• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Loop je het kantoor binnen: staat je leidinggevende daar in z'n onderbroek


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Kom op. Schrijven moet toch wel lukken?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Vanserra schreef:
    Loop je het kantoor binnen: staat je leidinggevende daar in z'n onderbroek


    En wat gebeurde er toen?


    Physics is awesome

    Wanneer je ouders vragen of je nog altijd schrijft en je ja zegt en ze er lacherig over doen en idk man, die reactie zorgt er echt voor dat ik het liefst alles wat met schrijven te maken heeft laat vallen. Way to get my confidence below zero


    She's imperfect but she tries

    me rn

    lol over minder dan twee weken mag ik genieten van mijn zomervakantie


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    TaeTae schreef:

    me rn


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Deze hele week zat volgens mij in het rood qua kalorieën oeps


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik voel me zo eenzaam atm..


    This ain't no place for no better man.


    Een goede vriend van mij heeft irritante meeloopgedrag en ontkent veel van zijn problemen. Hij praat ook super veel met mij op whatsapp en ik heb er gewoon geen zin meer in. Hij praat dag in en dag uit en ik ben gewoon niet zo'n persoon die heel veel prat met iedereen. Gelukkig is dat makkelijk op te lossen door gewoon niet veel te reageren, want ik hoef niet perse 24 uur met een telefoon rond te lopen.
    Ik heb echter geen idee hoe ik hem daarop moet aanspreken over zijn meeloopgedrag, ontkenning en negativiteit. Er zit totaal geen individualiteit in hem. Hij probeert metal leuk te vinden, omdat ik het leuk vind. Hij probeert altijd zijn 'mannelijkheid' te beschermen of hoog te houden door te zeggen dat hij echt niet gay is, ook van metal houdt en naar de sport school kan. Dude, wat probeer je? Ik zit in de techniek en ben zelf een metalhead (en bi as fuck, maar dat weet ie niet). . Als ik iets niet leuk vind, vindt hij het opeens niet leuk. HEB EEN EIGEN MENING DUDE.
    Elke negative ding dat ik zeg is te veel voor hem. Hij wordt heel onzeker en gaat meteen twijfelen aan zichzelf en vriendschap. Ik erger me naar een aantal maanden echt kapot aan. Ik kan geen normaal gesprek voeren. Ik kan hem niet helpen, want hij ontkent alles. Ik kan niets zeggen want dat gaat ie weer in een negative spiraal zitten. Ik vind het super aardig, echt heel aardig. Hij wilt altijd het beste voor iedereen en ik voel me ook enorm slecht dat ik negatief over hem denk en aan hem begin te irriteren. Maar zijn zeer negative zelfbeeld, twijfels en zorgen worden mij echt te veel.
    Wat moet ik hiermee????


    Seasons will change, but I shall remain

    Okay it’s pretty damn clear you don’t give a single fuck about me.


    •

    Lekker dit, ik krijg geen refund voor dit spel terwijl de FPS waardeloos zijn. Eerste en laatste keer dat ik iets haal van Steam, en dan heb ik nog geluk dat ik het spel maar voor de helft heb gekocht.

    Edit: Toch nog maar een wat feller verzoek gestuurd. Maar jfc wat een onzin.

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 0:21 ]


    This ain't no place for no better man.

    AAAAAAH ik ben zo bang om Infinity War te gaan kijken dat ik niet eens tickets durf te bestellen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat is deze. Begin ik een mini crush te krijgen? Ik zal wel hallucineren door m'n slaaptekort.


    No growth of the heart is ever a waste

    Welp guess it's time to send Steam an email or something. Ik heb niet eens het idee dat ze het gelezen hebben.


    This ain't no place for no better man.