de nieuwe leidster van Gemini zou worden, barstte de bom. Hij was dronken en vond dit nieuws niet zo leuk als Elsa eerst gedacht had. Ze kregen slaande ruzie en dit was het moment waarop Elsa's vertrouwen een flinke deuk kreeg: hij sloeg haar. Hoewel ze eerst vooral geschokt was, barstte ze in huilen uit en wilde ze van hem weggaan, maar geheel tegen Jax' natuur in, probeerde hij haar te troosten. Zij wilde er echter niets meer mee te maken hebben. Tenzij Jax compleet verandert en voor een keer van de drank afblijft, zal Elsa hem nooit vergeven. Zij is haar maagdelijkheid aan hem verloren, en voor haar was dat juist een groot ding.

    Nore Rutherfordbest friend + Gemini sisters
    Nore en Elsa hebben elkaar in Huize Gemini ontmoet en zijn vrij snel beste vriendinnen geworden.

    Memphis Kowalski...
    Elsa vindt Memphis heel interessant, ook al zet hij zo'n enorm hard masker op.

    Nena GrantGemini sisters
    Hoewel ze niet altijd goed met elkaar overweg kunnen, is er toch een sterke band tussen Nena en Elsa, niet in de laatste plaats omdat ze sisters zijn.

    Ollie Campbell...
    Beiden zijn ze leiders en ze zijn derdejaars, wat wel een band kan scheppen. Elsa zal heel veel respect voor hem hebben. Good friends? Ze is ook een groot fan van zijn hond.

    Lauren ConleyGemini sisters
    Gemini sisters?

    Matthew Puccio...
    Elsa zal niet een heel groot fan van Matthew zijn. Net als Jax lijkt hij wat opvliegend en hier heeft ze geen goede herinneringen aan.

    Axel Rivers...
    is het axel of alex, in je rol staat het allebei Ook Axel lijkt nogal een vrij hardhandige jongen te zijn. Hmm.

    Audrey 'AlvarezGemini sisters + don't get along well
    Audrey lijkt niet blij te zijn met Elsa als nieuwe leidster van Gemini. Hoewel Elsa het probeert los te laten ("Let it go"), vindt ze dit toch nog een best moeilijke opgave.

    Dèmi Laine...
    Ze kan wat té aanwezig zijn, misschien.

    Skylar CartwrightOlaf
    Skylar en Elsa kennen elkaar al langer en hoewel ze niet bij hetzelfde huis horen, hebben ze nog steeds een heel goede band. Ze verven zo nu en dan hun haar op dezelfde dag, houden Disneymarathons en spreken standaard af om de nieuwste Disney- of Pixarfilm in de bioscoop te gaan zien.

    Salvador Castillo...
    Hoewel hij ook wat agressief kan worden door drank, vindt Elsa hem zeer interessant.

    Nimeesha Luzac Gemini sisters
    volgt.

    Freya Marshall...
    geen idee.

    Ethan Burke...
    geen idee.


    Ik zou 't leuk vinden als er een meisje is dat jaloers is op Elsa dat zij de leidster is geworden. Drama en zo. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 17:07 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    Elsa Miller
    Leader of Gemini House



    ex » Jax
    — vriendinnen uit Gemini
    — een meisje uit Gemini dat jaloers is op Elsa's nieuwe 'baan' als leidster en Elsa dit graag laat weten
    een beste vriend(in) » Nore
    — mensen die zij niet mag / die haar niet mogen
    — flings / hook-ups / fwb's zijn zo cliché maar als je een goed idee hebt
    — eventuele love interest?
    — Disney- en karaokebuddies




    Jax Steeleex
    Jax was niet bepaald een echt goed vriendje. Toch liet Elsa zich meeslepen, omdat ze zo graag de positie als leider wilde hebben en wilde laten zien dat ze volwassen en opgegroeid was. Het was niet een echte normale relatie, al ging het de eerste tijd wel goed. Jax was echt bezitterig en gebruikte haar meer voor seks, want veel andere aandacht kreeg ze niet per se. Toen het nieuws kwam dat zij de nieuwe leidster van Gemini zou worden, barstte de bom. Hij was dronken en vond dit nieuws niet zo leuk als Elsa eerst gedacht had. Ze kregen slaande ruzie en dit was het moment waarop Elsa's vertrouwen een flinke deuk kreeg: hij sloeg haar. Hoewel ze eerst vooral geschokt was, barstte ze in huilen uit en wilde ze van hem weggaan, maar geheel tegen Jax' natuur in, probeerde hij haar te troosten. Zij wilde er echter niets meer mee te maken hebben. Tenzij Jax compleet verandert en voor een keer van de drank afblijft, zal Elsa hem nooit vergeven. Zij is haar maagdelijkheid aan hem verloren, en voor haar was dat juist een groot ding.

    Nore Rutherfordbest friend + Gemini sisters
    Nore en Elsa hebben elkaar in Huize Gemini ontmoet en zijn vrij snel beste vriendinnen geworden.

    Memphis Kowalski...
    Elsa vindt Memphis heel interessant, ook al zet hij zo'n enorm hard masker op.

    Nena GrantGemini sisters
    Hoewel ze niet altijd goed met elkaar overweg kunnen, is er toch een sterke band tussen Nena en Elsa, niet in de laatste plaats omdat ze sisters zijn.

    Ollie Campbell...
    Beiden zijn ze leiders en ze zijn derdejaars, wat wel een band kan scheppen. Elsa zal heel veel respect voor hem hebben. Good friends? Ze is ook een groot fan van zijn hond.

    Lauren ConleyGemini sisters
    Gemini sisters?

    Matthew Puccio...
    Elsa zal niet een heel groot fan van Matthew zijn. Net als Jax lijkt hij wat opvliegend en hier heeft ze geen goede herinneringen aan.

    Axel Rivers...
    is het axel of alex, in je rol staat het allebei Ook Axel lijkt nogal een vrij hardhandige jongen te zijn. Hmm.

    Audrey 'AlvarezGemini sisters
    Hangt ervan af wat haar relatie met Jax uiteindelijk wordt.

    Dèmi Laine...
    Ze kan wat té aanwezig zijn, misschien.

    Skylar Cartwright...
    Ze hebben in ieder geval dezelfde smaak in haarkleur. :'D

    Salvador Castillo...
    Hoewel hij ook wat agressief kan worden door drank, vindt Elsa hem zeer interessant.

    Nimeesha Luzac Gemini sisters
    volgt.

    Freya Marshall...
    geen idee.

    Ethan Burke...
    geen idee.


    Ik zou 't leuk vinden als er een meisje is dat jaloers is op Elsa dat zij de leidster is geworden. Drama en zo. :Y)


    Ik heb Audrey hiervoor wel in de aanbieding? Wellicht dat jaloers niet echt t beste woord is, maar meer dat ze het niet helemaal eens is met Elsa's nieuwe positie en haar dit ook maar al te graag laat weten, onder andere door het maken van neerbuigende, spottende opmerkingen?