• (xAliceCullen) Marloes en ik fietsten samen naar huis, en toen we voor een stoplicht stonden drukte ik dus op het knopje. (nerd) Anyway, Marloes zei dus dat als ik vaker zou drukken, het stoplicht eerder op groen zou springen. Ik zei dat dat niet war was. Uiteindelijk zijn we welles-nietes'end naar huis gefietst en nu vraag ik dus aan jullie.. :
    Gaat het stoplicht eerder op groen als je vaker op het knopje drukt?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 20:38 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Volgens mij niet, maar ik probeer het altijd wel :Y)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Volgens mij hebben stoplichten een vaste volgorde, dus je moet toch echt op je beurt wachten :'D Maar ik doe het ook altijd.


    Your make-up is terrible

    volgens mij toch wel ik doe het altijd maar het kan ook zo lijken:X


    Shoganai i ne~

    Haha, zijn jullie echt zo'n typen die de hele tijd op het knopje staan te drukken? ;D


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Assassin schreef:
    Volgens mij hebben stoplichten een vaste volgorde, dus je moet toch echt op je beurt wachten :'D Maar ik doe het ook altijd.


    Life is a beautiful struggle

    Nee, het stoplicht gaat op groen als het aan de beurt is, daar is een systeem voor. Dat knopje is er alleen voor zodat ze weten dat er iemand is.
    Maar er vaak op drukken is leuk, en het lijkt voor mij altijd sneller te gaan. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Volgens mij maakt dat niet uit. Want het signaal is al doorgegeven, hij gaat daar geen extra prioriteit aan geven denk ik.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    NEEEH. IK HAAT DE STOPLICHT. -.-'

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 20:28 ]


    -

    uh, ik dacht dat dan knopje voor blinde mensen is dat als je op dat knopje drukt het geluidje begint voor blinde mensen die het dus niet kunnen zien als het op groen springt D:?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik druk daar altijd voor de lol 1986654x op.


    I live for the applause, you will die for it.

    Biebersz schreef:
    uh, ik dacht dat dan knopje voor blinde mensen is dat als je op dat knopje drukt het geluidje begint voor blinde mensen die het dus niet kunnen zien als het op groen springt D:?
    xD


    Shoganai i ne~

    Cheryll schreef:
    NEEEH. IK HAAT DE STOPLICHT. -.-'

    D:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Volgens mij niet hoor, maar ik doe dat ook wel altijd.
    Kwestie van me met iets bezig te houden.

    Biebersz schreef:
    uh, ik dacht dat dan knopje voor blinde mensen is dat als je op dat knopje drukt het geluidje begint voor blinde mensen die het dus niet kunnen zien als het op groen springt D:?

    Welke blinde gaat nu fietsen dan?(cat)

    OT: Stoplichten hebben een vaste volgorde. Die wijkt alleen af voor bussen en als er niemand staat gaatie niet op groen :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Flamingo schreef:
    (...)
    Welke blinde gaat nu fietsen dan?(cat)

    OT: Stoplichten hebben een vaste volgorde. Die wijkt alleen af voor bussen en als er niemand staat gaatie niet op groen :3

    nee maar ik bedoel dat is bij alle stoplichten zo tog o.o?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..